Orpo ajaa lisää työttömyyttä

Anonyymi-ap

ja köyhyyttä suomeen. Hän haluaa lakkauttaa kaiken mikä koskee tavallista työntekijää, varsinkin naisaloja. Hän vihaa ihmisiä ja naisia.

Se vie ihmisiltä kaiken, ja siitä se ukko on iloinen, oikein kostonhimoinen.

Kukaan ei saa kouluttautua uudelleen, kun vievät aikuisopiskelijoiltakin tukirahat kokonaan pois. Vaikka suomessa on oikeus vaihtaa ammattia, orpo lynkkaa senkin, kaikkien pitää olla kuolemaan asti samassa työssä.

Siksi ei kannata kouluttautua mihinkään. Suomessa ei kannata kuin pimeä työ, sen on eduskuntlaisetkin huomanneet jo aikoja sitten. Nstavat suuria summia, tekemättä mitään muuta KUN KIUSAAVAT MUITA IHMISIÄ. PURRA MUKAAN LUKIEN. Hän hampaat yhdessä karjuu eduskunnassa että ON PAKKO SAADA KANSALTA POIS 20 MILJARIDIA IHAN PAKKO, jota rikkaaet elävät onnellista elämää


ONNEA SUOMI, OLET SUOMEN ONNELLISIN MAA!!! Purra puree. hehheeeeee eheeee SUOMEN KOKOINEN VITSI KOKO EDUSKUNTA!

30

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se työttömyys ole elämän parasta aikaa, joten miksi valitat?

      • Anonyymi

        On tiettekin minulle, rakastan olla kotona perheen parissa. Mutta aina kun en ajattele vain itseäni, joten surullista heille, jotka haluaa orjailemaan. Jokaisella on oiekus tehdä sitä mitä haluaa.
        Työttömyys on elämän parhainta aikaa monelle, varmaan sinullekin, ku uikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tiettekin minulle, rakastan olla kotona perheen parissa. Mutta aina kun en ajattele vain itseäni, joten surullista heille, jotka haluaa orjailemaan. Jokaisella on oiekus tehdä sitä mitä haluaa.
        Työttömyys on elämän parhainta aikaa monelle, varmaan sinullekin, ku uikutat.

        Sinunhan pitäisi kiitellä hallitusta, jos se kerran mahdollistaa työttömyyden ihanuuden niillekin, jotka eivät sitä tajua kaivata. Orpohan tekee sen luultavasti ihan hyvää hyvyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan pitäisi kiitellä hallitusta, jos se kerran mahdollistaa työttömyyden ihanuuden niillekin, jotka eivät sitä tajua kaivata. Orpohan tekee sen luultavasti ihan hyvää hyvyyttään.

        Kiitän itseäni että ymmärsin jo varsin nuorena politiikan kierouden ja valheellisuuden. Ei ole tullut rikollisisjenejä äänestettyä, niin ei tarvi hävetä mitä tuhoa eduskunta aikaan saa.
        Yksikään heistä ei ole täysin rehellinen vaan kiero valehtelija ja sen myötä idiootit aina vaan äänestää vaikka tekisi kuinpahaa tahansa. Sitä en ymmärrä.

        Rakastan olla kotona, en ole työtön vaan on paljon tekemistä kotona, töihin en ehtisi, menisi aika siellä hukkaan. Perhe on tärkeä ja ihanaa olla heidän seurassa.

        Töissä käy he, jotka vihaavat omaa perhettään eikä halua olla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän itseäni että ymmärsin jo varsin nuorena politiikan kierouden ja valheellisuuden. Ei ole tullut rikollisisjenejä äänestettyä, niin ei tarvi hävetä mitä tuhoa eduskunta aikaan saa.
        Yksikään heistä ei ole täysin rehellinen vaan kiero valehtelija ja sen myötä idiootit aina vaan äänestää vaikka tekisi kuinpahaa tahansa. Sitä en ymmärrä.

        Rakastan olla kotona, en ole työtön vaan on paljon tekemistä kotona, töihin en ehtisi, menisi aika siellä hukkaan. Perhe on tärkeä ja ihanaa olla heidän seurassa.

        Töissä käy he, jotka vihaavat omaa perhettään eikä halua olla siellä.

        Eli Orpo on hyväntekijä, joka parantaa perheiden dynamiikkaa, ja olet pohjimmiltasi kiitollinen hallitukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Orpo on hyväntekijä, joka parantaa perheiden dynamiikkaa, ja olet pohjimmiltasi kiitollinen hallitukselle.

        Kyllä siinä suhteessa olen että hän lisää työttömyyttä ja näin ollen perheet voivat olla enempi yhdessä, tottakai se on hyvä asia.

        Mutta ne toimet mitä Orpopinen tekee vain kiusatakseen niin siihen en ole tyytyväinen.

        KAIKKEA EI TARVI HYVÄKSYÄ.

        Jokaista meistä koskettaa sosiaaliturvan ja kelan etuuksien julmat leikkaukset, siinä Orpopirunen epäonnistuu täysin. Hän valheella pääsi eduskuntaan ja nyt kostaa jotakin kummallista itse kokemaansa häpeää, tai huono elämää meihin kansalaisiin. Päasia että valheet tuovat hänelle rahaa jotka ottaa kansalta pois.

        Työttömyydestä olen tosi kiitollinen, en ole työihmisiä, teen kotona ja olen läheiseteni kanssa, siinä hän onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä suhteessa olen että hän lisää työttömyyttä ja näin ollen perheet voivat olla enempi yhdessä, tottakai se on hyvä asia.

        Mutta ne toimet mitä Orpopinen tekee vain kiusatakseen niin siihen en ole tyytyväinen.

        KAIKKEA EI TARVI HYVÄKSYÄ.

        Jokaista meistä koskettaa sosiaaliturvan ja kelan etuuksien julmat leikkaukset, siinä Orpopirunen epäonnistuu täysin. Hän valheella pääsi eduskuntaan ja nyt kostaa jotakin kummallista itse kokemaansa häpeää, tai huono elämää meihin kansalaisiin. Päasia että valheet tuovat hänelle rahaa jotka ottaa kansalta pois.

        Työttömyydestä olen tosi kiitollinen, en ole työihmisiä, teen kotona ja olen läheiseteni kanssa, siinä hän onnistui.

        Eli Orpo pääministerinä saa paljon hyvääkin aikaan. Lopultakin ollaan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Orpo pääministerinä saa paljon hyvääkin aikaan. Lopultakin ollaan samaa mieltä.

        Niin yhdessä asiassa olen orpon kanssa samaa mieltä ja kiitollinen että ajaa työttömäksi ihmisiä. Työttömyyshän on parasta aikaa, kun saa olla kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yhdessä asiassa olen orpon kanssa samaa mieltä ja kiitollinen että ajaa työttömäksi ihmisiä. Työttömyyshän on parasta aikaa, kun saa olla kotona.

        Eli tässä keskustelussa muutuit Orpon suuresta vastustajasta, yhdeksi hänen suurimmista ylistäjistään.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18271456

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tahtoisin olla hyvähampaisen kokoomuspolitiikon kanssa anaalist sillai.

      Tupauuno, perähikiä.

    • Anonyymi

      Leikkaukset eivät vaikuta työttömien TE-koulutuksiin ja rekrykoulutuksiin, joihin laitetaan vaan lisää paukkuja. Ainoastaan jo työelämässä olevien tutkinnon / tutkintojen suorittaneiden kermaperseiden opiskelushoppailuun puututaan. Laitetaan hiukan lisäävastuuta uranvaihtajalle itselleen.

      • Anonyymi

        Noi TE-koulutukset ja rekrykoulutukset ovat humpuukia. Ne jos jokin on se suojatyöpaikka.
        Kyllä se tutkinnon suorittaminen ihan koulun puolella on paljon hyödyllisempi.
        Ja juuri nuo joilta leikataan ovat ne jotka palkkaavat työvoimapulaa eri alalla. TE-toimen humpuuki ei sitä tee.


    • Anonyymi

      Pitää muistaa että Orpo on vain EKn käsikassara ts.hyödyllinen idiootti!Ja mitä voisi sanoa persuista!Jos niitä kutsuu idiootiksi niin sehän on niille ylennys!

    • Anonyymi

      Kun lakkoja on yhä enemmän niin laitetaan pari paperitehdasta
      kokonaan kiinni, niin se tekee lakkoileville duunareille gutaa.

      • Anonyymi

        Tuota jopa kannatan ja sitten paperityöntekijät voi siirtyä muihin duunarihommiin.Löytyy näitä viimeiseen asti olevia paperityöntekijöitä niin kiinaan sitten töihin.


    • Anonyymi

      Loisilla mitään rahoja tarvikkaan olla niin Orpon politiikka ihan ok. Helvettiä yhteiskunta mitään liskoja hyysää

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, mutta luuletko että eduskunnan loiset luopuvat palkoistaan ja pimeistä eduista???
        Älä unta nää, lisää ottavat ja ne maksajat ole sinä ja muut.

        Eduskunnan loiset elää sinunkin rahoillasi loisimalla ja kännäilemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mutta luuletko että eduskunnan loiset luopuvat palkoistaan ja pimeistä eduista???
        Älä unta nää, lisää ottavat ja ne maksajat ole sinä ja muut.

        Eduskunnan loiset elää sinunkin rahoillasi loisimalla ja kännäilemällä.

        Mutta ne sadat tuhannet KELA-loiset aiheuttavat yhteiskunnalle aivan
        kestämättömät kustannukset, joten siitä pitää leikata reippaasti.
        Jos ei työvelvoitetta tee kohtuudella, niin tuet minimitasolle loisilta.
        Kyllä sitä itsekin tehtiin koko opiskelun kesäloma töitä, että rahat
        riittäisivät seuraavan talven. Toisen asteen opiskeluun pitää panostaa ja
        jos ei mikään kiinnosta niin alimmalle nälkälän tuelle se porukka.
        Miksi kotouttaminen ei onnistu ? Säännöt ja ehdot vaan kovemmiksi.
        Tuttavan ottolapsi oppi suomen kielen puolessa vuodessa joten mamujen
        pitäisi helposti pysty samaan. Jos ei halua opiskella edes kieltä, niin
        tuet pitää laittaa minimitasolle. Ei voida perustaa mitään elättiyhteiskuntaa.


    • Anonyymi

      Vajakit hallituksessa .

    • Anonyymi

      Liian paljon työttömiä ei saa kuitenkaan olla. Duundareiden tehtävä kun on pitää rikkaat rikkaina.

    • Anonyymi

      Orpokin on kuolevainen.

      • Anonyymi

        Ihan elukka on.


    • Anonyymi

      On hyvä, että työllistymisen esteitä ja tukiriippuvuutta poistetaan. Ja ihmisten rahat voivat riittää ravintoon ja jopa vaatteisiin erilaisiin keleihin. Sitten ihmiset pääsevät ulos ja jalat eivät ole talvella kylmät tai märät. Ja sairaudet poistuvat, kun ravinto on laadukkaampaa. Vientiteollisuus ja pienyritykset, joista voi kasvaa isoja työllistäjiä ovat tärkeitä. Kyllä naiset keskenään kälättävät, mutta tärkeintä on se, että miehet saavat tehdä työnsä hyvin, että heillekin riittää palkanmaksuun miestentyötä, josta maahan tulee rahaa.
      Normaalissa maassa koulutus on aina riski. Ja missään ei kerrota, että uutta koulutusta ei voisi hankkia, jos esim. korkeakoulutus ei kannata. Mutta kaikissa vaiheissa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että perunoita ja porkkanoita voi keittää. Koska siten voi tulla toimeen nälän hetkellä. Perunoihin tai porkkanoihin keitettynä voi liittää voinokareen antamaan makua.
      Aiempi meiniksi mahdollisti harmaan talouden, joka on maassa ulottanut lonkeronsa kaikkialle johtuen siitä, että se on mahdollista. Ja, että verotus ja työn sivukulut ovat maassa järjettömät. Hyvinvointivaltio on uskonto, jota ei saa käsitellä ilman, että vieraita ajatuksia mukanaan kantavat ihmiset luovat median kautta illuusiota, että olisi kansan tahto, että asiat eivät edistyisi. Ja jättimäinen kohta jo lähes miljoonan henkilön köyhien joukko maassa olisi sellainen, että sen tulisi olla tukien varassa työn sijaan.
      Nyt on toivoa niin kauan, kunnes tulee seuraava punavihreä hallitus, joka ajaa maata taas kohti kaaosta. Kyllä kansa tietää.

      • Anonyymi

        Heikko palkkataso syy työvoimapulaan.

        Samoin poskettomat yritystuet aiheuttaa tukiriippuvuutta joka estää aidon kilpailun eri aloilla.
        .
        Suoria yritystukia lähes puoli miljardia!

        Siihen vielä välilliset niin summa jo yli 11 miljardia.

        Pahimmat tukiaispummit on yritykset ja yrittäjät.

        Muita haukkumalla ei tule lasta ei paskaa hommista.


      • Anonyymi

        Joo, on kiva nähdä vanhusten jäävän ilman oitoa ja nälkiintyvän, on kiva kun koululaiset opiskelevat parakeissa tai homeisissa kouluissa, ja saavat ryyakseen kuravelliä, on kiva kun opeikselijat syö vuodesta toiseen nuudeleita, on kiva kun perheet joutuvat eroamaan jotta saisivat tukia, kun muuten ei pärjää, on kiva kun työttömät menettävät kaiken mitä ovat itselleen saaneet, on kiva kun duunarit tekevät töitä 9 e piväpalkalla, ja yrittävät ressut vielä hakea leipäjonosta leipää tai tt tukea jota ei saa,... kyllä on kivaa katsottavaa!!!!

        Onkesi eduskuntalaiset sentään saavat kunnon korvauksia kiristämisestä ja uhkailuistaan, ja hyvä kun nostavat kaikkien veroja ja maksuja ja poistavat kaikke kela tuet ja palvelut... voi että on kivaa, mitäs me muut rahalla teemme, pääasia että poliitikota pärjäävät ja saavat kaikki mitä haluavat... heille kuuluuu 6 tonnin palkankortuskin,, eiköhän se pika pikaa päätetä että kurjistetaan kansaa ja nostetaan omia palkkoja.... onhan se kivaa. !!! Sitämieltä siis olet.


    • Anonyymi

      Milloin te opitte ettei kokoomusta kannata äänestää vaaleissa. Nyt ihmiset ei saa ruokaa eikä lääkkeitä. Ja turhaa huudella että sossu auttaa. Ei auta kaikkia ja syitä on miljoona.

    • Anonyymi

      ...helpottiko ?

    • Anonyymi

      Eduskunta 130 miljoonan rahareikä per vuosi edustajineen.

      Osaamisen ja tekemisten taso selviää sekä valtionvelasta että kansantalouden tilasta eli ala arvoisen ja välttävän väliltä.

      Joka kerta kun poliitikkojen omaan nilkkaan kolahtaa syytetään taviksia.

      Istuvan hallituksen ministerit oppositiossa räkyttivät jatkuvasti viime kaudella.

      Nyt itse kyvyttömiä ja osa selvästi haluttomia puuttumaan epäkohtiin.

    • Anonyymi

      Totta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe