Usko Jeesukseen on ainut tie pelastukseen

Anonyymi-ap

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään , joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

52

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      • Anonyymi

        Niistä Taivaan Isä & poika Oy:n tekemisistä ainakin näytöt puuttuu kokonaan.


      • Anonyymi

        Eikö sinulla tyhjänpäiväsellä ihmisellä ole mitään omintakeista sanottavaa, kun hoet alituiseen noita tyhjänpäiväisiä raamatunlauseita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla tyhjänpäiväsellä ihmisellä ole mitään omintakeista sanottavaa, kun hoet alituiseen noita tyhjänpäiväisiä raamatunlauseita?

        mitä sellainen usko on , jos ei usko Jumalan sanaan raamattuun ?

        kristinusko perustuu raamatun evankeliumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla tyhjänpäiväsellä ihmisellä ole mitään omintakeista sanottavaa, kun hoet alituiseen noita tyhjänpäiväisiä raamatunlauseita?

        Jaakob oli oikea Jeesuksen seurassa elänyt apostoli. Karitsan apostoli, joka tiesi mitä puhui. Ei luvannut liikoja.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sellainen usko on , jos ei usko Jumalan sanaan raamattuun ?

        kristinusko perustuu raamatun evankeliumiin.

        Oikea lahjauko Kristillisen kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi ominaisuus olla yhteydessä Jumalan kanssa. Jumala on Henki.

        Gal. 5:22

        Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

        Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea lahjauko Kristillisen kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi ominaisuus olla yhteydessä Jumalan kanssa. Jumala on Henki.

        Gal. 5:22

        Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

        Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

        Perisynnissä paratiisissa ihminen menetti Hengen yhteyden Luojaansa. Sinä päivänä, jona te siitä syötte, te kuolette. Hengellinen kuolema kohtasi heti kaikkia ihmisiä sillä hetkellä.

        Kristillisessä kasteessa Jumala ennallistaa tilanteen ja palauttaa Hengen yhteyden ihmisen ja itsensä välille antamalla kasteessa puhdistamaansa tyhjään sieluun oman Hengen lahjansa sydämeen.

        Joka ei luovu kaikesta, mitä häänellä on, ei ole sovelias. Jokainen istutus, mikä ei ole Jumalan tekemä on ensin juurinensa revittävä pois. Ei ihmisellä saa olla mitään omaa uskoa saadakseen Jumalan Hengen uskon lahjaksi.

        2. Kor. 4:13

        Mutta että meillä uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: minä uskoin, sentähden minä puhuin; niin me myös uskomme, ja sentähden me myös puhumme.

        Kasteen lahja Pyhä Henki on koko ajan yhteydessä Jumalan kanssa.

        Room. 8:26

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea lahjauko Kristillisen kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi ominaisuus olla yhteydessä Jumalan kanssa. Jumala on Henki.

        Gal. 5:22

        Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

        Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

        Ja sinä kuitenkin pidät oikeutenasi herjata Jeesuksen Kristuksen apostoleja. Et ainakaan Suomen EV.lut. kirkon asialla ole. Edustat jotain äärilahkoa, joka ei ole lainkaan kristillinen.


      • Anonyymi

        TEKO on se teko, jonka Jeesus teki. Jeesus huusi:” Se on täytetty!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEKO on se teko, jonka Jeesus teki. Jeesus huusi:” Se on täytetty!”

        Ei se syntien sovitus tullut vielä Jeesuksen kuollessa kenenkään henkilökohtaiseksi sovitukseksi.

        Helluntaina 3000 syntistä tuli kasteessa sovitetuksi Jumalan kanssa, koska he saivat kasteessa synnit anteeksi ja liiton sinetiksi Pyhän uskon Hengen lahjan.

        Niin Pietari sanoi heille: "Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän HengenTeille ja teidän lapsille tämä lupaus on anettu."

        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se syntien sovitus tullut vielä Jeesuksen kuollessa kenenkään henkilökohtaiseksi sovitukseksi.

        Helluntaina 3000 syntistä tuli kasteessa sovitetuksi Jumalan kanssa, koska he saivat kasteessa synnit anteeksi ja liiton sinetiksi Pyhän uskon Hengen lahjan.

        Niin Pietari sanoi heille: "Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän HengenTeille ja teidän lapsille tämä lupaus on anettu."

        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

        Kääntyä/Repent tarkoittaa Jumalan puoleen kääntymistä syntisyyden vuoksi Ei mitään erityistä hyvää tekoa kasteen ehtona.
        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se syntien sovitus tullut vielä Jeesuksen kuollessa kenenkään henkilökohtaiseksi sovitukseksi.

        Helluntaina 3000 syntistä tuli kasteessa sovitetuksi Jumalan kanssa, koska he saivat kasteessa synnit anteeksi ja liiton sinetiksi Pyhän uskon Hengen lahjan.

        Niin Pietari sanoi heille: "Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän HengenTeille ja teidän lapsille tämä lupaus on anettu."

        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

        Pelastus Jeesuksessa on Jumalan teko, ei ihminen siihen voi mitään lisätä. Ihminen voi ainoastaan ottaa pelastuksen vastaan ja sanoa kiitos.

        Psalmi 118:14
        ”Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hän tuli minulle pelastajaksi.”

        Jesaja 12:2
        ”Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."

        Ilm 5:13
        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääntyä/Repent tarkoittaa Jumalan puoleen kääntymistä syntisyyden vuoksi Ei mitään erityistä hyvää tekoa kasteen ehtona.
        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun."

        Aamen! Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se syntien sovitus tullut vielä Jeesuksen kuollessa kenenkään henkilökohtaiseksi sovitukseksi.

        Helluntaina 3000 syntistä tuli kasteessa sovitetuksi Jumalan kanssa, koska he saivat kasteessa synnit anteeksi ja liiton sinetiksi Pyhän uskon Hengen lahjan.

        Niin Pietari sanoi heille: "Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän HengenTeille ja teidän lapsille tämä lupaus on anettu."

        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

        Uskovat kastettiin, ei muita.
        Silloin oli upotuskaste käytössä, joka on raamatullinen kaste.

        ”Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.”
        Ap t 2:41


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      harva kuitenkaan ainoastaan Jeesukseen , useimmat uskoo omaan uskoonsa.

      • Anonyymi

        On vaarallista julistaa itse itsensä uskovaiseksi ja vanhurskaaksi.

        Fariseukset tekivät niin ja olivat menossa Johanneksen luokse samaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta, jotta kaikki olisivat ihailleet heitä.

        Tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste, katumuskaste syntisyyden vuoksi.
        Engl.REPENT, tuntea syyllisyyttä ja katumusta ja surua syntisyyden vuoksi, koska Jumalan sana todistaa kaikki ihmiset syntisiksi Herran edessä heti sikiämisestä alkaen Adamin sukuun.

        Harhaoppiset lahkolaiset eivät tunnusta, että kasteella ja ehtoollisella on mitään tekemistä ihmisen syntisyyden kanssa.

        Johannes kutsuikin omahyväisiä lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi. Käärme kielsi paratiisissa perisynnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaarallista julistaa itse itsensä uskovaiseksi ja vanhurskaaksi.

        Fariseukset tekivät niin ja olivat menossa Johanneksen luokse samaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta, jotta kaikki olisivat ihailleet heitä.

        Tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste, katumuskaste syntisyyden vuoksi.
        Engl.REPENT, tuntea syyllisyyttä ja katumusta ja surua syntisyyden vuoksi, koska Jumalan sana todistaa kaikki ihmiset syntisiksi Herran edessä heti sikiämisestä alkaen Adamin sukuun.

        Harhaoppiset lahkolaiset eivät tunnusta, että kasteella ja ehtoollisella on mitään tekemistä ihmisen syntisyyden kanssa.

        Johannes kutsuikin omahyväisiä lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi. Käärme kielsi paratiisissa perisynnin.

        Minkä äärilahkon edustaja olet, kun herjaat apostoli Paavalia ja Jeesuksen omia?


      • Anonyymi

        Näin se valitettavasti on. Miksi tuo Jumalan ilmoitus aloituksessa ei ole aivan selvä.
        Vakava asia on lähteä kiertämään tuota Jumalan sanaa.


      • Anonyymi

        Usko on ”väline”, jonka Jeesus vaikuttaa.
        Uskon kohde on Jeesus Kristus, Jumalan Poika ja Vapahtaja.


    • Anonyymi

      Pyhän Hengen lahja, uskon lahja, toimii ihmisen nukkuessakin ja pitää Hengen yhteyttä Jumalan kanssa. Jumala on Henki, joka ei koskaan nuku eikä väsy.

      Room. 8:26

      Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

      Hiljaisuus on yksi oikean uskon tunnusmerkki. Ei meluaminen ja hurmostelu. Meluava joukko on jonkin muun hengen vallassa.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      • Anonyymi

        Jes. 32:17

        Ja vanhurskauden työ on rauha, ja vanhurskauden hyödytys ijankaikkinen hiljaisuus ja lepo.

        Saarn. 4:17

        Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes. 32:17

        Ja vanhurskauden työ on rauha, ja vanhurskauden hyödytys ijankaikkinen hiljaisuus ja lepo.

        Saarn. 4:17

        Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

        2. Moos. 14:14

        "Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa."

        Jes. 30:15

        Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet.


    • Anonyymi

      Kauanko sillä riittää ammuksia ja ohjuksia?

    • Anonyymi

      Ihmisen usko Jeesukseen on yhtä tyhjän kanssa.

      Riivaajatkin siten uskoo ja vapisee, mutta ei usko niitä pelasta.

      Ihan toinen asia on, kun Ihminen saa Jeesuksen uskon, eli saman uskon, mikä oli Jeesuksella maan päällä ollessaan.

      Sen Jeesus lupasi lähettää, oman Totuuden Henkensä kasteessa saatavaksi synneistä puhdistettuun tyhjään sydämeen.

      Ilm. 14:12

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

      • Anonyymi

        Jeesus on kaikissa uskonasioissa se paras esikuva, jota meidän tulee seurata.

        Jeesus sanoi: Seuraa sinä minua!

        Matt. 7:24

        "Jokainen, joka kuulee nämä sanani JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."


      • Anonyymi

        "Ihmisen usko Jeesukseen on yhtä tyhjän kanssa."
        Näin se ovela, kavala herra ihmisiä on pettänyt, mitätöi Jumalan sanan, joka yksin on alku elävän Jumalan tahdon tielle, tielle jolla ainoastaan ihmisestä voi tulla näkevä.


    • Anonyymi

      Saunatonttukin käski seuraamaan itseään.

    • Anonyymi

      Jeesus oli uskoltaan Juutalainen. Ei mikään hurmoshenkien voimasta lahkoissa kaatuileva hihhuli.

      Luuk. 4:16

      Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan, [Matt. 13:53-58; Mark. 6:1-6 : Matt. 2:23+]

    • Anonyymi

      Niin totta tuo, kiitos.

    • Anonyymi

      Miten niin ainokaisen poikansa?
      Jumalan pojathan tuli maahan pökkäämään ihmisten tyttöjä.
      Kysykää vaikka kalamokselta.

      • Anonyymi

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

        Jeesus oli ihmiseksi syntynyt Poika. Ei pelkkä henkiolento "henkijeesus".

        Jeesus varoitti hänen jäkeensä tulevista henkijeesuksista, jotka kuiskuttelevat ihmisen korvaan olevansaa se jeesuksia.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

        "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat...?

        Jeesus tulee takaisin maan päälle ihmisenä, ei pelkkänä henkijeesuksena.


        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."


    • Anonyymi

      Jeesus itse on Tie, Totuus ja Elämä.

      Ei kukaan tule Jumalan luokse kuin MINUN kauttani, sanoi Jeesus.

      Teosofit vääntää tuon kohdan, että ei kukaan tule Jumalan luokse kuin "minän" kautta.

      Se tarkoittaa ihmisen mielen muutoksen kautta. Kreikaksi "metanoia", se on sitä kuollutta päänuskoa, mikä tulee käännyttämällä kuulosta ja muiden aistihavaintojen perusteella ihmisen aivojen psykologisten prosessien seurauksena aikaansatu uskontila.

      Jaak.2:17 " Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut."

      Jaak.2:20 " Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Jaak.2:24 " Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella."

      • Anonyymi

        Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskooon.

        Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!


    • Anonyymi

      Helluntailainen Ylivainio käytti Hindujen tekniikkaa kaataa ihminen selälleen nopealla tönäisyllä otsaan.

      googlaa: shaktipat

      Isojen joukkojen kaatamiseen lahkosaarnaajat käyttää saksalaisen lääkärin Mesmerin 1700-luvulla kehittämää tekniikkaa "Mesmerismiä".

      • Anonyymi

        Saatana on tuhansien juonien mestari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on tuhansien juonien mestari!

        Jumalan nimeen.


    • Anonyymi

      Isä ansoittaa ja poika pelastaa. Siinnäpä vasta soma ikiliikkujakeksintö.

    • Anonyymi

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      Luuk. 10:18

      Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

      Pyhä Henki poistui temppelistä juuri silloin kun Jeesus huusi: Jumalani, Jualani, miksi minut hylkäsit.


      Ja tilalle meni Temppelin harhalla vuoroaan odottanut Saatana, joka repäisi esiriput pois edestään, jotta kaikki voivat ihailla hänen loistoaan kauneuttaan, viisauttaan ja ymmärrystään.
      Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen "Jeesus"..

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta."

      Erilaiset lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kokouksssa viittaa Saatanan läsnäoloon.

      • Anonyymi

        Esiripun kirjoitetaan revenneen, Pyhästä hengestä tai Saatanasta ei kirjoiteta mitään.


      • Anonyymi

        Jeesuksesta tosiaan puhutaan, mutta mistä "jeesuksesta", se onkin jo vakavampi asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksesta tosiaan puhutaan, mutta mistä "jeesuksesta", se onkin jo vakavampi asia.

        Täällä puhutaan satujeesuksesta, on sen temput niin uskomattomia.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiripun kirjoitetaan revenneen, Pyhästä hengestä tai Saatanasta ei kirjoiteta mitään.

        Pyhä Henki ja Saatana ei ole siellä Temppelissä yhtä aikaa.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala


    • Anonyymi

      Pietarikin uskoi Jeesukseen, mutta ei se pelkkä uskominen niitä syntejä pois pessyt.

      Luuk. 5:8

      Tämän nähdessään Simon Pietari lankesi Jeesuksen jalkoihin ja sanoi: "Mene pois minun luotani, Herra! Minä olen syntinen mies."

    • Anonyymi

      Synnit pestään pois perinteisessä kristillisesä yhdessä kasteessa, mitä hihhulit ja lahkolaiset eivät tunnusta olevan olemassakaan. Lahkolaisten oppien mukaan kaste eikä ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelman. Se on saatanallinen heresia ja eksytys, mitä jenkkilahkot opettaa.

      Apt.2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. SILLOIN te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Sille teille ja teidän lapsile tämä lupaus on annettu."

    • Anonyymi

      Onko jeesus asfaltti- vai hiekkatie?

      • Anonyymi

        2. Moos. 18:20

        Neuvo kansalle tarkoin säännökset ja lait, opeta sille tie, jota sen tulee kulkea, ja kaikki, mitä sen tulee tehdä.

        Ps. 25:10

        Herran tie on hyvä, hän on uskollinen niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja lakinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Moos. 18:20

        Neuvo kansalle tarkoin säännökset ja lait, opeta sille tie, jota sen tulee kulkea, ja kaikki, mitä sen tulee tehdä.

        Ps. 25:10

        Herran tie on hyvä, hän on uskollinen niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja lakinsa.

        1.Piet.3
        20 jotka muinoin EIVÄT TOTELLEET Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

        Kasteessa Jumala pesee synnit pois. Se tarkoittaa sitä pelastusta ja uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä.
        Ja siitä seuraa hyvä omatunto.


    • Anonyymi

      Mitä siellä pelastus-nimisessä paikassa tehdään?
      Miten siellä saadaan aika kulumaan?

      • Anonyymi

        Pelastus tarkoittaa sitä, että perisynnin kadotustuomio kumotaan. Elämä ei pääty fyysiseen kuolemaan, vaan jatkuu ikuisesti siellä Jumalan valtakunnassa. Mitä siellä sitten tehdään, niin ne on niitä suuria salaisuuksia. Mutta jotain hyvää ja arvokasta se tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Ei siellä tehdä mitää. Tuijotetaan vaan silmät kipeiksi jotain kirkkautta.

    • Anonyymi

      Siellä ylistetään jumalaa lakkaamatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe