Herra ottaa turvan pois israelin valtiolta.
T.profeetta
Sanoma tähän hetkeen
11
473
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ota turvaa pois, vaan suojelee sen vihanajan loppupuolen; 3,5 v "Jaakobin ahdistuksen" ajaksi.
Se huipentuu kahden päivän suureen ahdistukseen ja kolmantena päivänä Herra uudestisynnyttää Israel (vaimon), jolloin myös toteutuu Pietarin sana: Ap.t 3:19-21.
Nyt oleva sota toteuttaa Ps. 83 sotaa ja olosuhteet Googin sotajoukkojen tuholle Israeliin hyökätessä. - Anonyymi
Mistä tiedät? Chattailitko Herran kanssa?
- Anonyymi
The Lord takes away security from the state of Israel.
- Anonyymi
Päinvastoin on yltäkylläisyyttä luvassa; Jes 25:6. Herra Sebaot laittaa....tällä vuorella pidot rasvasta, pidot voimaviiniistä, ydinrasvasta, puhtaasta voimaviinistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin on yltäkylläisyyttä luvassa; Jes 25:6. Herra Sebaot laittaa....tällä vuorella pidot rasvasta, pidot voimaviiniistä, ydinrasvasta, puhtaasta voimaviinistä.
Ei, älä yritä eksyttää.
- Anonyymi
Älä puhu joutavia.
Betailboux. - Anonyymi
Israel kokee uudestisyntymiseen johtavan Jaakobin ahdistuksen pakanoiden ajan päätteeksi, samoin kuin Gazan sota johtui kansan vihasta juutalaisia kohtaan, kaikki siis synnin seurausta.
- Anonyymi
Jer 46:27 Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä. > Jakeen lisätiedot
46:28 Sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, sillä minä olen sinun kanssasi. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut karkoittanut; mutta sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä." > Jakeen lisätiedot - Anonyymi
No voi Mooses!mikä oli Jagobin poikiin isän nimi?
- Anonyymi
Josif Vissarionovitš Džugašvili eli Josef Stalin oli Jaakopin poikiin isän nimi ja issääsä tuli pojat niiku koko kaikki sukukunta. Ja sen huomaa! 😨
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336701Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281326PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791300- 1401171
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461100- 39956
- 145850