Ei ole viehättävä
Ruma ja ihrainen vanha nainen
47
808
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas ruma ja ihrainen sulle TAAS anto pakit? 🥱
- Anonyymi
Ei kyllä tuo on naisen aloitus, katkeruus ja kateus paistaa läpi. Se tekee noita useasti. Täys katastrofi. Palstan vakiasukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tuo on naisen aloitus, katkeruus ja kateus paistaa läpi. Se tekee noita useasti. Täys katastrofi. Palstan vakiasukki.
Joo ja se riitelee täällä usein toisten kanssa . Haukkuu ja puuttuu moniin vastauksiin, muut ei sais kaivata eikä olla kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja se riitelee täällä usein toisten kanssa . Haukkuu ja puuttuu moniin vastauksiin, muut ei sais kaivata eikä olla kaivattu.
On nähtävästi saanut pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaikutat vähän liian intomieliseltä ja juttusi päälleliimatuilts ollakses vakuuttava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nähtävästi saanut pakit.
Näin sulla tämä iloinen anonyymeja manipuloiva hölpötus vaan vieläkin jatkuu😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Onhan se katkeraa huomata että vanhenee ja muuta ei oo kuin palsta ja mielikuvituskaverit täällä.
- Anonyymi
Tuskin niin luuleekaan
- Anonyymi
Kiitos palautteesta. Sun kannattaa varmaan sitten käyttää aikaasi johonkin miellyttävämpään jatkossa.
- Anonyymi
Saa ollakin ruma mutta ihraisuutta ei pidä kenenkään katsella.
- Anonyymi
Ainoa joka auttaisi olisi ihrasakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa joka auttaisi olisi ihrasakko.
Olet ap. Katkera kanttu.
- Anonyymi
Hähähähähä.........
Riipuperse? Ei löyvä yhtiä, sinun vuoksesi ryhtiä, kiroa itseäs........
:)
Ritaria, sulle, se on mmmoro
https://m.youtube.com/watch?v=__9R-8VWR9g
- Anonyymi
No voi viehätys!
- Anonyymi
Aloittaja, olkoon ulkomuodoltaan millainen hyvänsä, on sisältä pelkkä ihrainen saasta.
- Anonyymi
Hää ol sisäisesti lihava?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hää ol sisäisesti lihava?🤔
Aloittajamies taitaa olla muhkee kyl ulkoakin
- Anonyymi
Ai mä olen luullut, että ihan vaan "vanha nainen" ei ole viehättävä. Mihin noita lisäyksiä siinä tarvitaan? Kai se nyt on ihan sama kuinka ruma ja ihrainen vanha nainen on, kun se on kuitenkin jo vanha. Mitä väliä sen ihroilla enää on ja ketä ne muka kiinnostaa?
- Anonyymi
Mitä vedät? Kunnon yhteiskunnan roskaläjä siinä selittää. Onko elämäsi kivaa? =)
- Anonyymi
👙👍🥰😍💥🔥 no ne ajat on ohi🥀💔
- Anonyymi
Entä sit. Mä haluun tulla vanhaksi pyöreeks mummoksi. Vedän hameen rintoihin asti. Tukan nuttaralle ja istun kiikkustuolissa Ainot jalassa.
- Anonyymi
Ei vaan .. hiukset ponnarille. Hieman kiiltoa harmahtaviin hiuksiin. . Magee puku päälle ja
Jazz klubille.
- Anonyymi
Ok. Toki ero voi olla ihmisillä siinä, että aivan sama, jos se on rakas vanha runsaampi. Ei sitä poiskaan vaihtaisi. Ihan näin yleisesti ajatellen vaan. Niitä rakkaita vanhoja noin yleensä surraan ja noin hölmöjen puhujia hävetään. Jokaisella tietysti makunsa. Sivusta vaan.
Avasin palstan. Suljin palstan. Heippa! 👋
- Anonyymi
Näetkö tulevaisuutesi?
- Anonyymi
Oletko spämmännyt taas n puoli iltaa tähän miehen tuikitärkeää jokellukseen?🥱
- Anonyymi
Voithan sinä vähän meikata, laittaa tukan nätisti ja vaihtaa ne tuulihousut nätyiin mekkoon niin näytät mukavammalta.
- Anonyymi
Hienoa trollailua mies omaan aloituksees, mutta pyhähame on oikeita juhlia varten
- Anonyymi
Katkera lehmäpari
- Anonyymi
Nihkee skenaario kyllä
- Anonyymi
Eikä vanha ja kuiva mies miellytä. Tosin mun rasvaprossa on ihan tikis näin vanhaksi.
- Anonyymi
Mitä helvettiä
- Anonyymi
Taas puhuit itsestäsi niinkuin aina, itserakas olet.
- Anonyymi
Mitähän himpuraa minä just luin
- Anonyymi
Itse kyllä voisin harrastaa villiä seksiä, mikään ole parempaa kun nainen joka pitkästä aikaa saa seksiä
- Anonyymi
Kaveri vinkkasi toisesta syystä X palstaa/internetin roskakoria.
Itse ainakin tiedän olevani kaunis.
Tänäänkin kehuttiin. =) - Anonyymi
No ei se mitään, kun kestävät sen, tärkeämpää, että ruma ja ihrainen vanha mies pysyy viehättävänä, kun se saattaisi muuten pimahtaa!
- Anonyymi
Big harm on loose? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Big harm on loose? 🤔
Sellainen Nessie vähintään.
- Anonyymi
Ruma ihrainen mies on? ?💩
- Anonyymi
Mitä väliä jollain hiton kiloilla? Mulle ainakin yks hailee, jos vaan tykkää itsestään.
- Anonyymi
Eihän sillä mitään väliä olekkaan. Se on vaan huonoitetuntoisten jätettyjen provoilua . Kun sattuu,niin tahtoo laittaa saman kiertämään. Ei se nyt ihan natsaa sori, Se kun lähinnä muita huvittaa..🙈
- Anonyymi
Ja olet se kaveri, joka ei tiedä, kumpi pää junassa on etupää?
- Anonyymi
Viivojen paksuus bountyilee sekottaa rytmin.
- Anonyymi
Ei ole ruma ihrainen vanha mieskään. Miksi sellaista ikävöit täällä? Ihmisiä on monenlaisia ja jokaiselle löytyy joku. Jos omat raamit on kunnossa, niin siitä vaan katselemaan jotain muuta. Ketään ei onneksi suomessa pakoteta vastenmielisen ihmisen kanssa olemaan...
No ei ole ruma ja vanha mieskään viehättävä.
- Anonyymi
Hoikka ja pieni nainen on söpö!
M
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289