Katsastus on nykyään voimassa korkeintaan 11 kuukautta. Sitähän ei voi jättää viimeiseen päivään, joten joka vuosi pitää katsastaa aiemmin kuin edellisenä vuotena. Nyt mennään seuraavalla kerralla jo edellisen vuoden puolelle, eli Joulukuuhun. Normaalisti oli jo kevät ja linnut lauloi. Näin se kehitys kehittyy.
Pidentäminen lyhensi katsastusaikaa
7
311
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna vaihtaisin asemaa. Minä kyllä 12 kuukautta ajoaikaa. Täällä Helsingissä saat 12 kuukautta. Savossako asut.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18271466
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Trafi sanoo: "Seuraavan katsastuksen ajankohta ei kuitenkaan muutu, jos katsastus suoritetaan katsastusaikavälin päättymispäivänä tai sitä edeltävän 30 päivän aikana."
- Anonyymi
Katsastat autosi liian aikaisin! Itsekin tein kerran sen mokan kun ajattelin käydä katsastuksessa hyvissä ajoin, katsastusaika siirtyi reilusti yli kuukautta aikaisemmaksi. Sen jälkeen olen varmistanut että menen katsastukseen alle 30 päivää viimeisestä rekisteriotteeseen merkitystä katsastuspäivästä, niin katsastusaika ei muutu.
- Anonyymi
kyllä ainakin syksyllä antoivat 24 kuukautta ajoaikaa ja olis kuulemma saanut 48 kuukautta jos olis museorekisterissä.
- Anonyymi
Ihan kamalaa kun katsastusaika lyhenee muutaman päivä, kuinka me siitä selviämme, kyllä meitä niin sorretaan ja viedään elämisen mahdollisuus.
- Anonyymi
Voi sen katsastuksen jättää viimeiseen päivään. Jos tulee hylky, on 1kk. aikaa korjata auto ja katsastus siirtyy taas kuukautta myöhemmäksi vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882