Ärsyttääkö sinua Halla-ahon jatkuva nieleskely?

Anonyymi-ap

Itseäni se on alkanut ärsyttämään. Entä sinua?

24

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ärsytä. Minua ärsyttää se jos poliitikko on kaikessa väärässä, kuten Haavisto Venäjän ja maahanmuuton suhteen. Omasta puolestani puolestani poliitikko on vapaa nieleskelemään, kunhan on oikeassa.

• Anonyymi

Jussinhan ei tiedetä olleen vielä missään asiassa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä? Muut tietävät kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mestarit harvemmin on väärässä.

• Anonyymi

Sanojaanko se nieleskelee?

• Anonyymi

Minua lähinnä oudoksuttaa miehen suosio. Hän vaikuttaa joltain asperger-syndroomasta kärsivältä, umpimielinen. Puhe hiljaista muminaa josta ei saa selvää, kasvot aivan ilmeettömät, ja silti tietty ylimielisyys olemuksessa ("olen teitä parempi ja fiksumpi"). Onneksi hänestä ei tullut presidenttiä, koska ulkoinen olemuskin on siinä virassa tärkeää sekä sanallinen ulosanti.

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Jussi on mahtava mies! Mestari on ylivoimainen monen ääliöliberaalisuvakkipolitiikon rinnalla!

T. Itsekin persu.

• Anonyymi

Ei Jussia suotta Klonkuksi kutsuta.

• Anonyymi

Kyllä oksettaa menidi jo hoitoon

• Anonyymi

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi

• Anonyymi

*klunk*

• Anonyymi

Ärsyttää! 😡

• Anonyymi

Menisi lääkärille!

• Anonyymi

En ole siihen kiinnittänyt huomiota. Kiinnitän huomioni siihen, mitä Halla-aho sanoo. Kiinnitän myös huomiota siihen, miten hän servaa höpöpopuIistit ja hörhövassarit.

• Anonyymi

Halla-aho vaikuttaa autistilta. Olisi hyvä tutkituttaa.

• Anonyymi

Halla-aho on erittäin sopiva eduskunnan puhemieheksi. Vihervasemmistolla tosin on vaikea sitä kestää. Ei voi mitään, Marin on alpeilla urheilemassa!

• Anonyymi

Runsas syljen eritys suojaa hampaita tehokkaasti. Olisi se ikävän näköistä, jos alkaisi syjeskelemään, niin kuin muut tekevät. Ennen oli pirtissä sylkikupit, että saivat sylkeä edes kuppiin, ettei tarvinnut lattioille sylkeä.

• Anonyymi

Jussi nieleskelee krokotiilin kyyneleitään.

• Anonyymi

Ei ärsytä yhtään. Jokainen on omanlaisensa persoona. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Onhan se habitukseltaan erittäin omalaatuinen ukkeli, mutta meissähän löytyy.
      Jäykkä ja jyrkkä musta/valkoinen pukeutumistyyli saa herran näyttämään aivan lännen sarjakuvien hauturilta, eli nykykielellä hautausurakoitsijalta.
      Sopisi melkein noine hyvineen suoraan Lucy Luke elokuvaan, sillä vain se korppikotka olkapäältä puutuu.

• Anonyymi

varmaan aika moni elätti saa leipänsä näistäkin keskusteluista.

• Anonyymi

Kyllä vituttaa! 😒😵‍💫

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe