Monenteen kertaan että tää paikka on aivan kauhee!!! Ja ihmiset kauheita. Miks viattomat saa aina kärsiä idioottien takia. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Ja niiden idioottien jälkeläiset tulee hyvänä kakkosena perässä. Se umpio on vielki rikki. Tuliskoha jonne maksamaan jo?
Tuli taas todistettua ties miten
13
450
Vastaukset
- Anonyymi
Ammutaan
- Anonyymi
Ikävä paikka asua.lihavat sompi akat pyörii jaloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä paikka asua.lihavat sompi akat pyörii jaloissa.
Ei ikinä sinne asumaan.lehmät kävelee kadulla.perus piika tulee perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleva pikku kylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois heti.
Punikki kylä se on ollut ja tulee olemaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikki kylä se on ollut ja tulee olemaankin.
Divari persukylä.peräkamarin pojat itkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Divari persukylä.peräkamarin pojat itkee.
Totta ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska julkaistaan kanttori Piiparinen alaston kuvat.niitä on aika monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu piika ? Miten niin voihan se olla emäntäkin joka ei ole lakkoilemassa j olla ei ole ammattijärjestöä tukena kuten kanssa sisareila pamit tehyt ja sitä rataa , , muuten miksi asijan tiimoilta tämmöinen teksti poistettiin oliko liijan herkkää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu piika ? Miten niin voihan se olla emäntäkin joka ei ole lakkoilemassa j olla ei ole ammattijärjestöä tukena kuten kanssa sisareila pamit tehyt ja sitä rataa , , muuten miksi asijan tiimoilta tämmöinen teksti poistettiin oliko liijan herkkää ?
Tosi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on.
Tosi kuin vesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kuin vesi.
Tiedän myös tapauksen kun talon emäntä kyynelehti " huom " kyynelehti ei itkeä vollottanut ääneen vaan kyynelehti minulla ei ole minkäänlaista tukkee. Olin töissä sinä talossa . Mulle tuli paha mieli jotta tuomonenko se on emännän osa lypsytilalla , , ei saa minkäänlaista tukkee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346