Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset,

Anonyymi-ap

”Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.”
Jaak 4:8

15

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.”
      Matt 6:6

    • Kun kohtaat ateistin sinä syntinen, polvistu ja laske katseesi häpeästä.

      • Anonyymi

        En kumarra herjaajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kumarra herjaajaa.

        Syntisenä epäjumalanpalvona sinun olisi parempi täysin synnitöntä kunnioittaa.

        Oikea epätodennäköinen jumala saattaa hyvinkin kostaa kaltaisellesi ripulivakaillekunnioituksen puutteesi esimerkiksi penis- tai peräsuolisyövällä.


    • Anonyymi

      Oeshan tuolla ruojalla ollu vuostuhansia aekaa tehä itteensä tykö. Vuan eipä oo nähty partakarvookkaa koko otuksesta.
      Tuosta kaksmielissyyvestä sentäs seuraa ylleesä etes jottain hauskoo.

    • Anonyymi

      1.Tim.6
      16 Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, JOTA EI VOI LÄHESTYÄ. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

      • Anonyymi

        Biblia 1776

        Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen!


        Sverige 1917

        han som allena har odödlighet och bor i ett ljus dit ingen kan komma, han som ingen människa har sett eller kan se. Honom vare ära och evigt välde! Amen.


        King James 1789

        Who only hath immortality, dwelling in the light which no man can approach unto; whom no man hath seen, nor can see: to whom be honour and power everlasting. Amen.


    • Anonyymi

      Ei ihminen voi itseään synneistä puhdistaa eikä perisynnin kirousta katkaista millään omilla teollaan eikä uskontunnustuksillaan ja julistuksillaan.

      Minä tunnustan syntini
      1 Laulunjohtajalle. Daavidin psalmi, profeetta Natanin käytyä hänen luonaan sen vuoksi, että hän oli koskenut Batsebaan. [2. Sam. 12:1]

      3 Jumala, ole minulle armollinen hyvyydessäsi, pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
      4 Pese minut puhtaaksi rikoksestani ja anna lankeemukseni anteeksi.
      5 Minä tiedän pahat tekoni, minun syntini on aina minun edessäni.
      6 Sinua, sinua vastaan olen rikkonut, olen tehnyt vastoin sinun tahtoasi. Oikein teet, kun minua nuhtelet, ja syystä sinä minut tuomitset. [Room. 3:4]

      7 Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. [1. Moos. 8:21; Job 14:4, 25:4]

      8 Mutta sinä tahdot sisimpääni totuuden -- ilmoita siis minulle viisautesi!
      9 Vihmo minut puhtaaksi iisopilla ja pese minut lunta valkeammaksi. [3. Moos. 14:6,7; 4. Moos. 19:18,19 | Jes. 1:18]

      Ap. t. 22:16

      Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.

    • Anonyymi

      Pirullisia nuo lahkolaisten rukouspalvelut, jossa rahaa vastaan välitetään rukouksia ja annetaan ymmärtää, että heidän rukoukset menee perille paremmin kuin omat rukoukset. Ihmiset lähettää rahaa kirjeissä ja maksaa ilmoitetetuille tileille rahaa rukoilemisesta. Se on paljon härskimpää rahastusta kuin aikoinaan anekauppa.

      Ap. t. 8:20

      Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa..

      Kymmenyksetkin tarkoitti elintarvikkeita Leeviläisille papeille, joila ei itsellä ollut viljelysmaata

      Rahat piti käyttää omaan tarkoitukseen
      5. Moos. 14:26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

      Malakian kohdastakin jätetään sanomatta, että kymmenykset tarkoitti elintarvikkeita RUOKAA, ,ei rahaa.

      Mal. 3:10

      Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi RAVINTOA, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.

      • Anonyymi

        Jer. 17:5

        Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


    • Anonyymi

      Hurmoskieliset molotukset eivät ole oikeita rukouksia. (glossolalia)

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

    • Anonyymi

      Jeesus on omiensa kanssa maailman loppuun asti.

    • Anonyymi

      Jumalaa voi lähestyä rukouksessa. 😁

    • Anonyymi

      Herjaamalla uskovia palvellaan Jumalaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rukous, Jumalan lahja! 😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe