Aika menee eteenpäin siivillä.
Kaksoisveli veti perjantain ja lauantain välisenä yönä kännit. Selvisi että lauantaina olisi pitänyt mennä töihin. Lauantai menikin hänellä sitten sängyssä potien krapulaa ja nukkuen.
Tunsin iloa siitä ettei minun tarvitse kokea tuota hirvittävää oloa enää ikinä. Muistin ne omat väsymyksen täyteiset päivät kun sänky oli paras paikka ja uni ystäväni.
Jumala otti minulta pois himon alkoholia kohtaan. Olen vapaa koska Kristus on auttanut minua
8 kk raittiina ja ei ole ikävä alkoholia
Anonyymi-ap
3
436
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi oma selvänä olo onnistuu ilman uskontohöpinöitä, mut tietysti hyvä että joillakin sitten edes uskonto auttaa.
- Anonyymi
Taitaa olla ikävä ,kun asiasta kirjoitat.
- Anonyymi
Vaihdoit pullon mielikuvituskaveriin mutta jos auttoi niin mikäpä se siinä. Mitäs sitten jos joskus tulet järkiisi niin korvaatko jessen jallulla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512832Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541