Itseäni se on alkanut ärsyttämään. Entä sinua?
Ärsyttääkö sinua Halla-ahon jatkuva nieleskely?
24
393
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ärsytä. Minua ärsyttää se jos poliitikko on kaikessa väärässä, kuten Haavisto Venäjän ja maahanmuuton suhteen. Omasta puolestani puolestani poliitikko on vapaa nieleskelemään, kunhan on oikeassa.
- Anonyymi
Jussinhan ei tiedetä olleen vielä missään asiassa väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä? Muut tietävät kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestarit harvemmin on väärässä.
- Anonyymi
Sanojaanko se nieleskelee?
- Anonyymi
Minua lähinnä oudoksuttaa miehen suosio. Hän vaikuttaa joltain asperger-syndroomasta kärsivältä, umpimielinen. Puhe hiljaista muminaa josta ei saa selvää, kasvot aivan ilmeettömät, ja silti tietty ylimielisyys olemuksessa ("olen teitä parempi ja fiksumpi"). Onneksi hänestä ei tullut presidenttiä, koska ulkoinen olemuskin on siinä virassa tärkeää sekä sanallinen ulosanti.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Jussi on mahtava mies! Mestari on ylivoimainen monen ääliöliberaalisuvakkipolitiikon rinnalla!
T. Itsekin persu.
- Anonyymi
Ei Jussia suotta Klonkuksi kutsuta.
- Anonyymi
Kyllä oksettaa menidi jo hoitoon
- Anonyymi
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi
- Anonyymi
*klunk*
- Anonyymi
Ärsyttää! 😡
- Anonyymi
Menisi lääkärille!
- Anonyymi
En ole siihen kiinnittänyt huomiota. Kiinnitän huomioni siihen, mitä Halla-aho sanoo. Kiinnitän myös huomiota siihen, miten hän servaa höpöpopuIistit ja hörhövassarit.
- Anonyymi
Halla-aho vaikuttaa autistilta. Olisi hyvä tutkituttaa.
- Anonyymi
Halla-aho on erittäin sopiva eduskunnan puhemieheksi. Vihervasemmistolla tosin on vaikea sitä kestää. Ei voi mitään, Marin on alpeilla urheilemassa!
- Anonyymi
Runsas syljen eritys suojaa hampaita tehokkaasti. Olisi se ikävän näköistä, jos alkaisi syjeskelemään, niin kuin muut tekevät. Ennen oli pirtissä sylkikupit, että saivat sylkeä edes kuppiin, ettei tarvinnut lattioille sylkeä.
- Anonyymi
Jussi nieleskelee krokotiilin kyyneleitään.
- Anonyymi
Ei ärsytä yhtään. Jokainen on omanlaisensa persoona. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Onhan se habitukseltaan erittäin omalaatuinen ukkeli, mutta meissähän löytyy.
Jäykkä ja jyrkkä musta/valkoinen pukeutumistyyli saa herran näyttämään aivan lännen sarjakuvien hauturilta, eli nykykielellä hautausurakoitsijalta.
Sopisi melkein noine hyvineen suoraan Lucy Luke elokuvaan, sillä vain se korppikotka olkapäältä puutuu. - Anonyymi
varmaan aika moni elätti saa leipänsä näistäkin keskusteluista.
- Anonyymi
Kyllä vituttaa! 😒😵💫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006