Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Anonyymi-ap

Matt 18:20

”Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Biblia 1776

”Sillä missä kaksi taikka kolme tulevat kokoon minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.”


Sverige 1917

”Ty var två eller tre är församlade i mitt namn, där är jag mitt ibland dem."


King James 1789

”For where two or three are gathered together in my name, there am I in the midst of them.”

19

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitus on tärkeä.Se on näin asia. On kokemusta.

    • Anonyymi

      Niin. Vasta joukossa tyhmyys tiivistyy.

      • Anonyymi

        Mikä sitten on sukunimesi? Eli Jouko *****?


      • Anonyymi

        Aivan! Olet siis Jouko Vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on sukunimesi? Eli Jouko *****?

        Oletko jo selvittänyt oman sukupuolesi?

        Suomalainen sanonta lienee sinulle sitten outo. Vitsisi bäst före on joka tapauksessa mennyt aikaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo selvittänyt oman sukupuolesi?

        Suomalainen sanonta lienee sinulle sitten outo. Vitsisi bäst före on joka tapauksessa mennyt aikaa sitten

        Myönnetään. Vielä vanhempi oli tuo fraasisi.


    • Anonyymi

      Kokoontuminen tarkoitti Jeesuksen maan päällistä aikaa, jolloin Jeesus lupasi tulla mukaan, kun muutama apostoli häntä pyytää. Asiata ei pidä irrottaa kontekstista.

      Jeesus on taivaassa. Ei sinne ihmiset voi kokoontua.

      Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

      Jeesus nousi taivaaseen ja lähetti tänne maan päälle Toisen puolustajan, eli Totuuden Hengen kasteessa saatavaksi synneistä pestyy sydämeeen.

      Jeesus tulee takaisin vasta aikanaan, häihin ja tuhatvuotiseen valtakuntaan.

      Ap. t. 1:11

      Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

      Jeesus varoitti hänen nimeään käyttävistä valejeesuksista, jotka ovat eksyttäväisiä henkiä. Lahkoissa niitä valejeeuksia pörrää jatkuvasti.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Jeesus on omiensa keskellä Pyhän Hengen kautta. He ovat yhtä: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Jeesus ei jättänyt omiansa orvoiksi, vaan hän on luvannut olla heidän kanssaan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on omiensa keskellä Pyhän Hengen kautta. He ovat yhtä: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Jeesus ei jättänyt omiansa orvoiksi, vaan hän on luvannut olla heidän kanssaan loppuun asti.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on omiensa keskellä Pyhän Hengen kautta. He ovat yhtä: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Jeesus ei jättänyt omiansa orvoiksi, vaan hän on luvannut olla heidän kanssaan loppuun asti.

        Luvannut se juippi on paljon muutakin. Siihen ei paljoa vaadita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on omiensa keskellä Pyhän Hengen kautta. He ovat yhtä: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Jeesus ei jättänyt omiansa orvoiksi, vaan hän on luvannut olla heidän kanssaan loppuun asti.

        Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat taivaassa. Ei täällä maan päällä.

        1.Joh.5:7-8

        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat TAIVAASSA: Isä, Sana ja Pyhä Henki,
        ja ne kolme yksi ovat:

        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri,
        ja ne kolme yhdessä ovat. (=Yksi kaste, Ef.4:5)

        Jeesus lähetti Kasteeseen oman edustajansa, Totuuden Hengen.


    • Anonyymi

      Asioita ja tapahtumia ei pidä irrottaa asiayhteydestä eli kontekstista.

      Jeesus valtuutti muutaman apostolin tekemään niitä ihmeitä ja parantamaan sairaita maan päällä määrätyn ajan. Ei sekään valtuutus kaikkia ihmisiä koske, eikä ole jatkuvasti voimassa vaikka niitä jakeita kopioidaan ja hoetaan kuin mantroja.

      Sitä varten Jeesus antoi omaa Henkeään muutamalle apostolille parantaa sairaita.

      Joh. 20:22

      Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

      • Anonyymi

        Eipä Jeesuksen aika vienyt lääketiedettä mitenkään eteenpäin. Tarinat on tarinoita ja uskomukset uskomuksia.
        Minusta Jeesuksen Lasarus-temppu oli vain historian härskein vedätys henkilöbrändäyksen saralla.


    • Anonyymi

      Jeesuksen kasteeseen lähettämä Henki on Jeesuksen oma kärsimykset läpikäynyt henki, Totuuden henki.

      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

      Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, Totuuden Hengen.

      • Anonyymi

        Laittomuuden tekijät, nuo tottelemattomuuden henkilöt, lain rikkojat ja muut lahkolaiset, anabaptistit menettää Totuuden Hengen ja tilalle tulee villitsevä hurmoshenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittomuuden tekijät, nuo tottelemattomuuden henkilöt, lain rikkojat ja muut lahkolaiset, anabaptistit menettää Totuuden Hengen ja tilalle tulee villitsevä hurmoshenki.

        1. Tim. 4:1

        Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tim. 4:1

        Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

        Jeesuksen nimen ja veren hokeminen ja kova "Jeesustelu" ei takaa, että oikea Jeesus on lähimaillakaan.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Käykö pyhä henki vessassa?

    • Anonyymi

      Jeesus on omiensa kanssa Pyhän Hengen kautta. 😁

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe