Viime vuonna maahan tuli muualta 720000 ihmistä. Se on länsiraja joka vuotaa ei itäraja

Anonyymi-ap

Vaasassa on sen verran asukkaita. Jollain ne on elätettävä joten hallitus ottaa työttömiltä. Sitä saa mitä tilaa.

20

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirvittämä määrä "työvoimapulanpaikkaajia", mutta silti työvoimapula ei hellitä ja samalla työttömyys kasvaa ja sosiaalimenot ja kelahuijaukset kasvaa 🤣

    • Anonyymi

      On hirvee työvoimapula mutta tuttuni ei silti löydä töitä. Missä vika.

      • Anonyymi

        Tuttusi ei ole käynyt kouluja eikä uudelleenkouluttautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttusi ei ole käynyt kouluja eikä uudelleenkouluttautunut.

        Kävi kyllä peruskoulun ja myös uudelleenkouluttautui käymällä kymppiluokan.


    • Anonyymi

      Kummallista, ei siitä kirjoiteta joka päivä iltalehdessä.

      • Anonyymi

        Suomi on Mongolia kaikilla mittareilla tämän hulluuden keskellä.


    • Anonyymi

      Montako sataatuhatta tarvitaan jotta työvoimapula helpottaa.

    • Anonyymi

      Tuttavan turkkilainen kaveri talsi läpi euroopan ilman passia (4vkoa) ja tuli haaparannalta suomeen tuossa ennen vuoden vaihdetta, tuli siksi noin kun ei ollut saanut viisumia. No joskus viikko sitten ne oli menneet poliisiasemalle ja se oli sieltä saanut jonkun lapun joka oikeuttaa olemaan suomessa ja kuulemma helsingistä saa sitten turkin konsulaatista passin. 3kk päästä saa tehdä töitä jne. Heillä on tuttavan kanssa reilu vuoden ikänen lapsi mutta voiko tämä olla totta näin ????

      Suomeen voi vaan talsia kuka vaan ja saa luvan olla kun menee vaan asemalla käymään.....täh?

      • Anonyymi

        Voisi se noin mennäkin.
        Joka tapauksessa itärajan kautta pyrkineet maahan tuljat ovat välineellistettyä maahanmuuttoa ja se on Suomi joka ne välineellistää.
        Verrattuna muiden rajojen kautta tulleisiin kymmeniin ja kymmeniin tuhansiin itärajalta on tullut pisara ja niitäkään ei olisi tarvinnut ottaa.
        Mutta ne haluttiin tekosyyksi rajan sulkemiseen.
        Koko toimenpide on järjetön kuten sen perustelutkin. Mutta nykyisessä maailmassa juuri sen takia on uskottavaa että sitä on ollut järjestelemässä jokin läntinen läntinen taho.
        Vaikka joku suomalainenkin toimija.


    • Anonyymi

      Onneksi ns. vapaan tappamisen aika lähestyy. Aseita ja ammuksia on onneksi varastot täynnä.

      • Anonyymi

        Tuskin maltan odottaa...


    • Anonyymi

      Ei ole ihme että rahat ei riitä.

    • Anonyymi

      Työvoimapula on siis ohi.

    • Me suomalaiset olemme olleet saamattomia lasten tekijöitä.
      Onneksi on noita tulijoita paikkaamassa tätä saamattomuuttamme.
      Terveisin komen muksun isä.

    • Anonyymi

      Juu näin on, mutta muutamasta pyöräilijästä itärajalla tehtiin aivan hirveä haloo, koska propaganda ja huomionohjaus.

    • Anonyymi

      On kasvanut Vaasakin vauhdilla, 720 tuhatta asukasta!

      • Anonyymi

        Itsekin tuota ihmettelin, mutta jos siihen on laskettu kaikki russakkaa suurempi eläimistö. Asuuhan niitä elukoita kaupungeissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin tuota ihmettelin, mutta jos siihen on laskettu kaikki russakkaa suurempi eläimistö. Asuuhan niitä elukoita kaupungeissakin.

        Vaasassa on kantasuomalaiset pieni vähemmistö. Valtaosa Vaasan väedtöstä on joko rantaruotsalaisa tai mashanmuuttajia. Sen näkee hyvin katukuvassakin.


    • Anonyymi

      Suomi halutaan "kansainvälistää". Punavihreät tukee kantasuomalaisten hävittämistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe