Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))

Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !

Älä imaami kuitenkaan lannistu, sillä kyllä niitä kommunisteja ON joka paikassa, ON ON :-))))))))))

Paitulille sen verran, että kokoa hyvä ihminen itsesi, alter-egosi ja käy. Uusi merkityksellinen elämä alkaa sinullekin heti kun opit rakastamaan elämää ja ihmisiä. Ja nämä saitin megalomanian sävyttämät papukaijaefektinillitykset, nehän OVAT, suurin osa, sinun tekstejäsi.

22

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kerran 3/5 ei hyväksy hallituksen NWO politiikkaa, niin miksi ne ei kuitenkaan hyväksy oikeaa opposiittiöä? Venäjällä sentään Navalnyillä oli kannattajia, mutta suomessa sinäkään et kannata oikeaa vaihtoehtoa?

• Oota, oota oota, oota oota oota, yritän pinnistellä saadakseni kiinni ajatuksenjuoksustasi. Nonni nyt se jo meni, ohi meni....

• Ilmeisesti tarkoitat sitä, että hallituspuolueita kannattaa enemmistö suomalaisista. Samaan aikaan kuitenkin enemmistö hyväksyy myös poliittiset lakot, joita hallitus siis vastustaa ja haluaa rajata ne enintään muutaman tunnin mittaisiksi.

Ei tässä ole mitään ristiriitaa, vaikka ensivaikutelma olisikin toinen. Ensinnäkin on huomattava, että asia on uusi. Poliittisten lakkojen rajoittamisesta on puhuttu vaaleissa mitään. Hallitus on keksinyt näistä työmarkkina-aloitteestaan suuren osan vasta hallitusneuvotteluissaan, ei vaalien alla. Tai on voinut keksiäkin, mutta ei niistä äänestäjille silloin hiiskuttu.

Er puolueiden kannatus koostuu monista asioista ja myös kokonaivaltaisesta ideologiasta. Yksittäisissä asioissa puolueen kannattajat voivat olla toista mieltä puolueensa politiikan kanssa. Itse en tunnu löytävän koskaan sellaista puoluetta, joka olisi läheskään kaikissa asioissa samaa mieltä kanssani. En löydä koskaan vaalikoneista ehdokasta, joka olisi täysin samaa mieltä kanssani. 75 prosenttinen yhteensopivuus on yleensä paras tulos.

• Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

Ilmeisesti tarkoitat sitä, että hallituspuolueita kannattaa enemmistö suomalaisista. Samaan aikaan kuitenkin enemmistö hyväksyy myös poliittiset lakot, joita hallitus siis vastustaa ja haluaa rajata ne enintään muutaman tunnin mittaisiksi.

Ei tässä ole mitään ristiriitaa, vaikka ensivaikutelma olisikin toinen. Ensinnäkin on huomattava, että asia on uusi. Poliittisten lakkojen rajoittamisesta on puhuttu vaaleissa mitään. Hallitus on keksinyt näistä työmarkkina-aloitteestaan suuren osan vasta hallitusneuvotteluissaan, ei vaalien alla. Tai on voinut keksiäkin, mutta ei niistä äänestäjille silloin hiiskuttu.

Er puolueiden kannatus koostuu monista asioista ja myös kokonaivaltaisesta ideologiasta. Yksittäisissä asioissa puolueen kannattajat voivat olla toista mieltä puolueensa politiikan kanssa. Itse en tunnu löytävän koskaan sellaista puoluetta, joka olisi läheskään kaikissa asioissa samaa mieltä kanssani. En löydä koskaan vaalikoneista ehdokasta, joka olisi täysin samaa mieltä kanssani. 75 prosenttinen yhteensopivuus on yleensä paras tulos.

Todennäköisyysi sinun kanssasi samaa mieltä olemiseen on 0%, sillä ainakin näissä palstakeskusteluissa olet usein jopa itsesi kanssa eri mieltä, aina kun keskustelu etenee, niin väität aina jotain vastaan jota aiemmin olet puolustanut. Tapasi keskustella kun on olla eri mieltä kaikesta.

Typeryydestähän tuo kertoo, ja vasemmistolaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyysi sinun kanssasi samaa mieltä olemiseen on 0%, sillä ainakin näissä palstakeskusteluissa olet usein jopa itsesi kanssa eri mieltä, aina kun keskustelu etenee, niin väität aina jotain vastaan jota aiemmin olet puolustanut. Tapasi keskustella kun on olla eri mieltä kaikesta.

"Typeryydestähän tuo kertoo, ja vasemmistolaisuudesta."

Jos tuo ei ollut ideologinen kannanotto, niin sitten ei ole mikään. Oletko aateuskovainen, sellainen oikein syvälle oikeistoon kumartava?

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin olen ollut itseni kanssa eri mieltä? Kerro nyt faktoja ja todisteita, kun tuollaista väität. Olen tietysti eri mieltä jonkun kanssa, kun erimielisyyteen on aihetta. Aina sitä aihetta ei ole ja olen kyllä toisinaan ilmoittanut, että olen ollut jonkun edellisen kirjoitatjan kanssa täysin tai jokseenkin samaa mieltä. En ole luonteeltani sopuli, jonka pitäisi kulkea joukon perässä samaan suuntaan. Sitä sanotaan omilla aivoilla ajattelemiseksi.

Tosin tässä yksi toinen kirjoittaja väitti samassa ketjussa ihan päinvastaista. Hän väitti, etteivät kirjoitukseni ole omia mielipiteitäni vaan lainauksia muiden ja tässä ketjussa esim. Patrizio Lainan kirjoituksesta. Sinä taas väität, että olen yleensä aina eri mieltä muiden kanssa. Tämä sinun kertomasi ja tuon toisen kirjoittajan kertoma on suorastaan skitsofrenisella tavalla ristiriidassa keskenään. Ellei sitten kirjoittaja ole yksi ja sama, jonka oma mieli hapuilee vähän sinne ja tänne.

• Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

Milloin olen ollut itseni kanssa eri mieltä? Kerro nyt faktoja ja todisteita, kun tuollaista väität. Olen tietysti eri mieltä jonkun kanssa, kun erimielisyyteen on aihetta. Aina sitä aihetta ei ole ja olen kyllä toisinaan ilmoittanut, että olen ollut jonkun edellisen kirjoitatjan kanssa täysin tai jokseenkin samaa mieltä. En ole luonteeltani sopuli, jonka pitäisi kulkea joukon perässä samaan suuntaan. Sitä sanotaan omilla aivoilla ajattelemiseksi.

Tosin tässä yksi toinen kirjoittaja väitti samassa ketjussa ihan päinvastaista. Hän väitti, etteivät kirjoitukseni ole omia mielipiteitäni vaan lainauksia muiden ja tässä ketjussa esim. Patrizio Lainan kirjoituksesta. Sinä taas väität, että olen yleensä aina eri mieltä muiden kanssa. Tämä sinun kertomasi ja tuon toisen kirjoittajan kertoma on suorastaan skitsofrenisella tavalla ristiriidassa keskenään. Ellei sitten kirjoittaja ole yksi ja sama, jonka oma mieli hapuilee vähän sinne ja tänne.

"Milloin olen ollut itseni kanssa eri mieltä?"

Useinkin, testaan sitä sillä, että kopsaan kirjoitusesi itsesäsi vastaan väittäen. Et suinkaan ole samaa mieltä, vaan alat jängätä vastaan.

Ymmärrän, että vasemmistolaisuutesi johtaa tuohon, joten älä huoli, se kuuluu olemukseesi, ja siihen, ettet ole saanut kotikasvatusta joka opettasi ymmärtämään erimieltä olevia.

• mielipidepankki kirjoitti:

Ilmeisesti tarkoitat sitä, että hallituspuolueita kannattaa enemmistö suomalaisista. Samaan aikaan kuitenkin enemmistö hyväksyy myös poliittiset lakot, joita hallitus siis vastustaa ja haluaa rajata ne enintään muutaman tunnin mittaisiksi.

Vastasin jo kerran tuohon asialliseen kommenttiisi, mutta vastaukseni poistettiin. Palaan myöhemmin.

• Anonyymi

Kommunistinuorten kieltä kommunistilla. Lapsen tasolla.-
      Nimittelyä, kun ei muuta osaa.

• Elllan lutuna. Suloista että vaivauduit vastaamaan. Olkoon tuttipullosi aina puolitäysi eikä puolityhjä. Voimia sinne risukasaan, vielä se aurinko sinnekin paistaa :-))))))))

• Anonyymi
        Environment kirjoitti:

Elllan lutuna. Suloista että vaivauduit vastaamaan. Olkoon tuttipullosi aina puolitäysi eikä puolityhjä. Voimia sinne risukasaan, vielä se aurinko sinnekin paistaa :-))))))))

Kommunistien tyypillistä herjaa, kuin nyt heillä hyvin menisi. Poliittisesti sairaita.
        Ei yhteiskunta kelpoisia, mutta heidätkin pidetään mukana, he ei tyypillisesti ole työelämässä mukana, kuten Marttikin lusmuillut elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunistien tyypillistä herjaa, kuin nyt heillä hyvin menisi. Poliittisesti sairaita.
        Ei yhteiskunta kelpoisia, mutta heidätkin pidetään mukana, he ei tyypillisesti ole työelämässä mukana, kuten Marttikin lusmuillut elämänsä.

"Kommunistien tyypillistä herjaa, kuin nyt heillä hyvin menisi. Poliittisesti sairaita."

Miksi kirjoitat ihan samassa narratiivissa kuten Mussolini ja Hitler ajattelivat poliittisista vihollisistaan? Voisitko perustella?

• Anonyymi

Kysymyksen voi myös muotoilla sellaiseen asuun, että vastauksen saa juuri sellaisena kuin haluaa. Tämä on taas sitä galluppien kertomaa, joten en vielä usko noihin prosentteihin.

• Anonyymi

Noin Persu toimii, kun kannatus luvut näyttävät heikoilta.

• Anonyymi

Niin... mutta kun jotkin tolpat oltava demokratiassa, jotka johtaa maata vaalituloksen mukaan, niin ei siihen oiekastaan parempaakaan ole keksitty, kun tässä mallissa ideana jotta ehdokkaat aina vaihtuisi, ettei jäisi päälle. Diktatuurissa taas päinvastoin, mitä kauemmin kestää, se muuttaa muotoaan soatisemmaksi, omien etujen takia, kuin ay-liike meillä nyt, he ay-johtajat ym liehittelijät päässeet huippupalkoille, ei siitä luovuta. Riku Aalto palkka 300 000 € vuosi, siitä vähän laskee mm hoitajia joka kehoitti eromaan Rytkönen 190 000 € vuositulot. Näitä ja muita on vaikea saada demokratian pelisäännöille, omaa minää pitää tuoda esille -lakoinkin.
        Heillä demokratia kaukana, kun valinta vain saa olla vasemmistolaisiin, yleensä pääsee joka isommin huutaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin... mutta kun jotkin tolpat oltava demokratiassa, jotka johtaa maata vaalituloksen mukaan, niin ei siihen oiekastaan parempaakaan ole keksitty, kun tässä mallissa ideana jotta ehdokkaat aina vaihtuisi, ettei jäisi päälle. Diktatuurissa taas päinvastoin, mitä kauemmin kestää, se muuttaa muotoaan soatisemmaksi, omien etujen takia, kuin ay-liike meillä nyt, he ay-johtajat ym liehittelijät päässeet huippupalkoille, ei siitä luovuta. Riku Aalto palkka 300 000 € vuosi, siitä vähän laskee mm hoitajia joka kehoitti eromaan Rytkönen 190 000 € vuositulot. Näitä ja muita on vaikea saada demokratian pelisäännöille, omaa minää pitää tuoda esille -lakoinkin.
        Heillä demokratia kaukana, kun valinta vain saa olla vasemmistolaisiin, yleensä pääsee joka isommin huutaa.

Ja taas samaa vanhaa jargonia. Voi sinua hönttiä. Mihin se asia muuttuu jos joka päivä käyt kertoelemassa Riku Aallon palkan etc, etc, etc ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin Persu toimii, kun kannatus luvut näyttävät heikoilta.

Eiköhän vihervasureiden kannatus ole laskussa.viimeisten galluppien mukaan.ja tulee laskemaan lakkoilun myötä.kaikissa vaaleissa ovat hävinneet 6-0 ja lakkoilun myötä turpaan tulee komukoille 10-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän vihervasureiden kannatus ole laskussa.viimeisten galluppien mukaan.ja tulee laskemaan lakkoilun myötä.kaikissa vaaleissa ovat hävinneet 6-0 ja lakkoilun myötä turpaan tulee komukoille 10-0

Kuinka niin lakkoilijoille tulee turpaan, jos enemmistö suomalaisista tukee ay-liikkeen toimia? Sanoisin että mikäli hallitus sulkee korvansa tyystin ja ajaa vain omia intohimojaan maaliin, niin siellä hallituspuolueiden riveissä on syytä olla huolissaan poliittisesta tulevaisuudestaan. Mielivaltaisuus on aina ennenkin ollut lopulta se häviävä puoli.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin lakkoilijoille tulee turpaan, jos enemmistö suomalaisista tukee ay-liikkeen toimia? Sanoisin että mikäli hallitus sulkee korvansa tyystin ja ajaa vain omia intohimojaan maaliin, niin siellä hallituspuolueiden riveissä on syytä olla huolissaan poliittisesta tulevaisuudestaan. Mielivaltaisuus on aina ennenkin ollut lopulta se häviävä puoli.

Esität asian niin hyvin kuin konsensushengessä suinkin voi esittää. Minulla on nähdäkseni itselläni vielä pitkä oppi yltyä samaan.

• Anonyymi

Mutta persutrolli, täytyy sanoa, että loistavaa keskustelua Suomen Keskustasta Suomen Keskustan palstalla

Palstan aihe vain taas kerran unohtui.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe