Parempaa, kun saada rakastaa ja saada vasta tunteita. Saada tuntea rakkaan ihmisen kosketuksen. Olin jo unohtanut miltä se tuntuu 😇Olin niin vapinoissaan ja toivon, että saan kohta tuntea sen uudestaan❤️.. Ei kannata tyytyä yksipuolisiin tunteisiin, koska se ei anna koskaan niin paljoa!
Mikään ei voi olla
34
489
Vastaukset
- Anonyymi
On parempiakin juttuja. Elä ja huomaat kyllä.
- Anonyymi
Oon elänyt ja huomannut juuri tämän. Mikään ei voita sitä tunnetta! Kaikki muut murheet tuntuu silloin pienelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon elänyt ja huomannut juuri tämän. Mikään ei voita sitä tunnetta! Kaikki muut murheet tuntuu silloin pienelle.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lapsellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista on nauraa toisen tunteille, eikä mikään hänen kirjoittamansa. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämä opettaa, se opettaa kaikkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämä opettaa, se opettaa kaikkia!
Älä aliarvioi. Vaikutat aika ymmärtämättömältä
- Anonyymi
Onneksi olkoon, olen iloinen puolestasi.
- Anonyymi
Kiitos🙏
- Anonyymi
Etpä sitten tunne Jeesusta lainkaan.
- Anonyymi
Ei hvetti...sivusta :)
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Luin "olin vaipoissa"
- Anonyymi
Naiset on kieroja, ei muuta varsinkin he keillä mt ongelmia ja lähempänä neljää kymmentä mittarissa. Huh huh. Nuorena bimboja, ja vanhempina vielä pahemmin sekaisin.
- Anonyymi
No mikäs sun selitys sitten on?
- Anonyymi
Voin samaistua! Naiset on kieroja, mutta vain siinä tapauksessa, kun heillä on leikitty tai oltu ilkeitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin samaistua! Naiset on kieroja, mutta vain siinä tapauksessa, kun heillä on leikitty tai oltu ilkeitä!
Ei pidä paikkaansa. Voi voi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän yleistä, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Voi voi
Kyllä muuten pitää! Toki, en voi luvata kaikista naisista. Voi olla vielä pahempia.
- Anonyymi
Näinpä- häijyys lisääntyy tarvittaessa, ei savua ilman tulta ym ym vanhaa läppää
- Anonyymi
Kun sain tuntea sen naisen käden vahingossa omani alla, ymmärsin mitä tarkoittaa kosketus.
- Anonyymi
Ai sekin on kivaa, mutta ihanaa on suunniteltu kosketus. Spontaani kosketuskin on ihan ok.
- Anonyymi
No kas, sus on päässyt pöxyihin.
- Anonyymi
Onko siitä kauan kun sun elämä on mennyt tuhannen päreiksi pakkomielteenkohteen nk asioita arvuutellessa?
Jahas, joku taas kuvitellut aloituksen minun tekemäksi? En tee aloituksia anonyyminä.
Aloittajalle voin sanoa, olen samaa mieltä, että tuo on todella ihana tunne.
- Anonyymi
Voi olla, ettei kuitenkaan ollut yksipuolista. Olisit voinut selvittää.
- Anonyymi
Ja tiiäkkö
Kosketushuume on parasta
Se tuntuu aina yhtä hyvältä
Se on ilmaista
Se tuntuu hyvältä vain siltä tietyltä
Eikä se lopu koskaan
Hellä hento ote - Anonyymi
Toisen tunteet näkee kyllä. Käytös ja kosketus kertoo paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiiäkkö
Kosketushuume on parasta
Se tuntuu aina yhtä hyvältä
Se on ilmaista
Se tuntuu hyvältä vain siltä tietyltä
Eikä se lopu koskaan
Hellä hento oteTuo on totta. Ajattelin vain, että ensin täytyy tutustua ennen kuin voi edetä tuohon. Puhe on siksi ehkä ensin hyvä. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen tunteet näkee kyllä. Käytös ja kosketus kertoo paljon!
Alussa voi kyllä jännittää ja siksi olla vähän jäykkä käytös. Voi johtua myös epätietoisuudesta. Myös rakastuminen voi tehdä ihmisestä aluksi vähän poukkoilevan. No, ihmisiähän täällä vain ollaan. Puheella ja toisen arvostamisella pääsee jo usein pitkälle.
- Anonyymi
Kamala osio vielä erikseen niin ehkä sitten on hyvä.
- Anonyymi
Hieno oivallus!! Tämä on upea hetki ja ihmisen kokonaisvaltaisin hyvänolon kokemus. Ihminen kaipaa kosketusta, ja silloin kun tunteet kohtaa ja hetki on suotuisa, jää kosketuksesta ikuinen tuntemus jota muistella hiljaisina hetkinä. Joskus ihminen voi jäädä kaipaamaan kosketusta loppu elämäkseen, hetki on ollut liian tunteisiin menevä, ja olosuhteet ovat olleet epäsuotuisat pitempi aikaiseen tuttavuuteen siirtymiseen. Elämässä haaveet saattavat kaataa intohimoisemmankin suhteen alkamisen, luodaan unelmia joiden toteuttaminen epävarmojen tunteisen ja ihastuneen mielen kanssa muuttuvat hankaliksi tehtäviksi. On pitkä matka, ennenkuin yhteisellä tyynyllä katsellaan toista silmiin, tai odotetaan juhliin rakasta, joka pukee sukkahousuja kauniiden nilkkojen ja reisien suojaksi. Yhteinen elämä muuttaa alkuintoisen suhteen muotoa, mutta tärkeintä ei kannata unohtaa, kosketuksen voimaa, silloin kun toinen maistuu edelleen maailman parhaimmalle, haluaa toista halailla aamuin, illoin, vaatteissa ja alasti. Rakkaudessa parasta on iloinen hymy, jonka jälkeen on lupa halata, oli sen hetkinen tilanne kuinka epäedullinen tahansa tai sopimaton kahdenkeskisen kosketusvimman toteuttamiseen.
https://youtu.be/V-JAjhCbg0c- Anonyymi
On paljon kosketuksia vailla tunteita ja se ei ole lähellekkään sama asia, kun tunteet kohtaa kutakuinkin. Elämä on yksi tutkimusmatka, osa suhteista kestää pitkään ja toiset kaatuu alkumetreillä. Tärkeintä on päästä elämässä eteenpäin, jos tunteet eivät kohtaa tai kestä. Se tunne, kun kaikki kaatuu on inhottava ja kaikille suotakoon sen hetken surun. Uusia rakkauksia syntyy aina! Itse toivoisin tämän nyt kestävän, mutta en voi ennustaa miten käy ja olen siihen tottunut elämän varrella.
- Anonyymi
On niitä monia muitakin hienoja hetkiä ja tuntemuksia. Mulla on niitä paljon mistä saan energiaa ja elämänhalua. Riittää riippumatto kesällä takapihalla sinitaivaan alla, tyyntä, ei liian kuumaa ja linnunlaulu. Siinä köllötellä ja nauttia hetkestä, olemassaolostaan. Sitten on omat lapset, lemmikit, koti, ohimenevät positiiviset äänet, ilmeet, tuoksut.... Niitä on valtavasti.
Jasu- Anonyymi
On toikin totta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452