Siis maat ja kansat, joissa ei ole minkäänlaista kehitystä havaittavissa kehitysavusta huolimatta. Senlaisilta mailta on kansainvälinen kehitysapu lakkautettava kokonaan. Jos eivät tule itse toimeen, niin lisääntyminen vähenee ja liikakansoitus pysähtyy, ainakin hidastuu.
Nykykäytännöllä vain ylläpidetään maapallonlaajuista kelaa, vailla mitään järkeä. Ihmisoikeuteen ei kuulu se, että ulkopuolinen taho pitää huolen kaikkien hyvinvoinnista.
Paikallaan pyörivät kehitysmaat
9
266
Vastaukset
- Anonyymi
neppal lähhti sotimaan ukrainaan kehitysavut pois
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kehitysyhteistyö. Sitäkö, että kehittyneet maat lähettävät rahaa kehitysmaille. Missä kohtaa ajatuskulussa selviää sanan ”yhteistyö” merkitys?
Ei missään…koko idean merkitystä ei ole. Rahoituksesta on vain tullut tulonsiirtoautomaatti, vailla minkäänlaista edes tekaistua selitystä. Samaan aikaan ollaan huolissaan väestön liikakasvusta? Kehitysmaissa, yhdessäkään, ei osata muuta kuin lisääntyä. Kyllä koko avustus on täydellisesti kuolleena syntynyt.- Anonyymi
"Kehitysapu" on täysin valheellisen nimikkeen alla toimiva terrorismin kuvottava huijaustukijärjestö.
- Anonyymi
”Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa”. Näin meillä telluksella liikakansoitusta hoidetaan, eikä anneta luontoäidin hoitaa kannan harventamista luonnollisen poistuman avulla.
- Anonyymi
Niissä "kehitysmaissa" mafia ottaa ne miljoonat omiin taskuihinsa armeijansa aseistamiseen, eikä yksikään parin lehmän taluttaja saa edes lapiota ostettua.
Se on aivan varmasti tosi.
Se sama hulluus on voimassa myös hamasin kutaleitten rosvomuslimien seassa ja järjettömät tolohot väittävät sitä kehitysavuksi. - Anonyymi
Kehitysavun käyttö pitää olla esim YK.n kontrolloimaa alusta loppuun. Jos em. ei suostuta niin apu kokonaan pois, ei latin latia.
- Anonyymi
Ihan hölmöä tehdä kakaroita kun nälkä vaivaa. Ei köyhien maiden kansalaisten tartte kakaroita tehdä lihkihihnalla. Ei allah suutu kun lopetatte lapsitehtaan. Ei maailman ole mikään pakko auttaa kun nälkä vaivaa itse eivät muuta tee kuin kakaroita. Minä en auta yhtään noin tyhmää kansaa. Sori
- Anonyymi
Juurikin näin, vuosikymmenestä toiseen annetaan miljardeja ja mitään kehitystä ei tapahdu. Väkiluku lisääntyy ja ruokittavia on enemmän ja enemmän. Samaa tekevät täällä. Jos eivät itse edisty ja tee mitään yhteiskuntansa eteen, niin se on heidän häpeä ja ongelma.
Suurin osa on vielä muslimimaita, jotka haluavat kehityksen olevan keskiajalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882