Miten tommosiin voi luottaa
Naisella pyörii peniskset silmissä
43
547
Vastaukset
- Anonyymi
Näin voisi käydä vain, mikäli ympärillä olisi jotain itseensä tyytyväisiä tuulettajia ym?
- Anonyymi
Kiitos kokoomus kun poistatte perintöveron kokonaan.t.vas liittolainen🙏
- Anonyymi
Ja onneksi tulee kelaetsiviä syynäämään, ettei köyhä rikastu kahvikupeilla yms ison rahan nettikaupoilla
- Anonyymi
Käännytä hänet lesboksi
- Anonyymi
Esson baarin miehille ..
köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät selälleen
- Anonyymi
Miehet ajattelevat k*luillaan, miten yhteenkään voi luottaa.
- Anonyymi
Kuhan miekkailevat keskenään?
- Anonyymi
Ota nyt nainen järki käteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkeä löytyy. Kommentti oli vain vastine aloitukselle.
Toruisit aloittajaakin samaan tapaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkeä löytyy. Kommentti oli vain vastine aloitukselle.
Toruisit aloittajaakin samaan tapaan.Et tainnut tajuta vitsiä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota itse naisena esiintyvän trollin kautta maalittaja järki käteen ja nainen oot vaa iye tässä ”dialogissa” heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut tajuta vitsiä 😆
Sä et ikinä tajua itse olevas se ISO vitsi kun taistelet trollimiehen kanssa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut tajuta vitsiä 😆
Ei, vaan koko "vitsin" premissi on väärä. Järjellä nimenomaan ei ole mitään tekemistä alakerralla ajattelun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan koko "vitsin" premissi on väärä. Järjellä nimenomaan ei ole mitään tekemistä alakerralla ajattelun kanssa.
Mies ajattelee munallaan -> järki on munassa.
Järki käteen -> muna käteen.
Get it? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ajattelee munallaan -> järki on munassa.
Järki käteen -> muna käteen.
Get it?Järkeä ei pidä sekoittaa siihen, minkälaista miehen k*lulla ajattelu on.
Kuten sanoin, premissi on väärä.
- Anonyymi
Katsoit peilikuvaasi silmistä?
- Anonyymi
Peilikuvaasi silmistä? Okei, great stuff🤭👍sivusta
- Anonyymi
Täääh eikö ne stalkatut daamit ole pienen nettipredaattorin luottamuksen arvoisia! Siis täh! Hahaa pel le ☠️
- Anonyymi
No mitä sitten? Eihän mihinkään voi luottaa tai mitään voi tehdä, jos alkaa kaikkea pelkäämään. Saa kai sitä mnasta puhua niin, että henkselit paukkuu. Totuus voikin olla toisenlainen.
- Anonyymi
Mikä oli pointtis- ettei puhe viä tiuksi (munien säilytysrasia) muutu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli pointtis- ettei puhe viä tiuksi (munien säilytysrasia) muutu?
No ei se vaan muutu, jos kohde ei ole oikea. Ja piste.
- Anonyymi
Tätä ihan vanhentuessaaan on alkanut tykätä imeskelystä, ei se hirveästi silimillä hypi, sisään se lopulta mennee.
- Anonyymi
toivottavasti paskaa kunnolla elämäänne, oikein kunnolla ja kaikkea inhottavaa.
- Anonyymi
Ei todellakaan pyöri. Naisten ajattelutapa parisuhteesta, seksistä, intohimosta, ja jopa naisen himokkuus on aivan muuta kuin peniskeskeistä.
Aloitajan ajatusmaailma kuvaa hyvin monien miesten tapaa suhtautua naisiin ja seksuaalisuuteen. Tuollaiset miehet ovat huonoja kumppaneita ja huonoja rakastajia.- Anonyymi
Et sinä kaikkia naisia tune. Tutustu erilaisiin ihmisiin. sivusta naiselta
- Anonyymi
Tunnen tuollaisia naisia eikä niitä haluja naisporukassa edes salailla.
- Anonyymi
Kyllä. Näitä kevytkenkäsiä naisiia suomessa riittää
- Anonyymi
Olipa typerä kommentti. Naisen pitäisi haluta mies, mutta ei saisi ajatella penistä.
En viitsi ihan kaikkeen ottaa henkilökohtaisesti kantaa. Tästä kuitenkin oli poistunut kommentti, joten laitan tähän nyt pilipali-täytetekstiä, että tämä ei poistuisi.
Noin yleisesti sanon, että ehkä voi olla kyse vain siitä, että puhe mistä puute?
Tiedän naisia, jotka ovat kovia paukuttelemaan henkseleitä jutuissaan, mutta todellisuudessa ovat uskollisia vain yhdelle ihmiselle. Tiedän toki myös niitä toisenlaisia naisia enkä itse pysty allekirjoittamaan niitä heidän arvojaan.- Anonyymi
Yleisesti tunnustetun ja jaetun elämänkokemuksen mukaan miehillä on enimmäkseen pillunkuvat hyvin vahvasti silmissään, kun naisista on kyse. Että jotta se on huomattavasti suurempi ongelma, noin isossa kuvassa.
- Anonyymi
Ajattelen tällä hetkellä kirkkoveneitä ja mäntää sylinterissä🤔 t. Mies
- Anonyymi
Niinpä valehtelivia naisia ja kieroja
- Anonyymi
Naurahdin äänee
- Anonyymi
Itse keksisin kyllä kauniimpaakin katsottavaa vaikka ammattin puolesta paljon joutunutkin näkemään ☀️
- Anonyymi
Hurtti huumori auttaa miesten kanssa, muuten niitten mun athan vetäytyy kun herkistyvät, reppanat.
- Anonyymi
Ai ne rumat ruikulat haarojen välissä? Hyi vattu.
- Anonyymi
Niin ja se vääristynyt tikku niiden välissä ,joka sylkee ällöttävää limaa. Yök!
- Anonyymi
Kyllä. Pitääkö mun olla ilman, kun en sulle kelvannut ja itse saatte pelehtiä ystävän kanssa... Niin miten se meni?
- Anonyymi
Antaisit ite nii ei tarttis jutella ja sellast niistä ...tiiäks?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072411
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653- 1001648
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4281536Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141492Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81479R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289