anarkismi=perseestä

Äijä

Vastustan kaikenlaista riehumista ja väkivaltaa. Anarkismi on perseestä.

28

1533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Aivan oikein! Eniten minua huvittaa nämä "anarkistit", eli ne mustaksi hiukset värjänneet ja 100 lävistystä omaavat narkkaria muistuttavat "taiteelliset" hörhöt, joiden vanhemmat ovat helevetin rikkaita. Tosiasiassa juuri Göteborgin mielenosoituksessa olleiden ydinjoukossa oli MUKANA miljonäärejä ja näide "aktivistien" vanhemmat olivat selvästi keskivertoa rikkaampia virallisen tutkimuksen perusteella.

      No vielä enemmän minua naurattaa nämä riutuneet edellä mainitut "taiteelliset" pössyttelijät, jotka vaativat anarkismia ja jos anarkimismi aidosti tulisi, niin juuri he kuolisivat ihan ensimmäisenä, sillä ei suun pieksännällä kauaksi pötkitä, kun oikea anarkia valtaa jonkun maan. Pistettäisiin vaikka nämä mitään saamattomat anarkistit johonkin anarkistiseen valtioon Afrikkaan, niin heistä tehtäisiin ensimmäisenä ruumiita, sillä eihän tälläisten tikkujalkaisten ja laiskojen suunsoittajien annettaisi olla rauhassa kuin muutamia sekunteja. Oikeassa anarkiassa pärjää vain vahvimmat ja silloin nämä luuviulut pössyttelijät ovat todella heikoilla!

      • IsaNora

        Vai että virallinen tutkimus??
        Tahtoisin kuulla vähän faktaa ennenkuin uskon tuota paskaa...


      • näin
        IsaNora kirjoitti:

        Vai että virallinen tutkimus??
        Tahtoisin kuulla vähän faktaa ennenkuin uskon tuota paskaa...

        Jep, asiasta tehtiin ihan virallinen tukimus ja sen tulokset olivat näkyvillä ihan Suomenkin lehdissä. Juuri Göteborgin meilenosoittajien pääjoukossa oli miljonääri ja koko joukon vanhempien omaisuus oli keskimääräistä SELVÄSTI suurempi. Eli rikkaiden pennut olivat asialla... no eihän kukaan normaali nyt uskalla särkeä Mäkkärin ikkunoita, sillä eihän normaalilla jannulle ole varaa korvata aiheuttamaasa vahinkoa, mutta rikkaan on helppo olla aktivisti, koska isi maksaa ja isin lakimies hoitaa asian.


      • ilkiö
        näin kirjoitti:

        Jep, asiasta tehtiin ihan virallinen tukimus ja sen tulokset olivat näkyvillä ihan Suomenkin lehdissä. Juuri Göteborgin meilenosoittajien pääjoukossa oli miljonääri ja koko joukon vanhempien omaisuus oli keskimääräistä SELVÄSTI suurempi. Eli rikkaiden pennut olivat asialla... no eihän kukaan normaali nyt uskalla särkeä Mäkkärin ikkunoita, sillä eihän normaalilla jannulle ole varaa korvata aiheuttamaasa vahinkoa, mutta rikkaan on helppo olla aktivisti, koska isi maksaa ja isin lakimies hoitaa asian.

        Et ilmeisesti erota eri aatteita toisistaan...

        Sekoitat punk-tyylin, anarkismin, ilkivallan tekijät jne. toisiinsa...

        Ja voidaanko nyt yleensä yhden mielenosoituksen perusteella yleistää joku juttu koskemaan kaikkia johonkin ihmisryhmään kuuluvia...

        Ja oletko muuten koskaan kuullut että joka aatteessa on äärisuuntauksensa, saman aatteen kannattajat voivat kannattaa aatettaan todella eri tavoin...


      • ilkiö

        Perustelusi ontuvat kuin jalkavaivainen muuli. Sekoitat asiat keskenään todella loistavasti, epälogiikasta onnittelut.

        Siis: mitä tekemistä homoudella on anarkismin kanssa?

        Millä perusteella kaikki anarkistit ovat samaa sakkia? Et ilmeisesti ole koskaan kuullutkaan, että jokainen ihminen on yksilö...

        Aggressiivisuutesi on huolestuttavaa. Samoin halusi poistaa maailmasta se, mikä ei sinua miellytä. Oletko harkinnut työtä rodunjalostuksen piiristä?


      • We
        ilkiö kirjoitti:

        Perustelusi ontuvat kuin jalkavaivainen muuli. Sekoitat asiat keskenään todella loistavasti, epälogiikasta onnittelut.

        Siis: mitä tekemistä homoudella on anarkismin kanssa?

        Millä perusteella kaikki anarkistit ovat samaa sakkia? Et ilmeisesti ole koskaan kuullutkaan, että jokainen ihminen on yksilö...

        Aggressiivisuutesi on huolestuttavaa. Samoin halusi poistaa maailmasta se, mikä ei sinua miellytä. Oletko harkinnut työtä rodunjalostuksen piiristä?

        Sinut löytää yllättävistä paikoista torumassa rehtiä mielipidettä ja höpisemässä logiikasta.
        Taidat olla binäärikoodia


      • ilkiö
        We kirjoitti:

        Sinut löytää yllättävistä paikoista torumassa rehtiä mielipidettä ja höpisemässä logiikasta.
        Taidat olla binäärikoodia

        Etkö tunne ilkiöiden rotua? Meidät yleensä löytää sieltä mistä ei pitäisi.

        Tuota, anteeksi nyt vain, mutta en anna periksi. Jos ymmärsin oikein, niin sinun mielestäsi siis "Kaasua homoille, samaa paskasakkia kaikki!! Ainoa oikea paikka anarkistijätteelle on kaasukammio," on vain rehti mielipide, mutta "Perustelusi ontuvat kuin jalkavaivainen muuli. Sekoitat asiat keskenään todella loistavasti, epälogiikasta onnittelut," ei ole? Lainaus tekstistäni on minun rehti mielipiteeni, johon minulla on myös oikeus. Minä en sentään
        suosittele eri mieltä oleville ihmisille kaasukammiota...

        Älkää ottako niin vakavasti verbaalisia heittojani! Ei kannata loukkaantua!


      • We
        ilkiö kirjoitti:

        Etkö tunne ilkiöiden rotua? Meidät yleensä löytää sieltä mistä ei pitäisi.

        Tuota, anteeksi nyt vain, mutta en anna periksi. Jos ymmärsin oikein, niin sinun mielestäsi siis "Kaasua homoille, samaa paskasakkia kaikki!! Ainoa oikea paikka anarkistijätteelle on kaasukammio," on vain rehti mielipide, mutta "Perustelusi ontuvat kuin jalkavaivainen muuli. Sekoitat asiat keskenään todella loistavasti, epälogiikasta onnittelut," ei ole? Lainaus tekstistäni on minun rehti mielipiteeni, johon minulla on myös oikeus. Minä en sentään
        suosittele eri mieltä oleville ihmisille kaasukammiota...

        Älkää ottako niin vakavasti verbaalisia heittojani! Ei kannata loukkaantua!

        En kannata kyseistä mielipidettä. Enkä loukkaannu jutuistasi. Mutta vaikuttaa siltä että olet juuttunut loogiseen looppiin ;)


      • ilkiö
        We kirjoitti:

        En kannata kyseistä mielipidettä. Enkä loukkaannu jutuistasi. Mutta vaikuttaa siltä että olet juuttunut loogiseen looppiin ;)

        Enhän väittänyt sinun kannattavan kyseistä mielipidettä, vaan kysyin, miksi Pattersonin kommentti on rehellinen mielipide ja miksei minun kommenttini olisi :)

        Loogiseen linssiin varmaankin olen juuttunut, ilkiöt ovat läheistä sukua loogisille linssiluteille ;)


      • keskellä oleileva

        Ottaisit hieman selvää asioista ennen kuin möläyttelet suustasi mitä sattuu!
        Ei taida olla selvää edes mitä sana josta puhut tarkoittaa...
        käy hermoon lukea aina tuollaisia kommentteja!


      • Joku
        keskellä oleileva kirjoitti:

        Ottaisit hieman selvää asioista ennen kuin möläyttelet suustasi mitä sattuu!
        Ei taida olla selvää edes mitä sana josta puhut tarkoittaa...
        käy hermoon lukea aina tuollaisia kommentteja!

        Eli olet yli 17-vuotias, sivistynyt akateeminen anarkisti?

        Minä olen kaikkia tuota, mutta älä sinä naurata...


      • oi voi

        "Samaa paskasakkia kaikki!!"

        Melkoista yleistämistä ja vielä perusteetonta sellaista. Et ole tainnut kuulla että mailmassa on muitakin kuin kaltaisiasi pulipää fasisteja, jotka heittävät muut aate edustajat Hitlerin tapaan kaasukammioihin. Ja mitä tekemistä homoudella on tämän asian kanssa.


    • T-Punk

      Oi kun ihanaa kun 12v kakarat (tai muuten älyllisesti jälkeenjääneet), rupeavat oikein joukolla filosofisoimaan asiaa josta he eivät tiedä... Tekstin kirjoittamistyylistä päätellen kyseessä taitavat olla samat kaljupäät joiden mielestä kehitys olisi hyvä lopettaa tappamalla kaikki pikkuisenkin erilaiset ihmiset ja jättäen jäljelle tampioita kuten he... Voisin liittää tai laittaa tänne foorumiin u
      tietoa Anarkismista mutta kun tiedän että tuollaisia tampioita on niin en taida sitä tehdä...He kuitenkin vain omassa lapsellisuudessaan tyrmäisivät kaiken mitä sanon ja haukkuisivat minut pystyyn ilman että he olisivat tajunneet asiasta yhtään mitään...Hankkikaa tietoa saatanan idiootit!

      • Anarkisti

        Jos olen heidän yläpuolellaan niin paljon niin ihmettelen käytöstä:
        "Hankkikaa tietoa saatanan idiootit! "

        Tuohan on ihan sitä samaa käytöstä mitä noilla 12-vuotiailla.
        Lisäksi, et ole kovin hyväksi esimerkiksi ja tuollaisella provoilulla voi olla täysin päinvastainen vaikutus...


    • huoh

      ottaist selvää asioista ennen ku tulet tänne julistamaan rauhanomaisuuttas. ensinnäkin käytä oikeita termeja ja tutki asiaa ensin. anarkismi ei ole kytköksissä väkivaltaa yms. riehumiseen. jos haluat puhua väkivallasta mene ennemminkin anarkia forumiin (anarkismi ja anarkia ei ole millään tavalla sama asia) tai johonki fasismi paikkaa (vai oletko kenties sieltä tulossa?) että hyvät päivän jatkot vaan...

    • fasistisotilas

      aivan, anarkistit ovat perseeseen raiskattuja 11 vuotiaan tasolle jälkeenjääneitä ihmisapinoita, jotka pitäs polttaa elävältä tai tuhota jollain muulla tapaa. anarkistien katekeruus johtuu siitä koska heillä ei ole haarojen välissä yhtään mitään, mutta heillä on sitäkin suurempi finni hartijoiden välissä :D tukehtukaa paskaan jota syötte anarkot. PS: älkää unohtako "Vedä anarkistia turpaan päivä 23.11" ;)

    • Anarkomama

      On helppo vihata kaikkea vierasta. Ette varmaan tunne yhtäkään anarkistia? Mä olen normaali 30 äiti, korkeakouluettu ja väkivallaton, mutta poliittisesti anarkosyndikalismin puolella. Ei tämä anarkismi pelkkää nuorison riehumista ole, vaan henkinen ja poliittinen näkemys siitä, että ihminen osaa toimia oman ja yhteisön eduksi ilman autoritaarista ohjaustakin.

      • Paskamammarille

        Paskaperse sinä olet. Tapettaisiinpa sinut autoritaarisesti.


      • Anonyymi
        Paskamammarille kirjoitti:

        Paskaperse sinä olet. Tapettaisiinpa sinut autoritaarisesti.

        No niin suomen sisun aktiivijäsen sitten paukahti päästäen pahanhajun ilmoille. Vai jotta ihan paskaperse. Mikä sinä sitten olet ? Lahtariko ?


    • Voimeitäkaikkiaeksyneitä

      Anarkismihan ei määritelmällisesti ole mitään "riehumista ja väkivaltaa", kannattaa lukea asioista edes sanakirjamääritelmä ennenkuin asettaa oman mielipiteensä. Kapitalismista tykkäät varmaan ihan sillä että se on status quo ja ainoa vaihtoehto tuntemassasi todellisuudessa?

    • Kakkora

      Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA! SÄ OLET OLLUTKIN JO OMASTAKIN MIELESTÄ, KUN MERKURIUS ON SUA RIIVANNUT, NÄIHIN PÄIVIIN ASTI. JA SÄ ET OO KYENNYT TOTA VAJAAN, JA LUONNE KÖYHÄN PLANEETAN ENERGIASTA, ITSEÄSI VAPAUTTAA. VAAN OOT OLLUT SEN ORJANA KOKO ELÄMÄS, NÄIHIN VANHUUDEN HÖPERYYDEN PÄIVIIN ASTI.

      MÄ TARKOTAN TÄTÄ, ETTÄ JOKAINEN KESKINKERTAINEN IHMINEN, ON JOSSAIN MÄÄRIN MERKURIUKSEN ENERGIAN VALLASSA. JA AINOASTAAN TIUKKA ITSETUTKINTA, JA ÄLYN KÄYTTÖ, SEKÄ VAKAA PÄÄTÖS TULLA PAREMMAKSI IHMISEKSI, SAA TON MERKURIUKSEN OHJELMOINNIN MURTUMAAN OMALLA KOHDALLAAN. JA MUUTOS ON ILMIÖMÄINEN MYÖS OMASSA LUONTEESSA SEN JÄLKEEN. SILLÄ SILLOIN IHMINEN TODELLA MURTAA VANHAN OHJELMOINTINSA, JA ON VALMIS SIIRTYMÄÄN HUOMATTAVASTI LAADUKKAAMPAAN PLANEETTA ENERGIAAN. JA TÄMÄ TYÖ ON JOKAISEN TEHTÄVÄ OMALLA KOHDALLAAN. SE ON ITSEKASVATUKSEN TAI KILVOITTELUN KAUTTA MAHDOLLISTA SAAVUTTAA. JA MÄ OON TEHNYT TÖITÄ HENKISEN KASVUNI KANSSA JO PITKÄÄN. VAIKKA FAIJAN MIELESTÄ MÄ OON AINOASTAAN TYHJÄNPÄIVÄINEN LUUSERI, JA KORKEINTAAN RUNONIEKKA. TOI HÄNEN ÄLYKKYYTENSÄ EI OO KUMMONENKAAN, JA SENKIN JO PITÄIS SAADA ITSENSÄ HAVAHTUMAAN. SILLÄ SOFIA(Taivaallinen viisaus) ON ANNETTAVISSA SILLE, JOKA SIIHEN KAIKIN VOIMIN PYRKII, JA ITSEKASVATUKSELLA VANHAN MINUUTENSA MURTAA, PYRKIEN TÄYSILLÄ PAREMPAAN. VAAN FAIJANI ON AINA KUVITELLUT OLEVANSA JOPA KUNNIOITETTU KAVERI, KUN ON TOIMINUT JOHTAJANA FIRMASSA MUKA, VAIKKA MUN ÄITINI SITÄ ITSE ASIASSA PYÖRITTÄÄ. JA ILMAN ÄITIÄNI SÄ ET OSAIS TULLA TOIMEEN OLENKAAN.

      VAAN JOS JOTAIN SANOISIN VIELÄ SULLE, TÄN SURULLISEN DRAAMAN YHTEYDESSÄ. NIIN SEN VERRAN ETTÄ LOPULTA KUN ITSES TAJUAT, JA PERIN KELVOTTOMAKSI SUN LUONTEES HUOMAAT. NIIN SILLOIN ON MAHDOLLISUUS MERKURIUKSEN ENERGIASTA LOPULTA VAPAUTUA, JA SIIRTYÄ SEN KUUHUN, JOKA OMAA PALJON PAREMMAN LAATUISEMMAN LUONTEEN, JOKA SUHUN ASETTUU KUIN UUDESTI SYNTYMÄN KAUTTA. SITÄ ITSEKASVATUKSEN TAPAA MÄ SUOSITTELEN JOKAISELLE, JOKA ITSESSÄÄN KOKEE TON MELKO PIMEEN PLANEETAN ENERGIAN LUONTEESSAAN. JA VAPAUTATTE TAATUSTI ITSENNE OHJELMOINTIIN PAREMPAAN. SILLOIN ETTE OLE ELÄNEET TURHAAN. YHTEISKUNNALLINEN ASEMA EI SIIS VÄLTTÄMÄTTÄ MERKITSE LAINKAAN, VAAN ELÄMÄN LUONNE ON PYRKIÄ MURTAMAAN KELVOTON OHJELMOINTINSA PAREMPAAN. SALUT

      • kakkorapaskora

        No haista vittu sitten.

        P.S. En edes lukenut viestiäsi, koska se on paskaa.


      • Minä luin ja se on aivan upeaa.


    • AnarkkejaTurpaan

      Väkivalta on turhaa sivistysvaltioissa mutta lakiin tulisi lisätä pykälä että anarkistin saa hakata vastaantullessa.

      • Anonyymi

        Mistä sitä voi tunnistaa anarkistin ?

        Saanko minä tai kuka hyvänsä "isänmaallinen" kansalainen kohdatessaan sinut -rääpäleen- kadulla hakata sinut ja tämän teon jälkeen sanoa sinua anarkistiksi ja täten välttyy tuomiolta.

        Mihin lakiin tuollaisen edes voisi lisätä ? Perustuslaki tai euroopan ihmisoikeussopimus tai YK:n kansainvälinen ihmisoikeuksien julistus ei anna tuohon mahdollisuutta.

        Toki teille persuille kaikki on mahdollista, mutta se ei kuulu tähän.


    • cattos

      On ironista, että kutsutte anarkisteja väkivaltaisiksi riehujiksi, kun itse puhutte heidän hakkaamisesta ja uunissa polttamisesta.

      • Anonyymi

        Haista vittu ja turpa kiinni.


      • Anonyymi

        Ei jaksa hengittäääääääääääääääääääääääääääääääääääää
        Ne ampu mua silimäääääääääääääääääääääääääääääääää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe