Kuvittelen sinut jotenkin semmoisena

Anonyymi-ap

Aina vähän pahalla tuulella olevana mörrimöykkynä, joka töksäyttelee tylyjä kommentteja. 😪

26

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seura tekee kaltaisekseen.

      • Anonyymi

        Kenen seura? Ethän sinä ole minun seurassa koskaan ollutkaan, joten ei ainakaan minua voi syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen seura? Ethän sinä ole minun seurassa koskaan ollutkaan, joten ei ainakaan minua voi syyttää.

        Palstaseura. Kyllähän sinä täällä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaseura. Kyllähän sinä täällä olet.

        No en kyllä ole aina pahalla tuulella. Tuntuu vaan jotenkin, että haluaa minua tahallaan tylyttää.


      • Anonyymi

        Se kuule aivan totta😁👌


    • Anonyymi

      Ei kannata kuvitella 🙂

    • Anonyymi

      En ole sellainen. Olet vain harmissasi jostain. Ei tarpeeksi huomiota? Sitä varten on ne muut naiset. Mä en kuulu joukkoon.

    • Anonyymi

      Kuvitteke mitä haluat.

    • Anonyymi

      Ehkä hänessä on monia puolia. Ehkä voisi olla tylsää jos toinen olisi tosi tasainen tossukka. Ennalta arvattava nössykkä. Tietysti jos sellaisesta tykkää sitten..

    • Anonyymi

      Itse olen kyllä todella empaattinen ja rakastava myös. Korvaan yleensä kaiken mielipahan ❤️

    • Anonyymi

      Oliks tää naiselle vai miehelle? Ap?

      • Anonyymi

        Miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle.

        Kirjoittelet vieläkin itsellesi mies kymmeniä kertoja päivässä?


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä että minusta on haittaa ja olen epämiellyttävä ihminen ajatuksineni hänelle, siksi koitan parhaillaan pienin askelin mennä täältä kokonaan pois häiritsemästä ja masentamasta. Ymmärrän kyllä ja tiedän etten ole mikään positiivinen nainen.

    • Anonyymi

      Itse olen aina vähän mörri ja varautunut kun saanut kilttinä ihmisenä niin paljon kaltoinkohtelua. Ilkeyttä. Kaikkea. Mutta haluisin olla aina hyvä ja lämmin😊
      Puollustaudun nopeasti. Ehkäpä se tästä

    • Anonyymi

      Kuvittelen aloittajan hiirenä joka syö jyviä muiden laarista ja töksäyttelee sitten arvostellen tarjonnan laatua.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko näitä b-luokan miehiä jotka tekee tihutyötä ku ei itte saa?


    • Anonyymi

      Luulet vain.

    • Anonyymi

      Olen lempeä mörrimöykky. En ole pahalla tuulella kovin usein. Surullinen olen usein. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Nyt riittääkin kun totuus on sanottu. Hyvää päivän jatkoa

    • Anonyymi

      En semmoinen, pelkään vain tulevaa ja päätöksiä ei voi tehdä huonoissa elämän tilanteissa ja jos joutuisi luopumaan en kestäisi sitä.

    • Anonyymi

      Se olen minä. Kaikenlainen hitaus ja vetelästi toimiminen ärsyttää.

      • Anonyymi

        Nousukännissä oon ihan jees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousukännissä oon ihan jees

        Juopot ärsyttää myös. Haisevat ja mölyävät. Joten et ärsytä yhtään vähempää.


    • Anonyymi

      Ikävät asiat monesti seuraa mukanaan. Sitä aistii toisesta herkemmin, jos löytää samaa käyttäytymistä toisesta, kuin jostain aikaisemmasta ikävästä kokemasta. On ihmisiä, jotka ovat herkillään, jos luottamusta on vaikea synnyttää. Tylyt kommentit tuntuu minusta enemmän katkeruudelta kokemaansa kohtaan?

      Erehtynyt ei halua erehtyä uudelleen. Silloin helpommin epäilee toisesta ennemmin ikäviä kuin hyviä juttuja, jotka aistii toisesta. Tämä puhdas toteamus, kun ikävät kokemukset synnyttää pahan tuulisuutta ja mörrimöykkynä oloa.

      Hyvä muistaa, että hyvänkin pystyy aistimaan. Mut jos kaksi epäileväistä kohtaa toisensa, voi se synnyttää enemmän epäilyä kuin uskoa hyvään toisesta. Näin itse nään asian. Herkillä oleva ei halua pettyä uudelleen, siksi turvautuu helposti suojamuuriin?

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia ihmisiä varmasti tarvitaan ja kaikki ovat varmaan mörrejä joskus. Ehkä toinen mörri ymmärtää toista parhaiten. Tsemppiä ap.

      Sivust vaa ja välikevennyst kaipaa
      Mörri-Möykky lähettää terveisiä Juutuupistaa

      https://youtu.be/YivpMSN5ckg?feature=shared

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe