Mulla on outo "fetissi". Isot lihaksikkaat miehet.
Kun näen todella ison ja todella lihaksikkaan miehen, jalat menee veteläksi. Unelmoin, että hän käsittelisi minua rajusti, todella ankarasti.
Ei kai siinä mitään, mutta kun olen mies enkä edes homo...
Lihaksikkaat karjut
7
530
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse ei siis ole seksistä eikä naimisesta, ei seksuaalisesta nautinnosta.
Minua vain kiihottaisi tuntea miehen massiiviset lihakset ja niiden voima. Ehkä se olisi vähän sadomasokismin suuntaan menevää. Myös olisi hyvä, jos hän myös tykkäisi "käsittelystäni".
Hänhän voisi tietysti olla myös nainen, ehkä mieluumminkin, mutta naiset vain harvoin ovat tarpeeksi isoja ja vahvoja (ja molempia yhtä aikaa). Naisen kanssa ehkä tulisi se seksikin mukaan... :)- Anonyymi
Spede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Ala käymään salilla… ja sitten vaan runkkailet 👍
- Anonyymi
Minä olen mielestäni homo ja ihailen lihaksikkaista miehistä. Minua kiihottaa piiskaleikit, paini ja kaikki sellaiset matsit, joilla kaverini pystyy todistamaan olevansa minua voimakkaampi. Minulle riittää se, että kaverini käsittelee pyllyäni notkealla vitsalla. Kovasti minua hävettää, kun kaverini pistää minua vitsalla kuriin. Mutta parin päivän päästä olen taas haastamassa häntä.
- Anonyymi
Ehkä olet homo, jos peuhaaminen miesten kanssa kiihottaa sinua seksuaalisesti.
Mutta luuletko, että kaveriasi kiihottaa sinun piiskaaminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet homo, jos peuhaaminen miesten kanssa kiihottaa sinua seksuaalisesti.
Mutta luuletko, että kaveriasi kiihottaa sinun piiskaaminen?Piiskaaminen näyttää olevan sellainen laji, että se imaisee nopeasti mukaansa. Ensimmäisen kerran kokeeksi mukaan ja kohta olet hyvinkin innostunut asiasta. En tiedä kuinka paljon häntä kiihottaa, mutta hän ainakin mielellään pitää minut kurissa ja rehvastelee lihaksillaan.
Kumpikin meistä on hyvin tyytyväinen hänen voimiin.
- Anonyymi
Ei piiskaajan tarvitse mikään jättiläinen olla, kunhan on voimakas. Olen tavannut ihan tavallisia keskikokoisia miehiä, jotka runttaavat reilusti yli 100 kiloa penkistä.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211