EKSYTTÄJÄ LANKEAA OMAAN KUOPPAANSA

Anonyymi-ap

Sansnlaskut 28:10

”Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen.”

33

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korj. Sananlaskut…

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Älä nyt vaan väitä, että uskovaiset olisi muita ihmisiä oikeamielisempiä, sillä se olisi pitkä valhe.

      • Anonyymi

        Jeesukseen uskovat ovat vanhurskaita eli oikeamielisiä Jeesuksessa Kristuksessa.
        Muuten, itsessään he ovat vaillinaisia ja puutteellisia.
        He kelpaavat Jumalalle sen kautta, mitä Jeesus on heidän puolestaan tehnyt, kun hän sovitti heidät Jumalalle kelpaaviksi Golgatan ristin uhrillaan.
        Jumala on heidät armahtanut.

        Miksi sinä et halua tulla armahdetuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen uskovat ovat vanhurskaita eli oikeamielisiä Jeesuksessa Kristuksessa.
        Muuten, itsessään he ovat vaillinaisia ja puutteellisia.
        He kelpaavat Jumalalle sen kautta, mitä Jeesus on heidän puolestaan tehnyt, kun hän sovitti heidät Jumalalle kelpaaviksi Golgatan ristin uhrillaan.
        Jumala on heidät armahtanut.

        Miksi sinä et halua tulla armahdetuksi?

        Linnan venkulathan ne niitä armahdusanomuksia rustailee, minun ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnan venkulathan ne niitä armahdusanomuksia rustailee, minun ei tarvitse.

        Kun tietäisitkin kuinka paljon sinä tarvitsetkaan armoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnan venkulathan ne niitä armahdusanomuksia rustailee, minun ei tarvitse.

        Olet syntinen siksi tarvit armahdusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet syntinen siksi tarvit armahdusta

        Armoa ei anota, eikä anneta. Kyllä jämpti on niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen uskovat ovat vanhurskaita eli oikeamielisiä Jeesuksessa Kristuksessa.
        Muuten, itsessään he ovat vaillinaisia ja puutteellisia.
        He kelpaavat Jumalalle sen kautta, mitä Jeesus on heidän puolestaan tehnyt, kun hän sovitti heidät Jumalalle kelpaaviksi Golgatan ristin uhrillaan.
        Jumala on heidät armahtanut.

        Miksi sinä et halua tulla armahdetuksi?

        Hienosti kiteytit. Juuri noinhan se menee. Yleensä oikeamielinen ihminen myös katuu ja yrittää korjata virheensä. Siitäkin tunnistaa aidon kristityn tai hyvän ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa ei anota, eikä anneta. Kyllä jämpti on niin!

        Hyvin surullinen asenne. Sanot noin, kun on vielä hyvä tilanne, mutta entä jos/kun joudut todella vakavaan tilanteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin surullinen asenne. Sanot noin, kun on vielä hyvä tilanne, mutta entä jos/kun joudut todella vakavaan tilanteeseen?

        Ei se ketään auta, jos anelee apua joltain mielikuvitus olennolta. Lääkärit voi jossain tilanteessa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ketään auta, jos anelee apua joltain mielikuvitus olennolta. Lääkärit voi jossain tilanteessa auttaa.

        Totta puhut. Aku Ankka ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Aku Ankka ei auta.

        Aku Ankkasi ja jeesuksesi painii samassa sarjassa.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aku Ankkasi ja jeesuksesi painii samassa sarjassa.😁

        Säälin sinua…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin sinua…

        Jeesuskin sääli aikoinaan kansaansa, jopa itki, koska se ei tuntenut etsikkoaikaansa, sitä aikaa jolloin Jumala kutsui heitä erityisesti puoleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin sinua…

        En kaipaa säälittävän uskonharhaisen sääliä, minä saan elää varsin tasapainoista uskonharhoista vapaata elämää. YMMÄRSITKÖ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa säälittävän uskonharhaisen sääliä, minä saan elää varsin tasapainoista uskonharhoista vapaata elämää. YMMÄRSITKÖ?

        Toivon silti, että Jumala suo sinulle vielä pelastuksen. Saanko rukoilla, että Jeesuksen armo tulisi sinunkin osaksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aku Ankkasi ja jeesuksesi painii samassa sarjassa.😁

        Kyllä Carl Barksin piirtämät tarinat 50- ja 60- lukujen Aku Ankoissa olivat hienoa luettavaan.
        Ne olivat ehdottomasti parempia mitä raamatun veren kyllästämät kauhukertomukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon silti, että Jumala suo sinulle vielä pelastuksen. Saanko rukoilla, että Jeesuksen armo tulisi sinunkin osaksesi?

        Et kai tosissasi kuvittele, että minä lähtisin mokomaan puoskarointiin mukaan?
        Eikö evankeliumi käy oikein kaupaksi, kun täytyy kaikenlaista yrittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen uskovat ovat vanhurskaita eli oikeamielisiä Jeesuksessa Kristuksessa.
        Muuten, itsessään he ovat vaillinaisia ja puutteellisia.
        He kelpaavat Jumalalle sen kautta, mitä Jeesus on heidän puolestaan tehnyt, kun hän sovitti heidät Jumalalle kelpaaviksi Golgatan ristin uhrillaan.
        Jumala on heidät armahtanut.

        Miksi sinä et halua tulla armahdetuksi?

        Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.


    • Anonyymi

      Älkää heistä välittäkö...

    • Anonyymi

      Karmeata hurskastelua sellaiset puheet, että MINÄ OLEN se suurin syntinen....

      Lahkosaarnaajatkin kerskuvat linnareissuillaan ja henkirikoksillaan...

      Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä niissä pireissä arvostuksessa....sairasta touhua.

      Raamatun mukaan murhamies ei edes peri Jumalan valtakuntaa.

      • Anonyymi

        KARMEAA on sinun valehtelusi ja vääristelysi! Ihminen, armahdettu syntinen saa olla kiitollinen siitä, että Jeesus on hänet pelastanut ja hän saa myös kertoa, kuinka suuria tekoja Jeesus on hänelle tehnyt. Siitä saa Jumala kunnian!

        Mark 5:19,20

        Mutta hän ei sitä sallinut, vaan sanoi hänelle: "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut".
        Niin hän lähti ja rupesi Dekapolin alueella julistamaan, kuinka suuria tekoja Jeesus oli hänelle tehnyt; ja kaikki ihmettelivät.


    • Anonyymi

      Omiin uskonratkaisuihin ei pidä luottaa autuuden perusteena. Se on sitä hiekalle rakentamista.

      Kyllä Jumala omat valittunsa tuntee ja heihin ottaa yhteyttä aikanaan.

      Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

      Joh. 14:21

      Joka on ottanut vastaan minun KÄSKYNI ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ILMAISEN hänelle itseni."

      • Anonyymi

        Harhaoppiset uskonlahkot yrittävät saada ihmisen tekemään sen uskonratkaisun ja liittymään heidän lahkoihinsa maksaviksi jäseneksi.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppiset uskonlahkot yrittävät saada ihmisen tekemään sen uskonratkaisun ja liittymään heidän lahkoihinsa maksaviksi jäseneksi.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

        Jeesus tahtoo sinutkin pelastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tahtoo sinutkin pelastaa!

        Gal.5 "sillä lihan teot ovat ilmeiset....ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal.5 "sillä lihan teot ovat ilmeiset....ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

        Eksyttävät tulevat "Jeesuksen" nimissä.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttävät tulevat "Jeesuksen" nimissä.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

        Ei se Piru tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

        Se tulee ihmistä vastaan Raamattu kainalossa ja kysyy, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen?

        Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan Raamattua yhdessä.

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppiset uskonlahkot yrittävät saada ihmisen tekemään sen uskonratkaisun ja liittymään heidän lahkoihinsa maksaviksi jäseneksi.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

        Joh 1:11,12

        ”Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”

        Jeesus on sinunkin syntiesi tähden kärsinyt Golgatan ristillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal.5 "sillä lihan teot ovat ilmeiset....ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

        Miten muuten kävi sen lahkon kanssa, jota kovasti yritit perustaa?


    • Anonyymi

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi

      Juuri uskonlahkot ovat niitä hölmöjen harhauttajia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe