Fantasia on päästä naimaan aikuista naista yhdessä hänen oman teinipoikansa kanssa. En tiedä miksi. Ei homoilua, vaan olisi kiva katsella kun poika nai aikuista naista.
Mies, äiti, poika
14
1461
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon nussinu äidin kanssa 5v. Tämä oli -90 luvun alkupuolella. Vanhempani erosivat ja jäin asumaan äidin kanssa. Olin silloin 17v. Asiat vaan pikku hiljaa eteni siihen, että nussin äitini kanssa.
- Anonyymi
Ei tuon luulisi olevan vaikea toteuttaa. Monet teinipojat tykkäävät itseään vanhemmista kokeneista naisista, ja osa naisista haluaa nuorta. Vai onko tuo joku olennainen pointti, että nainen on myös pojan äiti? Sitten voi mennä vaikeaksi. Äidin ja pojan välinen seksi on periaatteessa laitonta vaikka poika olisi täysi-ikäinen, eli voi olla etteivät sellaista puuhaavat halua ulkopuolisia todistajia.
- Anonyymi
Kyllä sekoilija tietää
- Anonyymi
Ei kylläkään laitonta ole, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sekoilija tietää
Ja sinä kateellinen piipität 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kylläkään laitonta ole, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä.
On se, mutta ei siitä kukaan ole saanut tuomiota.
- Anonyymi
Minulla kävi näin . Isäpuolen oli varmaan samanlainen kun tää aloittaja?
Olin jotan 13v kun he alkoivat seurustella ja mutsi oli pikkuisen ylipainoinen ja huono itsetunto. Hän oli umpirakastunut tähän ukkoon, olikin ihan mukava.
Se aina kehui minulle äitiäni, varsinkin vartaloa. Makuuhuoneesta kuului aika kovaa voihketta lähes joka yö. Jossain vaiheessa oli pakko päästä näkemään ja tietty heti se ukko minut näki. Näytti minulle että hiljaa ja tule lähemmäksi. Huoneessa oli vaatehuone tehty oven viereen että pääsin aivan sängyn viereen katsomaan. Äijän sormet mutsin karvaisessa pillussa ja otti ne ulos työnsi takaisin ja näytti et pois. No olihan lähdettävä omaan huoneeseen. Se jälkee mutsi piti kyllä semmoista ääntä ku sitä nussittiin, että oli vissiinkin äijä kiihkossa.
Koitin tämän jälkeen vältellä isäpuolta , mutta ei mennyt kun pari päivää ,kun se tuli sanomaan, tänään olis yllätys yöllä ja ole ihan normaalisti. Kävimme ihan normisti yhdessä saunassa ja he jäivät sinne vielä kun lähdin. Huomasin saunan jälkeen että äitini oli vähän outo ja joi viiniä kohtuu paljon.
No iltayöllä alkoi kuulumaan sitä hihitystä ja voihketta niin lähdin varovaisesti hiipimään sinne. Tää huomasi minut heti ja näytti taas et tuohon katsomaan! Siirsi peiton ja pillu oli vedetty saunassa posliiniksi. Se alkoi nuolemaan ja vähän sormettamaan, mutsi huohotti ja viisi. Minun oli pakko kanssa ottaa kulli pois kalsareista. Sitten tää alkoi puhua mutsille et tarvittaisiin toinenkin mies panemaan sua tai ainakin katsomaan. Sitten kysy äidiltä et ketä voisi olla. Sopersi vaan et ei tiä. Tässä vaiheessa pimeissä oli neljä sormea, aivan limainen pillu! Sitten isäpuoli sanoi et nuoret ovat innoissaan rehevistä naisista ja varmaan Anttikin ajattelee sinua ku runkkaa. Se on kiellettyä sano mutsi, mutta kiihoittava ajatus. Taas tää näytti et pois.
Koitan ehtiä kirjoittamaan joskus loppuun?! Olen pska kirjoittaja ja hidas- Anonyymi
odotan innolla loppu tarinaa. M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotan innolla loppu tarinaa. M.
Kiimasta 66v ex uukm JKL
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211