olosi kaikista rakastetuimmaksi?
Milloin tunnet ...
31
594
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän vielä vastaan ja sitten ei enää.
Silloin kun tietää että toinen välittää ja ne pienetkin teot. Kehuja en tarvitse, vaan läsnäoloa ja kosketuksia joista tuntee että toinen tykkää hirveesti. Yhdessä kokeminen ja silloinkin vaikka asia ei olisi niin mieleistä. Lämpö ja eleet. Arvostus sellaisena kun on ja silloinkin kun on herkimmillään tai haavoittuvana.
Näitä asioita itsekin haluaisin antaa jotta toinen tuntisi olonsa rakastetuksi. - Anonyymi
Varmaan lapseni seurassa. Ja silloin tunnen itseni rakastetuksi ja tärkeäksi.
- Anonyymi
Ai,teininkin?😅
Muistelen lämmöllä niitä aikoja🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai,teininkin?😅
Muistelen lämmöllä niitä aikoja🤣Mulla on ihana teini ❤️ Fiksu ja lämminsydäminen ❤️
- Anonyymi
Silloin kun kissa osoittaa luottamusta tulee puskemaan ja kehräämään luo.
- Anonyymi
❤️👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Varmaan täällä kirjoitellessani.
- Anonyymi
Kun mies tulee kotiin ja nappaa syliin ja koira pyörii jaloissa.
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Eikö kissa käy? 🐈
- Anonyymi
Naapurin houkutus tulee ja soittaa ovikelloa.
Oon halunnut häntä pitkään mutta vielä kavereita ollaan. - Anonyymi
Silloin kun kaaaikkiii olii hyyyviiin.
Mun mies yllätti. Tietää, että rakastan palapelejä. Hän antoi eräänä jouluna mulle lahjaksi palapelin, jonka oli tehnyt itse meidän mustavalkoisesta valokuvastamme. Multa meni koko aamu siihen, että kokosin kuvaa. Kun olin saanut kuvan valmiiksi, mieheni oli kirjoittanut kuvaan hienon kysymyksen. Tulisitko vaimokseni? Sillon kun, joku täällä taikka muualla kirjoittaa minulle, hyvää yötä.
- Anonyymi
Kun sä naurat mun vitseille
- Anonyymi
Nämä on vaikeita, mutta kun olet puolisosi kanssa kaksin. Hän näyttää teoin, että hän välittää. Senkin kyllä näkee!
- Anonyymi
Varmaan silloin kun lapset aamulla näkee ja huutaa äiti ja tulee halaamaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kokea olo rakastetuksi? Miksi haet sitä tunnetta? Eikö rakkaus ole sinussa?
- Anonyymi
Yksin.
- Anonyymi
Tuokin on ihan hyvä, jos viihtyy yksin. Toki spesiaali-ihmisten seurakin on mahtava juttu oli sitten kyse läheisistä, ystävistä tai kumppanista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on ihan hyvä, jos viihtyy yksin. Toki spesiaali-ihmisten seurakin on mahtava juttu oli sitten kyse läheisistä, ystävistä tai kumppanista.
Toki yhden seura kelpaisi. Jos on traumoja niin mielellään yksin on kuin ihmisten seurassa. Se ei vain ole mahdollista pakkoyhteiskunnassa. Pitkäkestoista koko elämän kestävää kiduttamista ja ei varmaan lopu kuolemaankaan.
- Anonyymi
Unelmaiset silmät
- Anonyymi
Kun olen luonnossa ja eläimet touhuavat ympärillä ja tuuli kuiskii 💚
- Anonyymi
Kun se unelmani mies olisi lähelläni ja tapailisimme. Aloittettaisiin uusi elämä. 💙💚
- Anonyymi
Kakalla
- Anonyymi
Ne tietää, jotka ovat sen kokeneet. Muille ei kerrota.
- Anonyymi
Olen niin vaikea että en tunne itseäni koskaan rakastetuksi. Olen myös arka. Kukaan ei edes tunne minua niin hyvin että voisi edes rakastaa. Mieheltä.
- Anonyymi
Silloin, kun ihminen josta välitän halaa minua hätäilemättä, kunnolla, rauhassa ollen läsnä siinä halauksessaan. Silloin olen onneni kukkuloilla. 🙂
Jasu - Anonyymi
Silloin kun rakastettu ihminen halaa. ❤️ Olen fyysinen ja myös tunneihminen ja kun rakastan, osoitan sen myös fyysisesti. Ei sen tarvitse välttämättä olla seksiä. Voin koskettaa, "piirrellä" selkään ym.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082543
- 512531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402198Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791851Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1071808
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91654Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151587R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241432