Kiroaminen oli varsinkin ennen monessa uskonnossa käypä menettely

Mutta miten suhtautuu oikeuslaitoksemme, jos joku kiroaa nykyhallituksemme alimpaan perunakuoppaan ja pox sinne lentää koko se sakki ? Entä jos joku tekee Orposta ja Purrasta Woodoo-nuket ja pistelee niitä nukkeja haarukalla ja heidän suoniensa punaruskea hajumättö valuu eduskunnan lehtereille ? Mitä sanoo lainsäädäntömme, voiko onnistuneesta ihmisten kiroamisesta saada tuomion ja jos voi, onko se sakkoa vai linnaa ja jos on linnaa, saako linnan valita itse ?

Kaverin puolesta kyselen.

17

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noilla hommilla satutat itseäsi... ei kun sitä kaveriasi kaikista eniten.

      Ei voi suositella.

    • Anonyymi

      Martti puolueesi on perustettu Venäjällä 1918 aseellisen punakapinan hävinneistä. Kannattaako kovin huudella oikeuksiensa perään. SKP SKDL Vasemsmitoliitto tulisi Neuvostoliitto myönteisenä lakkauttaa. Myös SDP sellainen ettei kestä päivänvaloa
      heti alkuun vastusti Sumen itsenäisyyttä. overit sanoaa että muut ne vastusti, toverit jatkaa ettei he lakkoile, vaan hallitus lakkoilee. Tämä Putin malli niin tuttua meidänkin tovereille. "ei Venäjä hyökkää Ukrainaan, se on lännen propakantaa" sanoivat päivää ennen hyökkäystä idän toverit Putin ja Lavrov. " ei ay-liitot lakkoile" sanoo meidän Putinistit.

      • Anonyymi

        Pankkomajurilla menee kommunistidiktatuurin ajat ja nykyisen putinistisen oikeistodiktatuurin ajat sekaisin keskenään. No eihän sinulta liikaa voi tietenkään vaatia, kun sivistyksesi jäi aikoinaan sinne kansakoulun ulkohuussiin.

        https://vatniksoup.com/en/soups/

        Onkos se Martin ja muiden vasurien syy, jos Trump ja MAGA-republikaanit saavat estettyä Ukrainan sota-apupaketin, koska haluavat Venäjän voittavan sodan? Martti on siis vähemmän itään kallellaan kuin sinä itse, Trumpin kehuja!

        "The United States Senate passed $60 Billion in military assistance for Ukraine by a vote of 70-29. This military aid package now has to be scheduled for a vote by Speaker Johnson in the House of Representatives to pass. Donald Trump and Elon Musk are doing everything they can to stop this bill in the House to help Russia win this war."

        https://www.youtube.com/watch?v=zMnN4DCcl-I


      • Anonyymi

        Huuhaa persu, kyllä Suomen venäjämielisimmät löydät VKK puolueesta, Tursu on voimanostaja muuten, ja sitten Paavo Väyrysestä. Olin kolme viikkoa tukilakossa ja kyllä kyrsi, kun kukaan ei huomannut mitään, ei ihmistä pitäisi noin jättää huomiomatta, vähän yhteistyötä kiitos.


      • Anonyymi

        Jaa notta taas "Vasemsmito"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa notta taas "Vasemsmito"?

        Kyseisen kieliopillisen "helmen" takana olevalla Pankkomajurilla on syntymähumala.


    • Anonyymi

      Kommunisteille paha demokraattinen äänestys. Pitäisi päästä Putin tyylillä, kuin ay-liitoissa meillä jo eannakkoon valinnat tekeen, ja vain omista. Tuollainen ikuinen työtönkin kommunisti aloituksessa, missähän noiden malleilla oltaisiinkaan. Siperiassa poromiehinä. Ei me Martti liity Venäjään jota ajat takaa, ihannevaltiosi.

      • Ensinnäkin minä olen tehnyt viljalti yhteiskunnan hyvinvointia edistäviä asioita, toisin kuin sinä. Toisekseen, jos olisit muuta kuin räkyttävä vanha pelkuriämmä, pysyisit totuudessa, natsi.


    • Anonyymi

      Ehkä tuossa voisi soveltaa samaa, kuin me metsästyksessä, jos on kiellettyä, niin ampuu ihan vähän. Saman kirotessa joku epäkelpo poliitikko, kiroaa vähän ja ehkä sitten vaan tursut valuu poliitikon pöksyyn, mutta ei siitä voi kummoista tuomiota saada? Kohtuuvella ja pikkusen olisi minun taatusti juridisesti pätemätön ehdotus.

      • No hyvä. Ompelen jo nukkeja... Ja se linna, meillähän on siellä sitten vuosittaiset kutsut, jos olen oikein ymmärtänyt :-)


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        No hyvä. Ompelen jo nukkeja... Ja se linna, meillähän on siellä sitten vuosittaiset kutsut, jos olen oikein ymmärtänyt :-)

        Siitä ei kahta puhetta, tai teemme Stubbista sellaisen keltaisen Minion woodoo nuken ja heinähankoa pienempää emme käytä. Linnaan kutsu tai hanko, prkle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ei kahta puhetta, tai teemme Stubbista sellaisen keltaisen Minion woodoo nuken ja heinähankoa pienempää emme käytä. Linnaan kutsu tai hanko, prkle.

        Jeeeeee :-))))))


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Jeeeeee :-))))))

        Nauvon imaami olisi takuulla katkera, jos sinä saisit kutsun Stubbilta Linnan juhliin ja imaamin osaksi jäisi järsiä jäistä naurista kotonaan katsellessaan putkitelkkaristaan, kun kättelisit Stubbia :))))


    • Anonyymi

      Meinaat siis, että äärioikeistolainen jallitus on uskonto, tietysti persuismi on henkilöpalvontaa, mutta että sekoomuslaisuuskin?

      Tietysti niitä kuvia kumarretaan, orpohan on tämän lahkon ylijumala, ja nyt kun saatiin vielä "hammastahnamainos" pressaksi, niin onhan siinä uskonnon ainekset.

    • Anonyymi

      heippa Moktar Gubta group

      • Mutta koska ilmestyykään seuraava Moktar Gupta groupin hittibiisi, jää nähtäväksi :-)))))


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Mutta koska ilmestyykään seuraava Moktar Gupta groupin hittibiisi, jää nähtäväksi :-)))))

        Kuuleeko Martti, kuuntelen?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe