Kato kiusaaja eksyi linjoille...

En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivoille ihmisille!

19

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on niin väärin… mua ärsyttää sun puolesta..😌

• Kiitos Haaveilija39 empatiasta. Se on katoavaa kansanperinnettä ja arvostettava ominaisuus ihmisessä. 😊

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos Haaveilija39 empatiasta. Se on katoavaa kansanperinnettä ja arvostettava ominaisuus ihmisessä. 😊

Se on se kun melkein koko ikänsä on kiusattu.. itse sitä pystyy helpommin suodattamaan jos kohdistuu itseensä.. mutta toisten kohdalla näen välillä hyvinkin punaista. Toki omakin pinna alkaa kiristymään.. viime päivinä saanut itsekin kaikkea ihan ihmeellistä skeidaa vellikelloon…

Mustasuden keissi esim.. aina kiusataan Netta sitä Netta tätä.. Täällä kaikkien pitäisi pystyä tulemaan keskenään toimeen. Itse siis ymmärrän ja hyväksyn ihmisten erilaisuuden.. toiset kun ei vaan halua edes ymmärtää ja toimii miten toimii.. aikuiset ihmiset!! Kyllä meidän kansa voi niin pirun huonosti😒

• Haaveilija39 kirjoitti:

Se on se kun melkein koko ikänsä on kiusattu.. itse sitä pystyy helpommin suodattamaan jos kohdistuu itseensä.. mutta toisten kohdalla näen välillä hyvinkin punaista. Toki omakin pinna alkaa kiristymään.. viime päivinä saanut itsekin kaikkea ihan ihmeellistä skeidaa vellikelloon…

Mustasuden keissi esim.. aina kiusataan Netta sitä Netta tätä.. Täällä kaikkien pitäisi pystyä tulemaan keskenään toimeen. Itse siis ymmärrän ja hyväksyn ihmisten erilaisuuden.. toiset kun ei vaan halua edes ymmärtää ja toimii miten toimii.. aikuiset ihmiset!! Kyllä meidän kansa voi niin pirun huonosti😒

Onpa surullista. Rupesi ihan itkettämään sinun puolesta. Miten jaksat?

Minä en osaa suodattaa. Minua suoraan sanottuna pelottaa aina kirjautua, jos on kommentoinut jotain täällä ikävässä.

Kaikista eniten ahdistaa se, kun ei kukaan kerro mistä tämä johtuu.

Yritän olla ja olenkin yleensä ystävällinen, siksi se on niin vaikea ymmärtää. Joskus itken koko illan sitä.

En tajua miten susi ja muut, joita on vuosia kiusattu, niin jaksavat tällaista.

Itse olin 4-9 luokat koulukiusattu ja voin kertoa että olihan se riemun päivä, kun pääsi pois yläasteelta ja tiesi, että puhdas pöytä odottaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Onpa surullista. Rupesi ihan itkettämään sinun puolesta. Miten jaksat?

Minä en osaa suodattaa. Minua suoraan sanottuna pelottaa aina kirjautua, jos on kommentoinut jotain täällä ikävässä.

Kaikista eniten ahdistaa se, kun ei kukaan kerro mistä tämä johtuu.

Yritän olla ja olenkin yleensä ystävällinen, siksi se on niin vaikea ymmärtää. Joskus itken koko illan sitä.

En tajua miten susi ja muut, joita on vuosia kiusattu, niin jaksavat tällaista.

Itse olin 4-9 luokat koulukiusattu ja voin kertoa että olihan se riemun päivä, kun pääsi pois yläasteelta ja tiesi, että puhdas pöytä odottaa.

Voi ei en tarkoittanut hämmentää mieltäsi. Kiitos vuorostaan sinun sympatiasta..🙏❤️

Elämä ei aina ole reilua. Jotkut saa enemmän pa*kaa niskaan.. mulla se oli lapsuudessa jo 5vuodesta ylöspäin bonus vanhempi, koulussa kiusattiin lukihäiriön vuoksi 1-2 lk. ihan urakalla.. niin ja jonkinnäköinen kiusaaminen jatkui 9lk. Saakka.

Noi kiusaamiset vaikutti aika paljon siihen ettei oikein edes halua käydä koulussa. Ihan ammattikoulu pohjalla mentiin loppuun asti.

Ikävää jos sinäkin oireilet vielä tuosta kokemastasi😟

Voi ei en tarkoittanut hämmentää mieltäsi. Kiitos vuorostaan sinun sympatiasta..🙏❤️

Elämä ei aina ole reilua. Jotkut saa enemmän pa*kaa niskaan.. mulla se oli lapsuudessa jo 5vuodesta ylöspäin bonus vanhempi, koulussa kiusattiin lukihäiriön vuoksi 1-2 lk. ihan urakalla.. niin ja jonkinnäköinen kiusaaminen jatkui 9lk. Saakka.

Noi kiusaamiset vaikutti aika paljon siihen ettei oikein edes halua käydä koulussa. Ihan ammattikoulu pohjalla mentiin loppuun asti.

Ikävää jos sinäkin oireilet vielä tuosta kokemastasi😟

Joo, ei minua haittaa. En kokenut, että hämmennät. Tunteet kuuluvat elämään. En pelkää sitä, jos joskus itken. Nyt eron jälkeen olen huomannut, että olen padonnut itkua liian pitkään ja varmasti senkin takia ollut niin herkillä kaikelle.

Kun on niin pitkään sinnitellyt ja pitänyt vain pärjätä. Jotenkin vapauttavaa itkeä kaikki pois. Myös tanssiminen auttaa hirveästi tunteiden purkamisessa. Mitä stressaavampi viikko, niin sitä villimmin tulee tanssittua. Joskus sunnuntaina mietin, että kuka on taas mossannut mun niskalla. 😂

Sinulla on ollut todella kurja lapsuus ja nuoruus. Ei uskoisi, kun olet aina niin aurinkoisen oloinen. Mutta niinhän se menee, hymyn taakse on niin helppoa kätkeä tuskaa. Muista aina, että olet hyvä tyyppi eikä koulutustausta katso ihmistä arvoasteikolla huonommaksi tai paremmaksi. Ihmisyys tekee ihmisen. 😊

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, ei minua haittaa. En kokenut, että hämmennät. Tunteet kuuluvat elämään. En pelkää sitä, jos joskus itken. Nyt eron jälkeen olen huomannut, että olen padonnut itkua liian pitkään ja varmasti senkin takia ollut niin herkillä kaikelle.

Kun on niin pitkään sinnitellyt ja pitänyt vain pärjätä. Jotenkin vapauttavaa itkeä kaikki pois. Myös tanssiminen auttaa hirveästi tunteiden purkamisessa. Mitä stressaavampi viikko, niin sitä villimmin tulee tanssittua. Joskus sunnuntaina mietin, että kuka on taas mossannut mun niskalla. 😂

Sinulla on ollut todella kurja lapsuus ja nuoruus. Ei uskoisi, kun olet aina niin aurinkoisen oloinen. Mutta niinhän se menee, hymyn taakse on niin helppoa kätkeä tuskaa. Muista aina, että olet hyvä tyyppi eikä koulutustausta katso ihmistä arvoasteikolla huonommaksi tai paremmaksi. Ihmisyys tekee ihmisen. 😊

Itse myös olen yrittänyt olla kovin sinnikäs. Annan nykyään itsellenikin luvan surra.. tunteet hyvät tai pahat saattaa laukaista itkurefleksin. Mutta itkeminen on myös vapauttavaa.❤️

Hyvä harrastus sullakin👍🏼 Tällä hetkellä uppoudun musiikin kuunteluun. Siitä mä saan voimaa, rämpiä tätä elämää eteenpäin. Nyt ei ole helppoa.. mutta kyllä se siitä.

Myös kun on kovia kokenut niin tekee suojamuurin ympärilleen. Eli tavallaan ei edes ne pahat kommentit pääse sinne ihon alle.. Sama on myös sitten vähän parisuhteissani ollut, ettei päästetä toista liian lähelle. Näin ollen ei edes ole uskaltanut aloittaa suhdetta suuren rakkauden kanssa. Jotenkin tällä hetkellä on tunne että nyt olisin valmis. Antaa siis rakkauden tulla jos on tullakseen. Jotenkin siis on antanut aiemmin liikaa niille jotka eivät olisi sitä joka tilanteessa ansainneet..

Peruspositiivinen luonne☀️ kyllä se auriko paistaa vielä meidän jokaisen risukasaan. Mukavaa päivää! Toivotaan että tänään tulee paljon mukavaa kommenttia. Hyvä motto on🙏 Puhu muille niin kuin haluaisit miten itsellesi puhutaan.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itse myös olen yrittänyt olla kovin sinnikäs. Annan nykyään itsellenikin luvan surra.. tunteet hyvät tai pahat saattaa laukaista itkurefleksin. Mutta itkeminen on myös vapauttavaa.❤️

Hyvä harrastus sullakin👍🏼 Tällä hetkellä uppoudun musiikin kuunteluun. Siitä mä saan voimaa, rämpiä tätä elämää eteenpäin. Nyt ei ole helppoa.. mutta kyllä se siitä.

Myös kun on kovia kokenut niin tekee suojamuurin ympärilleen. Eli tavallaan ei edes ne pahat kommentit pääse sinne ihon alle.. Sama on myös sitten vähän parisuhteissani ollut, ettei päästetä toista liian lähelle. Näin ollen ei edes ole uskaltanut aloittaa suhdetta suuren rakkauden kanssa. Jotenkin tällä hetkellä on tunne että nyt olisin valmis. Antaa siis rakkauden tulla jos on tullakseen. Jotenkin siis on antanut aiemmin liikaa niille jotka eivät olisi sitä joka tilanteessa ansainneet..

Peruspositiivinen luonne☀️ kyllä se auriko paistaa vielä meidän jokaisen risukasaan. Mukavaa päivää! Toivotaan että tänään tulee paljon mukavaa kommenttia. Hyvä motto on🙏 Puhu muille niin kuin haluaisit miten itsellesi puhutaan.

Sinä olet mies eilisehtoosta asti kirjoitellut itsesi kanssa kahtena henkilönä esiintyen. Miksi elät elämäntarinaa fiktion kautta eiks sulla itellä oo sellaista elämää ym?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet mies eilisehtoosta asti kirjoitellut itsesi kanssa kahtena henkilönä esiintyen. Miksi elät elämäntarinaa fiktion kautta eiks sulla itellä oo sellaista elämää ym?

Siis tätä mä tarkoitan. 🙄 Miten jaksat tuhlata elämääsi näihin ihme höpinöihin?😳 Hanki järkevämpi elämä!

Siis tätä mä tarkoitan. 🙄 Miten jaksat tuhlata elämääsi näihin ihme höpinöihin?😳 Hanki järkevämpi elämä!

Joo, tuota samaa olen miettinyt.

Jos siellä sairaalan pedillä, ei ole enää mitään muuta järkevämpää elämää tarjolla. -sivuhuomatuksena.

• mustasusi kirjoitti:

Jos siellä sairaalan pedillä, ei ole enää mitään muuta järkevämpää elämää tarjolla. -sivuhuomatuksena.

Kiitos huomautuksesta. Hyvä pitää tämäkin mielessä.

• Anonyymi

Jokuhan se on

• Ehdinkin nähdä, että tähän oli taas tullut horatsukommenttia ja ihan mielenkiinnosta kysyn perustetta sille, että kutsut minua h*oraksi? Kyllähän tuollainen asia pitää perustella. Tämä kommentti sille, joka haukkui.

• Anonyymi

Itse en ymmärrä miksi joku kirjautuu tänne. Jos anonyyminä saa 💩 niskaan. Niin mitä voi odottaa kirjautuneena. Poistakaa nimimerkki tai vaihtakaa. Nämä ihmiset on täällä mitä on. Sille ei kukaan voi yhtään mitään. Vaikka siitä 100 keskustelua kävisi. -sivusta

• Olen sanonut syyn miksi olen rekkautunut. Haluan muistaa edes osaan niistä ketjuista vastata, johon kommentoin ja rekkautuneena se onnistuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3201
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2581
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2248
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2092
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1885
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1558
    Aihe