Pappien ja pastoreiden jumalalliset luonteenpiirteet esiin.

Anonyymi-ap

17

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se ollut erotettu virastaan jo kauan ennen noita tekoja....

      • Anonyymi

        Missä niin sanottiin, että hän olisi ollut virastaan irtisanottu jo ennen tekojaan?
        Kyllä artikkelissa puhutaan ortodoksipapista.
        Ortodoksipappi vaati vielä mielentilatutkimusta väittäen, että hän on syyntakeeton.
        Hänet kuitenkin todettiin syyntakeelliseksi. Hän siis toimi kaikessa täysissä sielun ja ruumiin voimissaan.
        Kauna ja kostoaikeet kohdetta vastaan olivat saanut alkunsa jo hänen ollessaan opiskelijana 1984 ortodoksisessa pappisseminaarissa. Kyse ei siis ollut mistään hetkellisestä päähänpistosta tai jumalien äänestä päässä, vaan pitemmän ajan 'projektista' joka lopulta sai 'jumalallisen sinetin'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niin sanottiin, että hän olisi ollut virastaan irtisanottu jo ennen tekojaan?
        Kyllä artikkelissa puhutaan ortodoksipapista.
        Ortodoksipappi vaati vielä mielentilatutkimusta väittäen, että hän on syyntakeeton.
        Hänet kuitenkin todettiin syyntakeelliseksi. Hän siis toimi kaikessa täysissä sielun ja ruumiin voimissaan.
        Kauna ja kostoaikeet kohdetta vastaan olivat saanut alkunsa jo hänen ollessaan opiskelijana 1984 ortodoksisessa pappisseminaarissa. Kyse ei siis ollut mistään hetkellisestä päähänpistosta tai jumalien äänestä päässä, vaan pitemmän ajan 'projektista' joka lopulta sai 'jumalallisen sinetin'.

        Niin, ei sitä tuossa jutussa taidettu sanoa, mutta jostain sen luin (en nyt muista mistä). Yhtä kaikki, ei tuollainen mies mikään oikea pappi ole ollenkaan. Eikä tuollainen teko liity kristinuskoon, Jumalaan, pappeuteen tai mihinkään jumalalliseen sinettiin mitenkään, kun on kaiken sen vastaista, mitä kristinusko edustaa.


    • Anonyymi

      Ortodoksien palstalla osasivat kertoa, että heppu ei ole kirkon palkkaama pappi, vaan ihan muita töitä tehnyt henkilö, joka toimitti joitain papille kuuluvia tehtäviä maallikkona oman työn ohessa. Uutisotsikko on siis osittain tarkoitushakuista kristinuskon mustamaalaamista.

      • Anonyymi

        Ei kristinuskoa voi tai tarvitse mustamaalata, koska kristinusko ja kristinuskovat tekevät sen ihan itse omilla teoillaan ja käytöksellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kristinuskoa voi tai tarvitse mustamaalata, koska kristinusko ja kristinuskovat tekevät sen ihan itse omilla teoillaan ja käytöksellään.

        No niin teet sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kristinuskoa voi tai tarvitse mustamaalata, koska kristinusko ja kristinuskovat tekevät sen ihan itse omilla teoillaan ja käytöksellään.

        Paitsi että artikkeli valehtelee puolitotuuksilla. Sekö muka ei ole mustamaalaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että artikkeli valehtelee puolitotuuksilla. Sekö muka ei ole mustamaalaamista?

        Ei artikkeli mitään valehdellut vaan uskovat, jotka pyrkivät näyttäytymään parempina mitä ovat, vaikka ovatkin veren- ja murhanhimoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei artikkeli mitään valehdellut vaan uskovat, jotka pyrkivät näyttäytymään parempina mitä ovat, vaikka ovatkin veren- ja murhanhimoisia.

        Tuo on typerä yleistys. Juuri sitä tyypillistä mustamaalaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei artikkeli mitään valehdellut vaan uskovat, jotka pyrkivät näyttäytymään parempina mitä ovat, vaikka ovatkin veren- ja murhanhimoisia.

        Jos kertoo puolitotuuden, valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kertoo puolitotuuden, valehtelee.

        Kun uskovaisten jumala Jahve on raamatun pohjalta ja Jahven itsensä antaman ilmoituksen mukaan veren-, koston-, murhan-, palvonnanhimon jne. orja, niin uskovan täytyy myös silloin olla esikuvansa kaltainen tai muutoin hän ei kelpaa jumalalleen.
        Mitä yleistämistä siis siinä on, kun uskovat ovat palvomansa kohteen kaltaisia?
        Vai onko niin, että paatumus uskovien keskuudessa on jo niin suurta, että he eivät enää olekaan esikuvansa kaltaisia?

        Ihmisten ja eläinten verellä mässäily:
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

        Koston himo:
        Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

        Äkkipikainen:
        Psalmi. 7:12-14 "Jumala on tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä."

        Pitkävihaisuus:
        2. Moos. 20:5. "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen."

        Armottomuus:
        Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

        Jumalan pahuus:
        Val. 3:38 "Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?"

        Suunnaton viha muita kansoja kohtaan:
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun uskovaisten jumala Jahve on raamatun pohjalta ja Jahven itsensä antaman ilmoituksen mukaan veren-, koston-, murhan-, palvonnanhimon jne. orja, niin uskovan täytyy myös silloin olla esikuvansa kaltainen tai muutoin hän ei kelpaa jumalalleen.
        Mitä yleistämistä siis siinä on, kun uskovat ovat palvomansa kohteen kaltaisia?
        Vai onko niin, että paatumus uskovien keskuudessa on jo niin suurta, että he eivät enää olekaan esikuvansa kaltaisia?

        Ihmisten ja eläinten verellä mässäily:
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

        Koston himo:
        Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

        Äkkipikainen:
        Psalmi. 7:12-14 "Jumala on tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä."

        Pitkävihaisuus:
        2. Moos. 20:5. "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen."

        Armottomuus:
        Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

        Jumalan pahuus:
        Val. 3:38 "Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?"

        Suunnaton viha muita kansoja kohtaan:
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

        Sinä valehtelet.


    • Anonyymi

      Ovatko adventistipastorit pyhiä Jumalan palvelijoita naimapuuhisaan?

      " Älkööt he ottako vaimoksi porttoa tai häväistyä naista älköötkä ottako miehensä hylkäämää vaimoa, sillä pappi on pyhä Jumalallensa."

      Tekopyhijä sapatin ja lain rikkojia ?

      • Anonyymi

        No kerroppa sitten, kuka adventistipastori on ottanut vaimokseen porton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa sitten, kuka adventistipastori on ottanut vaimokseen porton?

        Kyllä adventistipastorin vaimo rahasta tekee mitä vain.
        Ei tarvitse tarjota kovinkaan suurta summaa yöstä hänelle, niin valmiina on.
        Monelle pastorin vaimolle voi riittää vain se, että saa olla sängyssä rehellistä työtä tekevän miehen kanssa, koska pastori itse ei tiedä edes sitä, mitä rehellinen työ on, joten rahasta tai ilman, niin porttojahan ne ovat kaikki pastoreiden vaimot.


    • Anonyymi

      Kun kusi=jumala nousee päähän, papista ja pastoristakin tulee verenhimoinen, joka ei arvosta lähimmäisensä elämää, vaan pelkästään omaansa.
      Silloin lähimmäinen on yhdentekevä, ellei sillä lähimmäisellä sitten satu olemaan paljon omaisuutta, jonka kirkonmies voi realisoida omiin ja yhteisönsä päättäjien rientoihin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe