Hangon talous

Anonyymi-ap

Olisko jo aika harkita anomusta Raasporiin liittymisestä? Siellä talous kunnossa ja 2023 reilusti positiivinen. Hangossa täynnä ikäviä yllätyksiä ja näkymät ikäviä. Ei satama elätä, kun väki vaan vähenee ja kakkosiakin pitää "palvella" korvauksetta.

11

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuntaliitos voisi olla hyväkin tehdä nyt, ennenkuin se on pakon sanelema. Ihan turhaa on pelätä isompia niskalihaksia näinä aikoina, se antaa hyvää jatkuvuutta ja turvaa molemmille kunnille selviytyä muutoksista. Niitä muutoksia on luvassa, haluamme tai emme. Eikä Raasepori ole mikään huono puolisko, kulttuuria löytyy ja historiaa. Ja välimatkat ovat ihan normisettiä, alle sata kilsaa joka suuntaan.
      Peukutan tätä.

    • Anonyymi

      Nolo pakkoliitoshan siitä tulee, kun ei Raasepori halua ylivelkaista Hankoa riesakseen. Sitten meitä on ykkösiä, kakkosia ja kolmosia...

      • Anonyymi

        Mutta ainakin potero tai pussinperän status muuttuisi. Nykyisin Hanko on niin kaukana (vitsi) kun vertaa vaikka Karjaaseen. Numeroissa olisi liikkuvuuta, kun kakkoset asuisivat osan vuodesta rannikolla, ykköset mistä asunnon löytäisivät ja kolmoset suoraan Tammisaaressa tai niillä main. Oikeasti, kait on ihan sama missä kunnan raja olisi, jokaisella on kuitenkin oma asuinpaikkansa, työnsä ja paikkakunnalla historiansa.
        Mietin luovutusaikaakin, joka oli sekin oma episodinsa. Kaikkeen tottuu, sano vanha kansa.


    • Anonyymi

      Mitä voimme odottaa, meillä on kohta Lohjalainen Kaupunginjohtaja joten meistä tulee ennen pitkää Lohjalaisia.

      • Anonyymi

        Ei huono kaupunki sekään kamuksi. Kunhan ei lohjalainen häijy luonne tartu hankolaiseen :)


    • Anonyymi

      lohjalainen voisi maksaa euron joka nyrkistä,jonka hän tunkee hankolaisen hanuriin,niin hanko olisi kohta velaton kunta......

    • Anonyymi

      Eikö kannata skipata Raasepori ja liittyä suosiolla suoraan Helsinkiin tai Kirkkonummeen. Sieltähän suurin osa "hankolaisia" kohta on muutenkin...

      • Anonyymi

        Juu, tehdään Läntisen Uudenmaan kaupunki ja sen sote. Alkais varmaan palvelutkin pelata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tehdään Läntisen Uudenmaan kaupunki ja sen sote. Alkais varmaan palvelutkin pelata.

        Kannatetaan.


    • Anonyymi

      Viime vuoden plussa oli väliaikainen, palautusta sote-alueelta. Sitä ei tänä vuonna tule.

      Alkaa tilinpäätöksissä näkymään sataman todellinen tuotto. Velka senkun lisääntyy sataman taseessa. Niin se on ollut jo 40 vuotta. Hangon velka on satamavelkaa. Satamainvestoinnit eivät ole koskaan maksaneet itseään takaisin. Muutenhan Hanko olisi velaton ja veroäyri kuten Kauniaisissa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe