ns. vertaistukiryhmä, siis onko tällä palstalla eheyttävä vai enemmänkin hajottava vaikutus? itse sanoisin että riippuu päivästä. Fiksuista ketjuista saattaa saada paljonkin tukea.
Koetteko että tämä on
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Oletetaan kaiken riippuvan puhelimesta.
Digidigi - Anonyymi
Tukea mihin?!
- Anonyymi
En kaipaa mitä tukea. Kaipaa sitä kun täällä oli joskus rentoja juttuja ja kivija kaipaukseen liittyviä juttuja. Nykyään täällä jotain ihme analysointia ja henkilökohtaisia keskusteluita, ilkeilyä.
- Anonyymi
No mun osalta lähinnä joutohetkien ajanviettopaikka. Kaipasin kerran erästä, mutta hän ei kaivannut mua, joten tavallaan siitä se jäi. Oon jo käsitellyt ja hyväksynyt sen asian. Silloin tällöin täällä vieläkin silti viisastelen, lähinnä huvikseni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulle kävi täällä tuo sama. Nykyisin vaan hengailen täällä.
Jani kuka puhuu netasta. Sulla on tarve puhua hänestä. Miksi sun piti taas toisten ihmiseten kaipailuihin kertoa että olit rakastunut nettaan . muistatko mitä sanoin sulle eilen. jos sinä puhut netasta niin sitten puhun minäkin
Anonyymi kirjoitti:
Jani kuka puhuu netasta. Sulla on tarve puhua hänestä. Miksi sun piti taas toisten ihmiseten kaipailuihin kertoa että olit rakastunut nettaan . muistatko mitä sanoin sulle eilen. jos sinä puhut netasta niin sitten puhun minäkin
Jos kerron toiselle lyhyesti, että kävi itselle samanlainen tapaus palstalle tulon takia, niin se ei ole mitään kestään ihmisestä puhumista varsinaisesti. Sulla on aika laveat tulkinnat siitä, milloin puhun ännästä. Luet kaikkea kuin piru raamattua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos kerron toiselle lyhyesti, että kävi itselle samanlainen tapaus palstalle tulon takia, niin se ei ole mitään kestään ihmisestä puhumista varsinaisesti. Sulla on aika laveat tulkinnat siitä, milloin puhun ännästä. Luet kaikkea kuin piru raamattua.
Niin jani sä kaksi vuotta puhuit netasta täällä niin vaikea päätellä ettet puhu netasta.
Siinä ei ole mitään uutta kerrassaan. Mitä sillä nyt on väliä? Voi kun tietäisit mitä kaikkea täältä sain lukea aikanaan. En niitä ala kaivamaan, enkä varmaan kaikkea enää löytäisikään. Oli paljon syytä olla täällä sillon vuosina 21 ja 22.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä ei ole mitään uutta kerrassaan. Mitä sillä nyt on väliä? Voi kun tietäisit mitä kaikkea täältä sain lukea aikanaan. En niitä ala kaivamaan, enkä varmaan kaikkea enää löytäisikään. Oli paljon syytä olla täällä sillon vuosina 21 ja 22.
Tuolla ne viestit on sivujen alkupäässä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta tiedän myös ettei hän ole minuun millään tavalla kiintynyt. En anna sen enää häiritä. Kaipa tämä kaipaus minulta joskus loppuu, ja siihen asti täällä roikun.
7.12. 2022
- Anonyymi
Metsästän pedaria elikkäs zimzalabim
- Anonyymi
Joo, vertaistukea on. Harmittaa vaan että palsta olisi paljon siistimpi ilman noita muutamaa pilaajaa. Itse koitan miettiä asioita kuitenkin järjellä, esimerkiksi että ei hän nainen täällä ole, miksi olisi. Mutta silti välillä tunteet ottaa vallan ja luulee, kuvittelee ja haaveilee että tuo oli mulle. Jollain voi käydä tuuri, että osuukin kohdalle se ketä kaipaa, monella varmaan syy hakeutua tänne lukemaan. Jos näin olisi itselläni, kyllä kai sitten jo uskaltaisi puhua tunteista ihan kasvotusten..
Tämä on keskustelu- ja vertaistukiryhmä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442