Muutin Pieksämäelle Espoosta ja täällä naapuri on änkeämässä kylään. Ilmeisesti haluaa nähdä millainen koti ja huonekalut minulla on. Todella outoa. En tiedä naapurista kuin nimen. Sitten toinen outo tapaus. Vein roskia. Täysin tuntematon ihminen tulee kysymään Mistäs kaukaa tänne muutit. Ilmeisesti Niemen muuttoauto oli nähty. Espoossa sai asua rauhassa.
Mikä tekee Pieksämäellä ihmisistä uteliaita
6
496
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas olen kuullut kun erään talon lapset iltalenkin aikana ohimennen usein nimittelevät ja huutelevat syytöksiä jostakin keksitystä jutusta.
Eikö ihmiset yhtään häpeä ja osaa opettaa lapsiaan tavoille?- Anonyymi
Tuo lasten käytös on vanhemmilta opittua. Yleensä pienet lapset eivät ajattele tuollaisia asioita, mutta oppivat kotona vanhempien puheista ja sitten toistavat julkisesti mitä vanhemmat ovat toisista ihmisistä sanoneet. Usein saattaen vanhemmat noloon tilanteeseen. Jotkut vanhemmat oppivat näistä ja eivät toista virheitään, mutta valitettavasti suurin osa ei ota opikseen.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18267803
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisit muuttanut maalle niin saa olla rauhassa ihmisiltä. T: introvertti
- Anonyymi
Ja jos kukaan ei sanoisi mitään valittaisit ettei kotiudu jää ulkopuoliseksi kun kukaan ei puhu. Joten niin tai näin aina väärin.
- Anonyymi
Normi homma täällä. Itse olen paikkakunnalta mutta. Aina pidetään toisesta ' huolta'. Kerran tiskatessa tippui Kattila lattialle, jo soitettiin Hakaan että häiriöitä. Tuli huomautus, voi vittu. Kaikkee ne uskoo. On kerrostalo täytyy varmaan hankkia astianpesukone.!!??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169