Olen aloittanut harrastuksen, jossa väsään itse tupakkapiippuja puusta. Olen miettinyt että onko niiden myyminen laillista esimerkiksi Torissa.
Piiput eivät siis missään nimessä ole huumeiden käyttötarkoitukseen, vaan ne ovat käsitöitä joista voi polttaa esimerkiksi tupakkaa tai yrttejä
Saako itsetehtyjä puisia piippuja myydä?
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen laki sen kieltäisi?
- Anonyymi
Huumausaineen käyttöön saa myydä piippuja ja muitakin välineita esim. neuloja.
Sen sijaan kiellettyä on myydä tarvikkeita, joiden avulla valmistetaan tai viljellään huumausainetta, taikka välineitä, joilla salakuljetetaan, maahan tuodaan tai maasta viedään laittomasti huumausainetta. Samoin on kielletty myydä välineitä, jotka soveltuvat erityisesti käytettäväksi huumausaineen myyntiin, luovuttamiseen, välittämiseen tai levittämiseen. Jos piippu-nimityksen käyttö arveluttaa, voit aina nimetä valmistamasi esineet joksikin muuksi, vaikkapa puudesign-esineeksi. Voit laittaa vaikkapa korkin jompaan kumpaan päähän puudesign-esinettä ja kertoa tuote-esittelyssä, ettei valmistaja suosittele korkin poistamista, koska se estää tuotteen käyttämisen tupakointiin tai muuhun sellaiseen.
- Anonyymi
Mutta eikö aloittaja haluaisi tehdä ja myydä piippuja..?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141708- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467