Mukavia unia, kun aika on. Olkaa kilttejä toisillenne ja viettäkää mukava ystävänpäivä.
Hyvää ystävänpäivää ja
31
360
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitooos huomenna onkin aika mukava päivä joten vietän tottakai.
Samoin unia myös..- Anonyymi
Hyvää yötä🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä🤗
En tiiä miksi minua juuri halaat, mutta menköön nyt tulevan ystävänpäivän kunniaksi ja eihän halauksissa ole mitään pahaa sillä maailmassa on nykyään liian paljon kylmyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä miksi minua juuri halaat, mutta menköön nyt tulevan ystävänpäivän kunniaksi ja eihän halauksissa ole mitään pahaa sillä maailmassa on nykyään liian paljon kylmyyttä.
Kuulostit niin kivalta.
- Anonyymi
ihan normaali päivä ja vielä lakko päivä .lakko päivä huomenna..
- Anonyymi
Huomennahan se.
- Anonyymi
Junat kulkee, muut lakossa..
- Anonyymi
Juna kulkee vaan🎶
Hyvää yötä, Jeesus myötä.
- Anonyymi
Kiitos tästä päivästä 🙏🏻
Tv 1:llä alkoi uusi sarja. Ei paha. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä päivästä 🙏🏻
Tv 1:llä alkoi uusi sarja. Ei paha.Joo, minä huomasin kans. Nyt on kyllä paha. 😂
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, minä huomasin kans. Nyt on kyllä paha. 😂
Ai miten niin on paha?🤔🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten niin on paha?🤔🤭
No jos tässä nyt samasta sarjasta puhutaan, niin onhan se paha.. Houkutus.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No jos tässä nyt samasta sarjasta puhutaan, niin onhan se paha.. Houkutus.
Okay. Taisin tajuta 😆 Lyhyet piuhat mulla. Oli jotenkin erikoisia teemoja siinä 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Okay. Taisin tajuta 😆 Lyhyet piuhat mulla. Oli jotenkin erikoisia teemoja siinä 🤔
Katsoin vaan otsikon.. Mutta nyt tutimaan.
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆täytyy sanoa monen vuoden takaa ja varsinkin joulusta että monillakaan ei ole ihanaa tiedossa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ihan teidän omia juttuja taas 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Elä jaksa 😆😆😆😆😆😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä jaksa 😆😆😆😆😆😅
jaksaa aina vaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆joskus sanoin ei nyt oikeasti jaksaisi ja vastaus oli mutta me jakseyaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä jaksa 😆😆😆😆😆😅
Äläpä sinäkään kloppi jaksa enää elää tätä jonnefantasiaa että täällä on mitään sinuun tai teihin liittyvää tilannetta päällä - kyseessä on päihdepsykoosi
- Anonyymi
Ystävänpäivä on joka päivä. 90-luvulla Posti keksi tuoda bisnesmielessä tämän jenkkivöyhötyksen tänne meille. Ei siis kuulu meidän kulttuuriperintöön. Muualla maailmassa se on Valentinuksen päivä, eli rakastavaistenpäivä. Alunperin juhlalla kunnioitettiin roomalaisen naisten ja avioliiton jumalaa. Mutta koska rakkaus ja avioliiton pyhyys ei niin ole muodissa, on ihan passelia tunkea siihen kohtaan se ystävänpäivä. Vai mitä???
- Anonyymi
Kyllä. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Se on tosiaan joka päivä. Ja tämänkin vietän ystävän seurassa töiden jälkeen. Hyvä luento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosiaan joka päivä. Ja tämänkin vietän ystävän seurassa töiden jälkeen. Hyvä luento.
Mulle on ystävät laittanut näitä toivotuksia ja vastaan kohteliaasti takaisin. Mutta sisimmässä kyllä ottaa päähän koko päivä, koska Rooman kirkko on varastanut tämänkin alunperin pakanallisen juhlan. T. 23.58.58
- Anonyymi
Ole niin kiltti ja vääntäydy sohvalta TÖIHIN elättämään itse itsesi.
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆toivottavasti saadaan lähetettyä teille kunnolla padkas tähän päivään😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆hakatasn kunnolla ja viedään päivästä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kuten olette tehneet 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Huomenta ja hyvää ystävän päivää 14.2.24.Olkaa kiltejä itsellenne edes yksi päivä ilman että syylistätte muista yksinäisydenne takia .
- Anonyymi
En oikeen tiiä
Ookko mun ystävä
- Anonyymi
Hugs
- Anonyymi
Hengaillaan 😘
- Anonyymi
Love and light päälle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801