Minkä takia kannattaa vielä elää. Miksi niin?
Kertokaa asioita
137
1083
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt tiedä yhtäkään.
- Anonyymi
Vapauden vuoksi. Bella ciao, bella ciao ciao ciao, se kaunis kukka, on partisaanin, oi bella ciao bella ciao ciao ciao, se kaunis kukka, on partisaanin, vapauden vuoksi taistelleen. 🇫🇮⚔️🦁⚔️🇫🇮 La casa de papel on kaunista katsottavaa.
- Anonyymi
Ei kannata elää ja toisaalta kohta Kuolema sinutkin väkisin nappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata elää ja toisaalta kohta Kuolema sinutkin väkisin nappaa.
Rupeekko siinä uhkailemaan mulkero?!
- Anonyymi
Koska kuolema on ikävää?
- Anonyymi
Miksi se olisi ikävää jos tuska loppuu?
- Anonyymi
Ahaa no on senkin elämä varmasti kivempaa kuin tämmöisen masentuneen ahdistuneen ja paskan elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa no on senkin elämä varmasti kivempaa kuin tämmöisen masentuneen ahdistuneen ja paskan elämä.
Et ole yksin niin minäkin kärsin.
- Anonyymi
Jos haluu uskoa, että joskus vielä saa rakkautta?
- Anonyymi
Takana vain rikkinäistä sydäntä ja pskaa kohtelua oikeasta elämästä.
- Anonyymi
Silloin kun itse podin itsemurhaa Onneksi GOT oli osin ilmestymättä, sitä odottelin ja tuleehan niitä söin of sarjoja. Mieti sulle joku tärkeä ja mukava asia jonka haluat nähdä.
- Anonyymi
Kaikki on jo vähän nähty ja ei oikein mitään mikä erityisesti innostaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on jo vähän nähty ja ei oikein mitään mikä erityisesti innostaisi.
Mulla auttoi uiminen. Lillua altaassa. Kuuma- kylmähommat. Ajan kanssa ajatukset selkenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla auttoi uiminen. Lillua altaassa. Kuuma- kylmähommat. Ajan kanssa ajatukset selkenee.
Itse olen ahdistunut etten voisi yksin edes mennä mihinkään halliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonjärviin, sitten kun vesi vähän lämpenee. En minäkään pysty käymään uimahalleissa. Siihen on useita eri syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonjärviin, sitten kun vesi vähän lämpenee. En minäkään pysty käymään uimahalleissa. Siihen on useita eri syitä.
Ei ole sellaistakaan mahdollisuutta ja lisäksi siellä on aina joku muu katsomassa ja ahdistun siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin, että uimahallissa lilluminen auttaa. Olen itsekin unohtanut tuon. Se tuo hyvän mielen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaistakaan mahdollisuutta ja lisäksi siellä on aina joku muu katsomassa ja ahdistun siitä.
Mene aikaisin aamulla mummojen kanssa uimaan, niistä ei tarvitse välittää.
- Anonyymi
kolmas maailmansota on ainakin näkemisen arvoinen
- Anonyymi
Eikö sua yhtään kiinnosta tuleeko Donald Trumpista uudelleen pressu. Se esmes.
- Anonyymi
No eihän se minua liikuta täällä mihinkään suuntaan oli se tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se minua liikuta täällä mihinkään suuntaan oli se tai ei.
No ei sitten. Se oli vaan ehdotus.
- Anonyymi
Että voisit tehdä vielä asioita Jumalalle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18270975/todiste-etta-jumala-on-olemassa---
Elämä on turhaa ja kaikki arvotonta lopulta ilman Jumalaa.- Anonyymi
Joo ihan varmasti auttaa miksi sitten vielä kärsin tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan varmasti auttaa miksi sitten vielä kärsin tässä?
Ei Jumala halua auttaa sinua sinun ehdoillasi vaan omilla ehdoillaan. Sinä olet paha ja syntinen etkä edes tiedä mitä tarvitset. Niin on kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala halua auttaa sinua sinun ehdoillasi vaan omilla ehdoillaan. Sinä olet paha ja syntinen etkä edes tiedä mitä tarvitset. Niin on kaikki.
Aivan niin tietysti. Siksi minun pitäisi siis lähteä kokonaan poiskin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua on tainnut Raamattu lyödä ihan kirjaimellisesti päähän. Oletko parempi ihminen, kun noin tuomitset toisia ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua on tainnut Raamattu lyödä ihan kirjaimellisesti päähän. Oletko parempi ihminen, kun noin tuomitset toisia ihmisiä?
Jatkoa.. Ja Jeesus on opettanut rakastamaan lähimmäisiään niin kuin itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohta sinulle jäi epäselväksi tästä "Niin on kaikki". Sinäkin kaikessa kuvitteellisessa "hurskaudessasi" olet syntinen ja paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin tietysti. Siksi minun pitäisi siis lähteä kokonaan poiskin?
Ei sinun pidä lähteä mihinkään. Riittää kun uskot Herraan Jeesukseen. Uskot kuka hän on ja mitä hän on tehnyt sinun vuoksesi, kuollut ristillä ja noussut kuolleista. Se usko muuttaa sinut ja elämänasenteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohta sinulle jäi epäselväksi tästä "Niin on kaikki". Sinäkin kaikessa kuvitteellisessa "hurskaudessasi" olet syntinen ja paha.
...
Ja kumpi sitten rakastaa ja kumpi ei. Jos toinen haluaa kertoa miten hän voi saada iankaikkisen elämän ja autuuden ja lohdutuksen Jumalan luona, niin sinä väität, että se joka kertoo, ei rakasta. Missä sinun "rakkautesi" on? Siinäkö että haluat hänen pysyvän onnettomana ja toivottomana ja seisot hänen vierellään varmistaen ettei kukaan voi sanoa mitään, joka voi hänet siitä pelastaa? Parempi olla hiljaa Raamatusta jos ei ymmärrä mikä Jumalan tahto on. Muuten olet pahempi kuin ne jotka eivät Raamatusta mitään piittaa, kun estät totuuden julistusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun pidä lähteä mihinkään. Riittää kun uskot Herraan Jeesukseen. Uskot kuka hän on ja mitä hän on tehnyt sinun vuoksesi, kuollut ristillä ja noussut kuolleista. Se usko muuttaa sinut ja elämänasenteesi.
Mun mielestä oman uskon tuputtaminen on kammottavaa henkistä väkivaltaa. Ehkä se toinen on rukoillut, että Jeesus tulisi auttamaan häntä. Mutta sen pitää olla ns. vapaaehtoinen ja oma valinta. Sillä tavalla vapaaehtoinen, ettei minkään kadotuksen tuomion pelossa lähde uskontohommeleihin mukaan hääräämään. Siellä on jos jonkinmoista hiihtelijää, joiden parhaaksi olisisi ollut taitava psykiatri. Tunnen itsekin joitakin ns.uskovaisia. Epävakaita ja katkeria ihmisiä. Mutta aidosti uskossa elävät eivät tuputa, vaan elävät elävää elämää uskonsa kanssa. Ovat rakkaudellisia ja hyväntuulisia. Voivat ohikulkiessaan jonkin rukouskirjan postiluukusta tipauttaa, mutta eivät yritä manipuloida toisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä oman uskon tuputtaminen on kammottavaa henkistä väkivaltaa. Ehkä se toinen on rukoillut, että Jeesus tulisi auttamaan häntä. Mutta sen pitää olla ns. vapaaehtoinen ja oma valinta. Sillä tavalla vapaaehtoinen, ettei minkään kadotuksen tuomion pelossa lähde uskontohommeleihin mukaan hääräämään. Siellä on jos jonkinmoista hiihtelijää, joiden parhaaksi olisisi ollut taitava psykiatri. Tunnen itsekin joitakin ns.uskovaisia. Epävakaita ja katkeria ihmisiä. Mutta aidosti uskossa elävät eivät tuputa, vaan elävät elävää elämää uskonsa kanssa. Ovat rakkaudellisia ja hyväntuulisia. Voivat ohikulkiessaan jonkin rukouskirjan postiluukusta tipauttaa, mutta eivät yritä manipuloida toisia ihmisiä.
Kadotus on ihan todellinen asia. En ole itse maininnut sitä vaan sinä otit sen puheeksi. Sinulla on selvästi raamattuvastainen asenne, koska se on Raamatussa opetettu asia. Mutta hyvä uutinen on, ettei sinunkaan tarvitse sinne mennä. Kunhan lakkaat uskomasta omiin tekoihisi ja omaan "hurskauteesi" ja turvaat Jeesuksen vereen, etkä enää kuvittele olevasi parempi kuin muut. Usko pelastaa.
Ihminen joko laittaa uskonsa Jeesukseen tai ei laita.
Sinä et tuputa Jeesusta vaan omia sääntöjäsi muille heidän elämiinsä kuten että ei saa julistaa Jeesusta siellä ja täällä, ja vain näin kuuluu elää ja toimia. Niinhän ne fariseuksetkin tekivät. Heillä oli kokonaan oma säännöstä luotuna Jumalan lakien ylitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotus on ihan todellinen asia. En ole itse maininnut sitä vaan sinä otit sen puheeksi. Sinulla on selvästi raamattuvastainen asenne, koska se on Raamatussa opetettu asia. Mutta hyvä uutinen on, ettei sinunkaan tarvitse sinne mennä. Kunhan lakkaat uskomasta omiin tekoihisi ja omaan "hurskauteesi" ja turvaat Jeesuksen vereen, etkä enää kuvittele olevasi parempi kuin muut. Usko pelastaa.
Sinä et tuputa Jeesusta vaan omia sääntöjäsi muille heidän elämiinsä kuten että ei saa julistaa Jeesusta siellä ja täällä, ja vain näin kuuluu elää ja toimia. Niinhän ne fariseuksetkin tekivät. Heillä oli kokonaan oma säännöstä luotuna Jumalan lakien ylitse.Ps. Minulle Jumala on opettanut että hurskauteni on Jeesuksessa, siinä että hän kuoli minun puolestani. Ja sitä samaa hän tarjoaa kaikille pelastukseksi kadotukseen joutumisesta ja matkalippuna taivaaseen. Se on itse asiassa ainoa tie taivaaseen. En opeta mitään sääntöjä elämään vaan Jumalan armoa, sitä että Jumala itse uhrasi itsensä kaikkien puolesta, armahtaakseen meitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tuputa Jeesusta vaan omia sääntöjäsi muille heidän elämiinsä kuten että ei saa julistaa Jeesusta siellä ja täällä, ja vain näin kuuluu elää ja toimia. Niinhän ne fariseuksetkin tekivät. Heillä oli kokonaan oma säännöstä luotuna Jumalan lakien ylitse.Remppa taitaakin olla mun pienin ongelma, jos sinua uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remppa taitaakin olla mun pienin ongelma, jos sinua uskoo.
Hyvin helposti ongelma hoidettu: luota Jeesuksen kuolemaan kaikesta siitä väärästä mitä olet ollut ja mitä tehnyt. Remontointi vaatii omia ponnisteluja. pelastuminen vain uskoa Jeesukseen. Kaikki synnit annetaan anteeksi sille joka uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tuputa Jeesusta vaan omia sääntöjäsi muille heidän elämiinsä kuten että ei saa julistaa Jeesusta siellä ja täällä, ja vain näin kuuluu elää ja toimia. Niinhän ne fariseuksetkin tekivät. Heillä oli kokonaan oma säännöstä luotuna Jumalan lakien ylitse.Ukkelin yksin jaaritusta!
- Anonyymi
älä jaksa
- Anonyymi
Suosittelen että katsot sellaisen sarjan kuin afterlife
- Anonyymi
Itselläkin on nyt hyvin raskaat ajat ja luopumisen tuska, suru ja tyhjyys kun ei ole enää niitä päivien ilostuttajia karvapalleroita elävien kirjoissa. Tekisi mieli käpertyä peiton alle surua pakoon mutta sekin suru on käsiteltävä. Uskon että aurinko vielä paistaa kun tästä pimeydestä pääsee. Jokin kaunis päivä ja saisi vielä sitä rakkautta elämään, sellaisen pysyvän ja kauniin suhteen jonkun oikean kanssa.
Ajattele vaikka mieluisia asioita joita kohti kurkottaa ja kun saat niistä kiinni koeta napata niistä tiukasti kiinni ja ottaa itsellesi palanen kerrallaan kunnes huomaat että elämä ei sittenkään ole hassumpaa. Elämä voi joskus yllättää positiivisesti, näin ainakin itse yritän uskoa kaiken synkkyyden jälkeen☀️🌤❤️- Anonyymi
Otan osaa, lemmikkien menetys on aina tuskallista. Siellä ne asustaa sun kauniissa sydämessä. Voimia ❤️
- Anonyymi
Koska olet hyvä ja arvokas ihminen. Elämä tuo sinulle vielä hienoja kokemuksia eteen. Älä menetä uskoasi.
- Anonyymi
Voi ollakin näin mutta on niin poljettu olo ja en ole saanut rakkautta ja vaikka saisinkin niin en usko siihen. On koitettu korjata asioita ja mikään ei auta.
- Anonyymi
Ainoat kokemukset minulla on ollut mulkkujen mitään tekemättömien johtajien ja kouluttajien palveleminen vittuilut ja naureskelut vielä päälle. Mitään muuta elämä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakin näin mutta on niin poljettu olo ja en ole saanut rakkautta ja vaikka saisinkin niin en usko siihen. On koitettu korjata asioita ja mikään ei auta.
Älä nyt luovuta. Olet tehnyt parhaasi. Aina se ei riitä, mutta sinä olet kuitenkin tehnyt enemmän kuin moni muu. Kyllä sinä vielä löydät ihmisen, joka osaa arvostaa.
- Anonyymi
Vuodenaikojen ihmeellinen vaihtelu. Hyvät kirjat kirjastossa. Tummapaahto kahvia kupillinen aamulla.
- Anonyymi
On nähty vuodesta toiseen. Ei mikään yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nähty vuodesta toiseen. Ei mikään yllätä.
Terveyskeskuksesta saa mielialaa kohentavia pilleriä kun valittaa että masentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyskeskuksesta saa mielialaa kohentavia pilleriä kun valittaa että masentaa.
En halua pillereitä. Ei kiinnosta ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua pillereitä. Ei kiinnosta ne.
Etkö halua edes halipillereitä? 😶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua edes halipillereitä? 😶
En tiedä mitä ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä ne on.
No ne on semmosia isompia pillereitä, joita oikea ihminen työntää sen oikean ihmisen syliin ja naamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne on semmosia isompia pillereitä, joita oikea ihminen työntää sen oikean ihmisen syliin ja naamaan.
Ei kovin houkutteleva joku iso pilleri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin houkutteleva joku iso pilleri.
No tarkoitin ihmisen kokoista pilleriä. Jösses.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tarkoitin ihmisen kokoista pilleriä. Jösses.
Ihmisen kokoinen pilleri 😅 Ilopilleri varmaan sitten 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen kokoinen pilleri 😅 Ilopilleri varmaan sitten 🤗
Niin toivottavasti on.
- Anonyymi
Kyllä minä olen jumalaa rukoillut. Olen mielestäni ihan tarpeeksi jo nähnyt. Oikeata rakkautta ei koskaan tullut. Toivoa ja uskoa oli kyllä. Mutta jos loppuelämä on tätä niin antaa palaa. Olen valmis lähtemään. Naisena voin senkin sanoa vaikka lapsia onkin. Että rynkky käteen nin meen rajalle vastaan. Ilomielin
- Anonyymi
Aika sama fiilis on täälläkin. Helppo olisi mennä sotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, mua on niin nöyryytetty kaiken kansan nähden. Vainoamisesta puhumattakaan, en tehnyt mitään väärää. Sairaasta mustasukkaisuudesta kyse, jouduin kärsimään rakkauden tähden. Joo että semmosta elämää täällä Suomessa. Kaikki ajattelee vaan omaa napaansa, ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei tavitsis kenenkään syytellä miksi tein niin tai näin tai korjata raatoa. Kaatuis ainakin syystä ja kunnialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei tavitsis kenenkään syytellä miksi tein niin tai näin tai korjata raatoa. Kaatuis ainakin syystä ja kunnialla.
Menisin vaikka olen nainen. Ihan juuri tästä syystä. Tai hyppäisin tahallani pommitukseen.
- Anonyymi
Aika surullista jos haluaa tappaa ihmisiä ja tapattaa itsensä pankkiirien sodissa. Kuvitteleeko joku ihan oikeasti taistelevansa (jo vallatun) isänmaan puolesta? Kunpa ihmiset alkaisivat jo pikkuhiljalleen heräilemään syvästä unestaan, ja alkaa rakentamaan maan päälle rauhaa ja rakkautta, vastuullisten aikuisten tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika surullista jos haluaa tappaa ihmisiä ja tapattaa itsensä pankkiirien sodissa. Kuvitteleeko joku ihan oikeasti taistelevansa (jo vallatun) isänmaan puolesta? Kunpa ihmiset alkaisivat jo pikkuhiljalleen heräilemään syvästä unestaan, ja alkaa rakentamaan maan päälle rauhaa ja rakkautta, vastuullisten aikuisten tavoin.
Ikävä kyllä me ei näistä asioista päätetä.. tai voithan sä mennä niille juttelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin mietin. Koen helposti vastareaktion jos minusta tuntuu että jokin auktoriteetti yrittää saada minut tekemään jotain haluamaansa. Eli koska järjestelmä haluaa että minulle käy huonosti niin siksi pyrin siihen ettei niin pääse käymään. Pankkiirien sotateoriaa tukee se että vuosikymmenestä toiseen rikas Sveitsi saa olla aina puolueeton maailmanpolitiikassa. Siellähän niitä pankkeja juuri on ja rikkaat varmasti kiertävät veroja Sveitsin tiliensä kautta. Hitler ei hyökännyt Sveitsiin vaikka se oli Saksan naapurimaa ja silti Hitler hyökkäsi kaikkialle muualle. Weffillä on tapaamisia Sveitsissä mikä ei voi olla sattumaa. Siellä ja Brysselissä juonitaan ihmisten pään menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin mietin. Koen helposti vastareaktion jos minusta tuntuu että jokin auktoriteetti yrittää saada minut tekemään jotain haluamaansa. Eli koska järjestelmä haluaa että minulle käy huonosti niin siksi pyrin siihen ettei niin pääse käymään. Pankkiirien sotateoriaa tukee se että vuosikymmenestä toiseen rikas Sveitsi saa olla aina puolueeton maailmanpolitiikassa. Siellähän niitä pankkeja juuri on ja rikkaat varmasti kiertävät veroja Sveitsin tiliensä kautta. Hitler ei hyökännyt Sveitsiin vaikka se oli Saksan naapurimaa ja silti Hitler hyökkäsi kaikkialle muualle. Weffillä on tapaamisia Sveitsissä mikä ei voi olla sattumaa. Siellä ja Brysselissä juonitaan ihmisten pään menoksi.
Uskon että asiat kääntyy vielä ihan toisinpäin. Mitä vain voi tapahtua koska vaan ja noiden valtakausi alkaa olla päättymässä. Monarkia on jo kuolemassa, se on myös selkeä merkki.
- Anonyymi
Niin me ihmiset ajatellaan että parasta meille juuri nyt on kaikki se mitä me itse halutaan ja jos ne meidän haluamiset ei toteudu niin kaikki toivo menee. Mutta jos meillä olisi kaikki mitä haluamme, me emme edelleenkään kaipaisi Jumalaa elämäämme, oikeastaan vielä vähemmän. Elämä on lyhyt hetki. Jos onni olisi täällä, niin elämä olisi yhtä pelkoa sen menettämisestä. Itse olen onnellinen että ainoa lohdutukseni on Jeesus. Oikeastaan olen kaiken kurjuuden takia paljon onnellisempi sitten kun näen hänet. Kurjuus kasvattaa minulle Jumalan ja uskon arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha ei ole mahdollista niin kauan kuin jokaisessa maassa psykopaattiupseereille menee verorahoista automaattisesti siivu eikä siitä voi kieltäytyä. Kouluissa valehdellaan tasa-arvosta eikä ketään saa mihinkään pakottaa samaan aikaan kuitenkin pakotetaan. Mitäs nämä meidän upseerit niillä rahoilla sitten tekee? Simputtaa mortteja ja ryyppää upseerikerholla. Ostaa ihmisentappovälineitä. 90 % kansalaisista ei halua sotia mutta nämä saatanapalvojat manipuloivat uutisia ja mielipidekyselyitä. Aivopesevät kansalaisia ettei vaan rahoitukset lopu ja joutuu oikeisiin töihin. Sitä nämä saatananpalvojat pelkäävät kuin ruttoa.
- Anonyymi
Olen lähtöisin perhehelvetistä ja mulla on narsistinen haava. Kaikki mun miesystävät on kohdellut huonosti, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, sellaista arvaamattomuutta. En varmasti löydä enää tervettä parisuhdetta ja huonoa miestä en enää huoli. Käyn terapiassa ja kokoan itseäni vähitellen. Aika usein romahdan ja vaan itken. Siltikään en aio tappaa itseäni.
Uskon että parikin exääni sitä toivoi joskus ja yrittivät tehdä elämästäni (ja kyllä tekivätkin) hankalaa. Senkin kestin. Elämä ei ole helppoa, mutta hoidan itseäni terapiassa ja yritän nauttia pienistä hetkistä. Aitoja ystäviä ei ole montaa, mutta rakastan heitä. Sitten on jo aikuiset lapset, ne on iso syy miksi olen. Olen heistäkin huolta kantanut, mutta se vissiin kuuluu siihen pakettiin, joka on ollut aika p*ska. Mä katson aina seuraavaan päivään, mitä sieltä löytyy. Ne ihmiset, jotka näkee tämän maailman jonain kauniina paikkana, on ihan pihalla. Otetaan tämä just sellaisena kuin se on.- Anonyymi
Kiva että jaksat itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että jaksat itse.
Niin on. Tosi kivaa ☺️
- Anonyymi
Silloin sä voitat Jumalan ja paholaisen jos uhallasi jatkat tiesi päätyyn asti. Itsetyydytys, hyvä ruoka, kännit, hyvät leffat ja pelit sekä kaikenlaiset voimakkaat tunteet ovat hyviä juttuja. Negatiivisetkin voimakkaat tunteet ovat hyviä sillä silloin tuntee olevansa elossa. Itseään täytyy vain muistuttaa siitä että asia on näin. Itselläni menee huonosti. Vielä viime kuukausina olin sillä kannalla että teen itsarin, kunnes onnistuin toteuttamaan erään saavutuksen. Elämä on yhä syvältä mutta silti en ole enää sillä samalla kannalla. Hyvä musiikki ja kaikenlainen hedonismi ovat niitä juttuja joista saa hetkellistä nautintoa ja joita on syytä ajatella aina kun menee huonosti.
- Anonyymi
Kukaan ei edes lopulta tiedä miten syvällä paskassa olenkaan. Kaikki kun voi päällisin puolin näyttää hyvältä vaikka mielessä itken ja mietin tuskan loppumista.
- Anonyymi
Kannattaa roikkua kattomassa näytöstä, on mun ajatus ☺️sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes lopulta tiedä miten syvällä paskassa olenkaan. Kaikki kun voi päällisin puolin näyttää hyvältä vaikka mielessä itken ja mietin tuskan loppumista.
Mulla on ollut ihan samoja fiiliksiä välillä. Mietin, etten voi näyttää kaikkea ihmisille. Sitten ne luulee että olen ihan hyvävointinen. Itseasiassa olen hyvällä tuulella siksi, koska olen tavannut heidät. Kotona on ihan eri tunnelma.
- Anonyymi
Jokainen syy elämän tuhoamiseksi on tekosyy. Siksi.
- Anonyymi
Minulla oli eilen töiden jälkeen todella paha olla. Henkisesti siis. Mikään ei kiinnostanut ja koko ajan kurkussa oli kuristava tunne ja teki mieli itkeä. Syytä en tiedä, eli mikään tapahtuma ei sitä aiheuttanut. Osasyy tunteeseen taisi kuitenkin olla pettymys itseen, kun luistin suunnitelmista lähteä töistä suoraan aktiviteetteihin, joka ei sitten kuitenkaan huvittanut joten laiskottelin illan joka ei parantanut omaa tunnelmaani.
Nyt tänään olen harrastanut töiden jälkeen liikuntaa ja mielala on ihan toinen. Koen itseni energiseksi ja mielessä on tulevaisuuden hyvät näkymät.
Niinkuin olen ennenkin sanonut, niin liike on paras lääke, joka pätee myös mielen ailahteluihin eikä vain kropan kipuihin. Minä olen saanut todeta tämän taas tänään. :)- Anonyymi
Vaikka liikkuisin se ei paranna minua. Ihmiset ahdistaa ja muutenkin kaikki on vain suorittamista päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka liikkuisin se ei paranna minua. Ihmiset ahdistaa ja muutenkin kaikki on vain suorittamista päivästä toiseen.
Minäkään en tykkää käydä sakikka, mutta ryhmäliikuntatunnit ovat minulle sopivia kun siellä on ohjaaja joka sanoo mitä pitää tehdä. Tuntien aikana en mieti yhtään mitään vaan teen pelkästään sen mitä pitää. Tunnin hikoilun jälkeen olo on mahtava. Tunnille voi mennä täysin anonyyminä ja ohjaaja kertoo tarkasti mitä pitää tehdä joten epäonnistumista ei tarvitse pelätä. Suosittelen kokeilemaan. :)
Ei varmaan minkään sitten.
En osaa muuta kuin neuvoa ihmisiä, niin kuuntele jotain hyvää musiikkia ja sano itsellesi jotain kaunista. Tsemppiä.
- Anonyymi
Kaiken kaikkiaan elämä on kivaa, kunhan sen oivaltaa eikä keskity asioihin, mitkä ovat huonosti tai mitä puuttuu.
Vanha sanonta "lasi on joko puoleksi täynnä tai puoleksi tyhjä" pitänee tässäkin paikkansa. Jokaisella meillä on vajaa lasi, ja jokainen meistä päättää onko se puoleksi täynnä vai puoleksi tyhjä! - Anonyymi
Tsemppiä, en jaksa nyt.
- Anonyymi
Ihan vittuuttaan.
- Anonyymi
Älä jää yksin. Ota apu vastaan.
- Anonyymi
Monet jää yksin koska ihmiset hylänneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämään tulee uusia ihmisiä, kun vaan uskaltaa antaa mahdollisuuden. Eivät kaikki yleensä hylkää kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tuntemus voi olla itsestäsi lähtöisin eli mitään hylkäämistä ei ole välttämättä edes tapahtunut. Minusta tuntuu joskus samalta vanhemman tyttären osalta, joka ei aina edes vastaa viesteihin moneen viikkoon.
Olen järkerillyt sen niin, että hänellä ei ole aikaa vastata vanhan äitimuorin viesteihin. :D
Välillä tietenkin iskee huoli hänen tilanteestaan, koska elää epäilukseni mukaan väkivaltaisessa parisuhteessa. Koska hän ei halua kertoa asiasta, niin en voi myöskään auttaa. Hän on kuitenkin vahva ja tiedän hänen pääsevän miehestä eroon niin halutessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämään tulee uusia ihmisiä, kun vaan uskaltaa antaa mahdollisuuden. Eivät kaikki yleensä hylkää kerralla.
Kyllä minulla läksi moni läheinen ja kaveri elämästä pois ihan yht'äkkiä. Siinä sen huomasi viimeistään, että lopultakin täällä ollaan ihan yksin. Muut ihmiset on niitä vierailevia tähtiä ja jos saa uusia ystäviä, niin niistä pitää olla kiitollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla läksi moni läheinen ja kaveri elämästä pois ihan yht'äkkiä. Siinä sen huomasi viimeistään, että lopultakin täällä ollaan ihan yksin. Muut ihmiset on niitä vierailevia tähtiä ja jos saa uusia ystäviä, niin niistä pitää olla kiitollinen.
Kyllä itseensä joutuu viime kädessä luottamaan. Ja vaikea sanoa, miksi läheisesi lähtivät. Ei se silti tarkoita, ettetkö voisi löytää elämääsi uusia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itseensä joutuu viime kädessä luottamaan. Ja vaikea sanoa, miksi läheisesi lähtivät. Ei se silti tarkoita, ettetkö voisi löytää elämääsi uusia ihmisiä.
Ne lähti siksi, että ajattelin heidän mielestään väärin.
- Anonyymi
Oletkos minkä ikäinen
Naiselta saa kysyä vain erikoisluvalla ,senkin.
Mutta tuskin haluat edes tietää mun.sitä.
Mutta jos omasi osaat sanoa niin.olisin siitä hyvilläni.
Ikäsi siis.
Rehellisen sellaisen .
Sun oma ikä, mikä se on?. - Anonyymi
Et voi tietää etukäteen mitä kivoja juttuja tulee elämässäsi tapahtumaan, joten älä luovuta.
Pitää vaan koittaa löytää se oma juttu, mitä harrastaa. Siitä se elämänsisältö ja mielekkyys tulee.
- Anonyymi
Lähimmäisten takia kai.Muuten ei tässä maailmassa kovin järkeä ole.
- Anonyymi
Kun oikeasti tuntuu pahalta kaikki, niin tulee sellainen olo ettei mikään asia elämässä voisi enään koskaan tuntua kivalta tai tuottaa iloa. On hyvä muistaa että se on harha. Jos joku asia on aiemmin ollut miellyttävää ja merkityksellistä, niin kyllä sen tunteen saa takaisin. Joskus ajan kanssa, joskus treenaamalla (mieltä tai kehoa),joskus lääkkeillä, ja usein vähän noilla kaikilla yhdessä. Oma tarkoituksesi ja merkityksesi tässä elämässä voit määritellä vain itse, eikä sitä saisikaan kukaan muu tehdä puolestasi, mutta jos tuntuu, ettei omat voimat ei enää riitä toivon ylläpitämiseen, niin on aika hakea apua ❤️
- Anonyymi
Minusta taas tuntuu siltä, että elämä ei ole yhtä kivaa kuin joskus vuosia sitten. Tai oli se ainakin monelta kannalta vähän helpompaa. On erakoitunut vähän niin kuin tahtomattaan. Joskus käy sitten kahvilassa tapaamassa niitä muutamaa kaveria. Ja kerran tapasin mukavan ihmisen randomisti. Oli helppoa olla seurassaan monta tuntia puhuttiin. En tiedä kuin etunimen, kun lähdin äkillisesti pois. En ehkä törmää tähän ihmiseen enää, ymmärsin jälkeenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas tuntuu siltä, että elämä ei ole yhtä kivaa kuin joskus vuosia sitten. Tai oli se ainakin monelta kannalta vähän helpompaa. On erakoitunut vähän niin kuin tahtomattaan. Joskus käy sitten kahvilassa tapaamassa niitä muutamaa kaveria. Ja kerran tapasin mukavan ihmisen randomisti. Oli helppoa olla seurassaan monta tuntia puhuttiin. En tiedä kuin etunimen, kun lähdin äkillisesti pois. En ehkä törmää tähän ihmiseen enää, ymmärsin jälkeenpäin.
Siinä harjaantuu ja paranee sellaisissa mitä tekee ja toistaa monta kertaa. Jos välttää muita niin tulee hyväksi siinä, ja jos tapaa paljon uusia ihmisiä niin tulee siinä hyväksi. Jos tietää millaiset asiat voi tehdä iloiseksi mutta niihin on tullut kynnys, niin kannattaa aloittaa pienestä ja lisätä ”vastusta” ihan kuin missä tahansa treenissä. Harmi ettei kahvilatuttavuuteen ei jäänyt kontaktia, jos koit sen tutustumisen merkitykselliseksi, toivottavasti kuitenkin paljon uusia tuttavuuksia edessäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä harjaantuu ja paranee sellaisissa mitä tekee ja toistaa monta kertaa. Jos välttää muita niin tulee hyväksi siinä, ja jos tapaa paljon uusia ihmisiä niin tulee siinä hyväksi. Jos tietää millaiset asiat voi tehdä iloiseksi mutta niihin on tullut kynnys, niin kannattaa aloittaa pienestä ja lisätä ”vastusta” ihan kuin missä tahansa treenissä. Harmi ettei kahvilatuttavuuteen ei jäänyt kontaktia, jos koit sen tutustumisen merkitykselliseksi, toivottavasti kuitenkin paljon uusia tuttavuuksia edessäsi!
En häntä missään kahvilassa tavannut, vaikka sielläkin käyn. Paljon mielenkiintoisemmassa paikassa törmättiin.
- Anonyymi
Eletään toistemme takia... Rakkaus on voimavara jolla jaksetaan. Se jyrinä ja väristys mikä on välillämme koskettaa liikaakin... Se Ruoska lyö kovaa ja korkealta... Miksi jouduimme sen voiman eteen? Olen vain voimaton vastaamaan siihen. En tiedä enää muuta syytä kuin... Potkia Sinut pystyyn ja uskoa tulevaisuuteen. Olen itsekin liian poikki tästä hulluudesta. Mitä elämä eteen tuo on kestettävä ja tie on valittava minne se viekin...Haluan sanoa vielä että olet parasta mitä koskaan olen toivonut
- Anonyymi
Räjähdys on alkanut ja kestää pitkään!
- Anonyymi
Ei ole tarvetta pitkittää elämää päivääkään.
Onhan tätä jo nähty. - Anonyymi
Miksi kannattaa elää? Ihan jo siksikin, ettei meitä olisi tänne luotu, jollei meillä olisi täällä jokin tarkoitus. Se tarkoitus ei tarvitse olla mikään merkittävä, mutta jo se riittää että olet jollekin tärkeä, vaikket sitä aina tiedostakaan.
Jotenkin haluan uskoa, että kaikella on jokin tarkoitus niin hyvässä kuin pahassa.
Tämä ajatus auttaa myös selviämään tilanteesta joka on epämiellyttävä.
Oman elämän päättäminen on mielestäni kuitenkin viimekädessä aika itsekäs teko, joka jättää aina johonkin toiseen jälkensä, vaikkei se elossa ollessa hankalana hetkenä tule ehkä mieleen. Minäkin tiedän, että minua jäisi suremaan useita henkilöitä jos kuolisin ja sitä en tahdo ennenkuin luoja on päättänyt että minun aikani on täysi.
Elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista, mukaan mahtuu aina huonojakin päiviä, kuten myös itselläni. Elämässä täytyy vain koettaa löytää ne ilon pilkahdukset. Asiat jotjka tuottavat iloa eivät tarvitse olla suuria. Minulle riittää joskus se, kun aamulla töihin lähtiessä kuulen lintujen visertävän, vaikka on keskitalvi. :D- Anonyymi
Kyllä ne ystävät jotka lähti oman käden kautta, jätti jokainen kolhun minuun. Vuosiin en ymmärtänyt, etten voi enää eräälle soittaa. Hän oli läheinen ja meillä oli tosi hulvatonta välillä yhdessä. Kannattaa ihan vähän miettiä vaikka sitä jälkikasvuakin, että millaisen muiston itsestään jättää. Ja ihan tiedän että jälkipolvi saattaa päätyä myöhemmin samaan ratkaisuun. Kyllä sinulla on täällä oma merkityksesi ap.
- Anonyymi
Tarkoitus on palvella saatananpalvoja upseereita ja vapaamuurareita, lääkäreitä onko näiltä oikeasti joku joskus apua saanut?
- Anonyymi
Syitä on niin paljon etten osaa luetella. Avaa silmäsi ja katso ympärillesi.
Pitkän talven jälkeen tulossa vihdoin kevät. Tuntuu ihanalle minusta. - Anonyymi
Jumala rakastaa meitä kaikkia. Hän näkee sinut joka hetki. Tulee sinun luoksesi kun pyydät, eli rukoilemalla. Kun hän tulee kanssasi juttelemaan niin se on mahtava hetki. Saatat kyllä unohtaa sen samantien. Mutta saat siitä uskomattomasti voimaa. Avaa sydämmesi. Sinun ei tarvitse puhua. Hän juttelee sinulle
- Anonyymi
Todella huono jos aloittaja ei olisi uskovainen. Todella huono. Suorastaan nolo!
- Anonyymi
Tahdon katsoa loputkin mun elämänkertafilmistäni.
- Anonyymi
🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi
Itse hoitoalan ihmisenä ajattelen myös, että on ainutkertaista saada elää. Elämä on pienestä kiinni ja jokaisen elämä on arvokas ja on ihme sinänsä, että elämme. Lisäksi kaiken synkkyydenkin keskellä tulee yllätyksiä. Elämä on suuri seikkailu. On kaikkea kivaa, mitä haluaisi vielä kokea. On paikkoja, joissa haluaisi käydä. Halu selvittää sielun salaisuuksia ja historiaa. Päästä mysteeriin sisälle.
- Anonyymi
Jos ihminen ei ole muiden sosiaalisen edistämisen takia olemassa ei ole mitään ei tollaisia asioita ei ihmistä elävänä tuntevana persoonana ja toimijana. Etkö ymmärrä tätä?
- Anonyymi
Jokaisella ihmisellä on paikkansa tässä maailmassa. Oma roolinsa täytettävänä. Sinä et vain vielä ole omaasi löytänyt. En ole minäkään, mutta etsiä kannattaa, koska sitten kun se löytyy, kaikki loksahtaa kyllä paikoilleen.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kai sullakin on pikkuprinsessalla joku tehtävä täytettävänä, esim palstaätmille hihittely
- Anonyymi
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗voit vaikka uhrata elämäsi muille 💗💗💗💗💗💗💗🤑💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗et tarvitse mitään jos oikeasti hyvä 💗💗🤐💗🤐💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗katso jo jotain saat mutta muista kärsiä kunnolla ja ottaa kunnolla, kaikkea paskas ja muista jakaa sitä ihan kaikkiin 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
- Anonyymi
⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦odotan sua kotikonnuilla🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦🪦odotan sua kotikonnuilla🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Emojipoikien kiihkeitä tunteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan odotat.Toisille monttubileet on ollut jo pienestä asti hirvitys eli sairasta ruumiinpalvomista.
Ihminen poistuu kuollessaan ruumiistaan.
Sanon näin että tee se toiselle minkä tekisit itsellesi.Elikä minulle on kuoleman jälkeen sama mihin ruumiini dumpataan.Olen myös tehnyt tämän läheisilleni selväksi.
- Anonyymi
Oma finääns yritys kun on ei voi jättää muiden haltuun.
- Anonyymi
Tänne synnytään vain kerran, mikä ilo.
Ota kunnon musiikkikylpy kerran tai pari viikossa. Saat huomata, että se on sielulle sama kuin vesikylpy ruumiille ... mielen lääkettä.
Vois ehkä sanoa .. sisältää tarkastelukulman itseemme. - Anonyymi
Exän muuttopuuhat ja suunnittelut käytännön järjestelyt eron jälkeen kuinka ne menee tuleeko muuttomiehet ja suhtautuminen uudelleen rakastuminen exään ei nyksään vihille uudestaan löydämmekö uudestaan saman saanko yrittää yhdesdä vielä se mitä olit et ollutkaan
- Anonyymi
To rub it on enemies face, Yes?
- Anonyymi
coyote ugly here we are
- Anonyymi
Ihan piruuttaan kantsee elää.
- Anonyymi
Koska elämä on lahja. Joskus katkeran suloinen ja täynnä kipua. Välillä väriä ja voimaa. Toivoa ja voimaa sinulle ap. Toivottavasti näistä kommenteista olet saanut voimaa uskoa tulevaan. Pieni potku persuuksille myös; tee asioille jotakin. Niille, joihin voit vaikuttaa.
- Anonyymi
Kannattaa ensin myydä omaisuus ja jättää mahdollisimman vähän muille raivattavaa. Näin olen ajatellut. Plus tehdä testamentti, ettei rahat mene väärille ihmisille.
- Anonyymi
Mikkä rahat?🤣Niin,kannattaa viel eläissään huiputtaa varansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkä rahat?🤣Niin,kannattaa viel eläissään huiputtaa varansa.
No rahaa on tilillä. En halua, että sukulaiseni ne perivät, kun omaa jälkikasvua ei ole. Siksi testamentti kohteeseen, jonka koen tärkeäksi.
- Anonyymi
Ei kannata elää hetkeäkään.
Kattolamppu irti ja samaan koukkuun naru. Siihen kun Jeesusjojon virittää, on kaikki kohdallaan.
Toki omaiset ja huoltoyhtiö täytyy huomioida, alle kannattaa ostaa tuollainen suojapressu, jokin 3-5m mitoilleen. Jos sattuu eritteitä valumaan. Eipä sitten ole siivoamista paljoltikaan.
Näillä neuvoilla hyvää kuolemaa.- Anonyymi
Eritteitä valuu aina, koska lihakset eivät enää toimi. Joten kannattaa laittaa vaipat, jos haluaa, ettei paikat likaannu.
Kalman hajua on vaikea saada pois, joten perinnöksi jää myös se asuntoon.
- Anonyymi
Koska masennus voi hellittää myöhemminkin.Voit tavata ihmisen mistä et osannut edes ajatella ja sit vaan kaikki on erilaista.Masentuneena sitä ei voikaan tuntea, koska on näköalattomuus ja masennus on juuri sitä, ettei tunne iloa.Mutta voi olla, että elämässä kääntyy uusi lehti kun vain jatkuu.Näinkin on käynyt.Eikä edes paska elämä enää harmita.On myös paljon asioita mistä voi nauttia kun masennus väistyy tai vähenee edes osan.Kokenut niin
- Anonyymi
Masennuslääkkeetkin auttavat joitakin.Niitä voi kokeilla.Jos ei tykkää niin lopettaa.Minua ne auttoivat.Niillä ei tunnu miltää siinä pahimmas hetkes.Sitten kun aikaa kuluu niin pystyy muuttamaan asioita ja lopettamaan masenmyslääkkeet kun on jo voimia ja lääkityksen aikana jaksaa järjestää elämän paremmin.Esim.kuto nousee on iloinen ku jaksaa liikkua ja saa kontaktia muihin eikä nuku niin huonosti ja sitä kautta elämään voi tulla hyvä ihminen tai uusi harrastus ja mielekkyys palaa.Masennus on silti kova juttu.Sitä en väheksy ja en saanut tosiaan itsekään mitää välittävää perhettä ja vasta keski-iässä meni hyvin.
- Anonyymi
57 vuotta täytettyä pitää todellakin etsiä niitä syitä.
- Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
Kiitos kokoomus kun.poistatte perintöveron🙏t.vas.liittolainen
- Anonyymi
Sulla on vielä elämä. Katso se loppuun. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Ei kukaan todellisuudessa halua kuolla. Syyt siihen on selvitettävä jos haluaa kuolla. Niin kauan selvitettävä kuin on aikaa. Elämä voittaa. Nimimerkki. 50 vuotta masentunut ja voittanut masennuksen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508