On sekin ettei enää

Anonyymi-ap

Tarvitse toivottaa täällä hyvää yötä rakkaalleen! Mutta muille sanoisin, että eläkää ja älkää tyytykö huonoisiin käytöksiin. Rakastakaa ja saakaa rakkautta takaisin!

Hyvää yötä!

21

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa opetella kirjoittamaan vai jäikö koulut kesken.

• Anonyymi

Ymmärrän keljutuksen syyn ja olen onnellinen siitä! Tai tarkoitus ei ollut olla ilkeä, mutta näin se elämä kuljettaa!

• Anonyymi

Hyvä aloitus. Sinä joka päivtelet kirjoitus virheet. Suksi suolle ja älä ole niin pilkun tarkka. Hanki joku harastus ,sen myötä sinulle tulee oikea elmä,Terv.luki häiriöinen Helsingistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä aloitus. Sinä joka päivtelet kirjoitus virheet. Suksi suolle ja älä ole niin pilkun tarkka. Hanki joku harastus ,sen myötä sinulle tulee oikea elmä,Terv.luki häiriöinen Helsingistä.

Ihmisillä on tarkoitus olla ilkeitä, koska se kuuluu joidenkin elämäntyyliin. Näin voi korvata omaa keljutusta! Kortit on silloin avoimet. Mä olen mennen tullen kävellyt tuollaisten yli! Elämä on kova koulu ja kohtelee jossain vaiheessa myös hyvin koulun käyneitä.

• Anonyymi

Eipä ole sun harhaista järkenkäyttöä vasten tarkasteltuna sun tötsä tuonut mitään pöytään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole sun harhaista järkenkäyttöä vasten tarkasteltuna sun tötsä tuonut mitään pöytään

Vaikka epävirallinen titteli ois emansipatorisesti johtaja. Ja tämä sivusta 🦄lle

• Niinpä. Kun olet vuosia ollut toiselle arvoton, niin jossain tulee raja vastaan ja pitää nostaa kytkintä. Alkaa elämään, ehkä joskus vielä...

• Anonyymi

Joo en suosittele ketään ihmistä tyytymään huonoon kohteluun, vain sen takia ettei halua luovuttaa. Se, että rakastat ja saat toiselta vasta rakkautta on maailman ihanin tunne.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo en suosittele ketään ihmistä tyytymään huonoon kohteluun, vain sen takia ettei halua luovuttaa. Se, että rakastat ja saat toiselta vasta rakkautta on maailman ihanin tunne.

Noin minäkin uskon. 😊

• Anonyymi

Järkevä aloitus kuka sitten oletkaan joku tuntematon ystävällinen ihminen. Kyllä tästä vielä elämän syrjään pääsen kiinni, se vie vähän aikaa nyt ja onni on vielä tavoitteena jonkun mukavan ihmisen kanssa jonka kanssa voisi palauttaa vielä uskon rakkauteen. Uskon että jossain on vielä joku jonka kanssa voisi elää loppuelämän yhdessä rakastaen ja uskoen rakkauteen. '

Hyvää yötä sinullekin.

• Anonyymi

Näin se on❤️

• Anonyymi

Normaali ihminen toivottaa oikeassa elämässä mutta sinäpä et taida olla normaali.

• Anonyymi

Normaali ihminen ei arvostele anonyymisti toisia koko ajan.

• Anonyymi

En toivota rakkaalleni täällä vaan oikeassa elämässä! Kuhan kirjoittelen ja toivotan muille rakkauden arvoista elämää. Olen niin onnelinen tällä hetkellä omassa elämässä! Toivon, että muutkin ymmärtävät ettei huonoon kannata tyytyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen ei arvostele anonyymisti toisia koko ajan.

Samaa mieltä, normaali ihminen ei myöskään kuvittele olevansa suvereeni identifioija anonyymilla palstalla, kuten tuo selvästi kokee olevansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toivota rakkaalleni täällä vaan oikeassa elämässä! Kuhan kirjoittelen ja toivotan muille rakkauden arvoista elämää. Olen niin onnelinen tällä hetkellä omassa elämässä! Toivon, että muutkin ymmärtävät ettei huonoon kannata tyytyä!

Hieno asia ätmi, että sinulla on vielä ainakin tässä vaiheessa päivää hyvä pössis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, normaali ihminen ei myöskään kuvittele olevansa suvereeni identifioija anonyymilla palstalla, kuten tuo selvästi kokee olevansa

Näitähän täällä riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten teet ikävä-palstalla. Yrität vain saada toiset mustasukkaisiksi. Ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten teet ikävä-palstalla. Yrität vain saada toiset mustasukkaisiksi. Ei onnistu.

En! Mä oon ikuinen positiivisuuden pönkittäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä teitä, jotka vietätte täällä aikaa vaikka voisitte elää onnellisina oikeassa elämässä. Jos minulla olisi rakkautta, en viettäisi täällä sekuntiakaan.

• Anonyymi

Huomenta sekkivihko. Ilman allekirjoitusta mennään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe