Paavalin herjaajat herjaa Jeesusta Kristusta.

Eivätkä tule enää ymmärtämällä ymmärtämään mitään nuo herjaajat.
Eivät tajua sitä asiaa, että Paavali sai ilmestyksensä/tiedon suoraan Jeesukselta. Tämä tieto mitä Paavali sai on sydänjuuria myöten koskettavaa viisautta, mikä on niin rikasta ja ravitsevaa monelta kantilta tutkittuna.
Oman leimansa kirjoitustyylineen vielä antaa Paavali itse myös pohdinnoissaan ja kirjoitustavassaan, missä ruoditaan ensin menneet ja olevat ja sitten mitä on NYT eli kirjoitushetkellä ja vielä tulevat.
Onneksi Onneksi Jeesus otti palvelijakseen tuon kovan ja sitkeän todennäköisesti pienehkön kaljupäisen menijän joka jaksoi mennä ja kiertää.
Kiitos Jumalalle Apostoli Paavalista ja upeista viisauden kirjoituksista.
Ne tekstit toimii tehokkaana kaikuluotaimena ja anturin peilikuvana verkkokalvollamme kun näeme tämän ajan ja Paavalin tekstit käyvän yhteen näyttöruudullamme millin tarkasti pikseleineen.

13

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paavalin kirjeet on todellista hyvää

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oho - piilohomo taas lausui hemaisevia totuuksia itsestään...


    • Kannattaa todella lukea sillä Paavalin kirjeissä on pelastuksen salaisuus monelle.

      • Anonyymi

        Pelastus pakanoiden helevetin ikuiseen tuleen!
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Ja "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee" ovat raamatussakin selvästi mainittuina:

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        En minäkään uskoisi laittomuuden herroihin... mutta kristittyjen raamatuissa nuo ovat ja niitä laittomuuksia tekevät Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimiin mm https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot viellä 2000-luvulla... Vaikka ei Kaikkivaltiaat kristittyjä lähettänyt joten lähettäjä on oltava joku toinen kun kristillisten Kaikkivaltias Jeesus lähetti vain omat kristilliset opetuslapsensa.: Matteuksen evankeliumi: 10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,"


    • Anonyymi

      Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus antoi omilleen tukea joista kristityt jää ilman....
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."

      Kiellon rikkojille....
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      (viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.

      Kiellon rikkomisen seurauksista...
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Sinä et jää palkkaasi vaille.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä et jää palkkaasi vaille.

        Sinä olet palkkastasi luopnut oman tyttäresi kristillisten Kaikkivaltiaan "käden" nähneenä muka kastanut VAIKKA kristillisten Jeesus ei lapsia kastanut niin törkeästi valehtelit.
        Johanneskaan ei raamatun mukaan lapsia kastanut mutta hänkään ei ollut Paavalin opin Saatanaa ja Barjeesusta palveleva kuten kristittyjen laittomuuden eksytyksen orjuudessa tehdään rikollisesti.

        Paavali rukoili, raamatun mukaan ero herrastaa eroa kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa, eroa koskaan saamatta ja ne herrat ovat edelleen kristittyjen kuten opit ja historia edelleen todistavat mm laittomuuksineen...
        Tässä esimerkki Paavalista laittomuuden oppineena katuvaisena kun totuuden oppi ymmärtämään; tätä eivät aivopestyt tietona ottaneet vastaan eksytettyin...

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet palkkastasi luopnut oman tyttäresi kristillisten Kaikkivaltiaan "käden" nähneenä muka kastanut VAIKKA kristillisten Jeesus ei lapsia kastanut niin törkeästi valehtelit.
        Johanneskaan ei raamatun mukaan lapsia kastanut mutta hänkään ei ollut Paavalin opin Saatanaa ja Barjeesusta palveleva kuten kristittyjen laittomuuden eksytyksen orjuudessa tehdään rikollisesti.

        Paavali rukoili, raamatun mukaan ero herrastaa eroa kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa, eroa koskaan saamatta ja ne herrat ovat edelleen kristittyjen kuten opit ja historia edelleen todistavat mm laittomuuksineen...
        Tässä esimerkki Paavalista laittomuuden oppineena katuvaisena kun totuuden oppi ymmärtämään; tätä eivät aivopestyt tietona ottaneet vastaan eksytettyin...

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

        Sinä saat palkkasi aikanaan.


    • Anonyymi

      Paavalin tekstien sisältö osoittaa kristittyjen Saatanan jumalaksi ja Barjeesuksuksen Jeesukseksi joita kristityt palvelevat KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAIDEN JA HEIDÄN PYHÄN HENGEN NIMEEN.

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      Ja "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee" ovat raamatussakin selvästi mainittuina:

      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      En minäkään uskoisi laittomuuden herroihin... mutta kristittyjen raamatuissa nuo ovat ja niitä laittomuuksia tekevät Kaikkivaltiaiden Pyhiin Nimiin mm https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot viellä 2000-luvulla... Vaikka ei Kaikkivaltiaat kristittyjä lähettänyt joten lähettäjä on oltava joku toinen kun kristillisten Kaikkivaltias Jeesus lähetti vain omat kristilliset opetuslapsensa.: Matteuksen evankeliumi: 10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,"

      • Anonyymi

        Tässä palkastasi eksyttäjänä tietoa niin et jää vaille
        "MrHyvis kirjoitti: Sinä et jää palkkaasi vaille."

        Sieluttomuus todistaa epäinhimillisyydellään aivopastynä Pahiksena,
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da016cf1-a8ff-4b40-ac60-8fc3e050ca3e
        "UutisetUlkomaat 13.01.2021 klo 1:18
        Selvitys: Jopa 9000 lasta kuollut aviottomien äitien laitoksissa Irlannissa
        Merkitsemätön joukkohauta johdatti karmaisevan totuuden jäljille.
        Yhdestä laitoksesta on pahimmillaan löytynyt satojen lasten jäänteet.Yhdestä laitoksesta on pahimmillaan löytynyt satojen lasten jäänteet.
        Yhdestä laitoksesta on pahimmillaan löytynyt satojen lasten jäänteet. AOP

        Jopa 9000 lasta on kuollut 76 vuoden aikana katolisen kirkon ylläpitämissä aviottomien äitien laitoksessa 1920- ja 1990-lukujen välillä. Asia ilmenee tiistaina julkaistusta selvityksestä.
        Irlannin hallitus teetti yli 3000 sivua pitkän selvityksen, jossa tutkittiin kaikkiaan 18 katolisen kirkon ylläpitämää Mother and Baby Homes -laitosta. Syntyneiden lasten kuolleisuusluku oli 15 prosenttia.

        Selvityksen mukaan suuren lapsikuolleisuuden taustalla on ollut lasten huono kohtelu. Lapsia oli erotettu äideistään, ja esimerkiksi raiskauksien uhrit pakotettiin synnyttämään lapsensa laitoksissa.
        Korkea lapsikuolleisuus alkoi paljastua sen jälkeen, kun irlantilainen historioitsija Catherine Corless oli löytänyt Tuamista joukkohaudan. Hautaa ei ollut merkitty."
        ----


    • Anonyymi

      Paavali on teksteissään tuonut julki, että oli rukoillut eroa herrastaan kolme kertaa, eroa raamatun mukaan saamatta. Joten sinne vaan lapsiansa eksyttävät joutavatkin syyttömien kiduttajina.

    • Anonyymi

      Kun ns. kristityt luopuisivat edes pahimmasta mokastaan, sielun kuolemattomuuden harhaopista, niin paljon olisi jo korjattu.
      Moni kristitty saattaa kuvitella, että maallisen kuoleman jälkeen aineeton sielu, siis tietoinen, tajuinen osa, muka erkanee täältä tuonpuoleiseen....:/.

      Sielu kuvaa tyypillisesti ihmistä kokonaisuutena.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe