Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa;

Anonyymi-ap

”Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.”
Matt 6:6

15

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt. 18:20

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • Anonyymi

      ”Maksaa sinulle!”

    • Anonyymi

      Ap. t. 1:14

      Nämä kaikki pysyivät yksimielisesti rukouksessa vaimojen kanssa ja Marian, Jeesuksen äidin, kanssa ja Jeesuksen veljien kanssa.

    • Anonyymi

      Ap. t. 12:5

      Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.

    • Anonyymi

      Room. 8:27
      Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

      Room. 8:34
      Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

    • Anonyymi

      1. Tim. 2:1

      Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,

      • Anonyymi

        Ja mistähän hyvästä? Kansanmurhista kiitos?


    • Anonyymi

      Hieno elämänohje, kiitos.👆 Kunnia Herralle 🔥

    • Anonyymi

      Vuan eipä ole isäjumalasta nuamasa näättäjäksi. Eikä velekoisa kuittoojaksi.

      • Anonyymi

        Jumala ei ole kenellekään ihmiselle mitään velkaa.

        Kristuksessa Jumala näytti kasvonsa kärsiville ihmisille.

        Kristuksessa Jumala kuittasi kaikkien ihmisten velat.

        Kristuksessa on pääsy pois synnin vallasta ja synnin orjuudesta.

        Mutta moni ihminen ei ota vastaan vapautta, vaan haluaa jatkaa synnin orjuudessa:

        Jes. 1:28
        Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat
        Ilm 20: 15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Kun Jumalan pelko katoaa, silloin synnin valta pääsee täyteen laajuuteensa, eikä sillä ole enää mitään rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole kenellekään ihmiselle mitään velkaa.

        Kristuksessa Jumala näytti kasvonsa kärsiville ihmisille.

        Kristuksessa Jumala kuittasi kaikkien ihmisten velat.

        Kristuksessa on pääsy pois synnin vallasta ja synnin orjuudesta.

        Mutta moni ihminen ei ota vastaan vapautta, vaan haluaa jatkaa synnin orjuudessa:

        Jes. 1:28
        Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat
        Ilm 20: 15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Kun Jumalan pelko katoaa, silloin synnin valta pääsee täyteen laajuuteensa, eikä sillä ole enää mitään rajoja.

        Aamen!


    • Anonyymi

      Ihmiset osaa itse sotkea asiansa perusteellisesti.

      Ehkä sitä lähimmäisen rakkautta olisi saatavissa, jos ihmiset alkaisivat sitä rukouksissan itselleen pyytää.

      Rakkautta on vaikea viedä toisille tappamalla ja tuhoamalla, joka on sitten se paholaisen tapa, jota tämän maailman lapset mielellään matkii.

      Ihmiset käyttää vapaata tahtoa kovin mieluusti pahan tekemiseen; eivät he ajattele sitä, että kerran on kohdattava omien tekojensa seuraukset.

      2. Kor. 7:10
      Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman

      Ilm. 2:21
      Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä

      Onko Jumala liiankin kärsivällinen?

      Room. 9:18
      Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

      Lopulta Jumalankin kärsivällisyys loppuu; kun synnin mitta suureksi tulee .. kärsivien suusta tulee uudenlainen rukous..

      Valit. 3:65
      Paaduta heidän sydämensä, kohdatkoon heitä sinun kirouksesi
      64 Kosta heille, Herra, heidän kättensä teot.
      Ilm 6:10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
      1 Moos 4: 10 Ja hän sanoi: "Mitä olet tehnyt? Kuule, veljesi veri huutaa minulle maasta
      1 Moos 18:20 Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

      Kenen valitushuuto? Niiden, joille tehtiin pahoja tekoja ja vääryyttä!

      Kenen on kosto?

      Room. 12:17
      Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä.
      Room. 12:19
      Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
      1. Piet. 3:9
      Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

      • Anonyymi

        Hyviä Raamatun kohtia olet tuonut esille.

        Ei aina muistu mieleen, hyvä että joku muistuttaa.
        Nyt on paaston aika, ja hyvä hiljentyä.

        Öisin rukoilen paljon monen ihmisen ja maailman puolesta.


    • Anonyymi

      Meidän ongelmamme on siinä, että me emme rukoile!

    • Anonyymi

      Ajatukset eivät ole rukouksia. Eikä ajatteleminen ole rukoilemista. Daavid sanoo Psalmissa:  Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. Ääntä tuotetaan puhumalla ja korvilla kuullaan puhumalla tuotettu ääni.
      Jeesus opettaa rukouksesta: Kun rukoilette, sanokaa, sanominen, sanojen tuottaminen on puhumista.
      Paavali opetti kielillä puhumisesta:  puhukoot itselleen ja Jumalalle. Siis puhukoon Jumalalle, EI OLE kirjoittuna: ’ajatelkoon’.
       Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi. Ihminen puhuu tai kuulee. Jumala puhuu ja Jumala kuulee. Ihmiset eivät kommunikoi toistensa kanssa ajattelemalla ja lukemalla ajatuksia. Ajatusten avulla rukoileminen on Raamatun Sanalle vieras ja järjellä käsittämätön oppi.
      Pelastuminen toteutuu sanomalla: jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      Vuoretkin siirtyvät sanomalla: minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
      Jumala loi ihmisen kaltaisekseen ja omaksi kuvakseen: jo alussa on kirjoitettuna: Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
      Rukoileminen on äänen puhumista, puhetta Jumalalle. ”Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää”.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe