Ja irtisanoo taitaa tämäkin satu päättyä niikun useimmat Kauhajoella,muutetaan isommalle paikkakunnalle jossa on yrittäjä ystävällisempi ilmapiiri.
Irlannin konehalli lomauttaa
10
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Reeniähorot reeniä..Pitääskö hämmästellä että ny on mahdollista nojaalla tiskiihin ja vieläpä enempi mahdollisuuksia,ku asiakaskunnalla talous sakkaa pahemman kerran.Tarttisko ikh:n työntekijöidenki yhtyä lakkoilemaan ku ei asiakkaat käy?
Tää on ny tätä.- Anonyymi
Ongelma on PERSESREIJÄN PORAAAJAT.. On yhtenäinen herras kerho . Tekevät kaiken minkä pysytyvät netilleni 10v on nettin kiertänyt rauman turun vaasan hollolan kautta. No olelen käyttänyt Prte paidia,, Nyt sitäkin estyetään en pysty kirjautumaan sivuuille tunnnuksillani. Ovat ammtti rikollisia joille ei maalikko pysty millään ! kerta per kortti onisttu kirjaurtuminen OPERAATTORISTA RIIPPUMATTA. POIJAT kuuluu maailman suurinpaan HOMO kerhoon ja ovast saaneet Pol koulutuksen.!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18271387
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No voihan sitä mennä sjoelle samalla kun sielä asioi halvempaa jopa bensa.
- Anonyymi
En yhtään ihmettele että pitää lomautella. Työkalujen yms hinnat ihan porvari luokassa, tavan tallaaja käy puuilossa tai tokmannilla hakemassa tarvitsemansa puolet halvemmalla.
- Anonyymi
Se on just näin.
Nyt on Seinäjoella avattu Julan myymälä. Talo täynnä edullista tavaraa halvalla. - Anonyymi
Tavallisen tallaajan ei enää tarvi ostoksille mennä, hinnat hilattu pilviin. Joku traktorin osa on vielä pakko hakea, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisen tallaajan ei enää tarvi ostoksille mennä, hinnat hilattu pilviin. Joku traktorin osa on vielä pakko hakea, ei muuta.
Halvemmalla saat, kun ostat henkilökunnan välittämää pimeetä.
- Anonyymi
Kun Ilkkaa ei oo enää remmissä, niin hiiret parveeloo myymäläs ja pöydillä.
Petteri vois ryhdistäytyä ja kattoa vaikka tämänpäiväistä eräitten myyjien toimintaa.Siähän hieno asiakasvalvonta niin näkee myyjienki liikkeet.
Väkiä kioski täynnä ja omiansa vaan länkytetään.
Samalla näkee ketkä myyjistä on kannuksensa ansainnu ja hoitaa hommansa. - Anonyymi
Uutta henkilöstöpäällikköä haetaan mukaan joukkoon 😏. Syytä onkin, kun seurannut erään työntekijän edesottamuksia. Mitä kaikkea siellä sallitaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559