Pitkänkantaman ohjukset HETI ukrainalle

Anonyymi-ap

…mitä te pelkäätte.., että venäjä suuttuu vai? Taurukset yms vastaavat aseet ukrainalle nyt eikä heti.
Mikä vääryys on mielestänne siinä, että kun venäjä koko ajan iskee ukrainan pääkaupunkiin, muihin kaupunkeihin, kouluihin ja sairaaloihn, asuinlähiöistä nyt puhumattakaan, ei ukrainalla mielestänne voi olla oikeutta iskeä moskovaan, pietariin jne jne. Juurikin ukrainan syväiskut saisivat perus-Anatolit ja -Tatjanat tajuamaan mistä erikoisoperaatiossa on kyse. Nyt käpylisäke käteen ja toimintaa perkkele💀

12

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen että Ukraina osaa valmistaa niitä itsekin. Ovat nimittäin olleet venäjän hovihankkkija vuosi kymmeniä. Olikohan niin että n. 5milj ihmistä Ukrainassa olivat aseteollisuuden palveluksessa. Odottavatko pitkän kantaman siksi että se on tavallaan sitten lupa käyttää myös niitä?

    • Anonyymi

      Palkka-armeijoita ukrainaan tarvikkeineen.
      Ei tarvitse kouluttaa ja tarvikkeet saadaan nopeasti käyttöön.
      Sarkahousu voi hoitaa tilauksen.

    • Anonyymi

      Niin tai näin, sivistysmaiden voiman on annettava toteutua vähiintään niin, että venäläist ajetaan kokonaan pois koko ukrainan alueelta, murskaavaa ylivoimaa käyttäen.
      Jos venäjä käyttää ydinasetta, niin se on sitten venäjän oma päätös tehdä itsemurha.
      Voimaa (yli-voimaa) ukrainalle nyt heti. Suunnitelmat ovat 100% täysin valmiit.
      Minulla ei perittyä erityistä sympatiaa kumpaakaan ”osapuolta” kohtaan ollut valmiina, mutta vnäjästä on hyökkääjänä tullut piru ihmiskuntaa vastaan.

    • Anonyymi

      Venäjän pelko on nykyään poispyyhkäisty. Ennen oli, kun oli muka suurvalta. Nyt on tietoa enemmän.

    • Anonyymi

      On aika iskeä venäläisiin kaupunkeihin.

    • Anonyymi

      Rotta on kolossaan.
      Miten saataisiin pommi tiputettua Putlerin päälle?

    • Anonyymi

      Eu:n vellipers..t ovat jo 2v. toimineet häpeällisesti ja joukkohautoja tullut tasaiseen tahtiin , kehutaan kuinka ollaan venäjää isompi talousmahti , silti ei uskalleta laittaa ryssiä polvilleen , ihme peliä pelataan ihmishengillä ukrainassa ., niinkuin sota ja vaikeudet häviäisivät itsekseen , olisivat kiitollisia että ukrit puolustavat eurooppaa eikä itse tarvitse sotia , kauanko lie heillä riittää miehiä uhrata kun aseissa pihdataan.

    • Putin sai sen minkä halusi - lännen saamattomuus näkyy joten tsaari Putin voi jatkaa

      • Anonyymi

        Eihän jäljelle jää enää muuta kuin venäjän täysi eristäminen ihmiskunnasta. Kaikenlainen, jokaista venäläistä, niin henkilöä kuin yritystä tai instanssia koskeva liikkumavapaus kokonaan pois.
        Diplomatit on kutsuttava pois ja venäläiset diplomaatit ajettava pois.
        Katsellaan mitä vladimir sitten keksii.
        Tietysti barutskipoika voi kaveerata pohjoiskorean, iranin yms. roskavaltioiden kanssa, jotka tosin voidaan myös kauppasaartaa ja katkaista diplomaattiyhteydet. Myös YK.sta lienee mahdollista erottaa, samoinkuin aivan kaikesta, jossa epäihmisten kansa (t) ovat vielä mukana. Myös kaikenlainen lääkevienti pitää keskeyttää, samoin kuin kaikki tiede yhteistoiminta ja tiedon jakaminen.
        Mitä vladimir-veriselle jää käteen? Köydenpää?!


    • Anonyymi

      Historian kirjoihin tulisi todenmukaisesti kirjata eu:n saamattomuus ja puheet/teot eivät kyllä kohtaa todellisuudessa , ei nyrkillä pöytään puinti ja pakoitteet paljoa tilannetta pelasta rintamalla kun kaikki vuotaa , näin ihan tuleville sukupolville opiksi ja varoitukseksi eu:n päätöksenteko kyvystä ja pelosta tosipaikan edessä , vaan eiköhän joku korruptoitunut virkamies tämänkin voitoksi tulkitse , hoh,hoijaa....

    • Anonyymi

      Venäjän pelko on naurettavaa. Surkea valtio.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe