Sveitsiläiset harkitsivat pisimpään naisten äänioikeutta. Tähän oli ehkä syynsä, kun huomioi joidenkin vanhojen naisten äänestyskäyttäytymistä. Lutunen olemus ja jännittävä parisuhde tuo äänen. Vanhat naiset olivat johtamassa Suomea ties mihin.
Naisten äänioikeus
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiskunnan suurin virhe, heikosti koulutettujen äänioikeus, mitään mistään ymmärtämättömät saa äänestää poliittiset vallanpitäjät, jopa minä saan äänestää, vaikka en ymmärrä politiikasta tai valtio-opeista yhtään mitään.
Peruskoulumies - Anonyymi
Ja sitten se VALITTU ryöstää ja raiskaa
koko maan
KOSKA SILLE ANNETTIIN VAALEISSA AVAIMET KÄTEEN. - Anonyymi
Ei tuo ole sukupuoli vain kysymys, mutta siinä olen samaa mieltä että tyhmiltä pitäisi evätä äänioikeus. Todistamalla sen, että ymmärtää mihin äänestys perustuu, mikä on poliitikkojen tehtävä ja mitä asioita eri puolueet ajavat yms sitä varten pitäisi suorittaa äänestyskoe. Kokeen voi suorittaa täytettyään 18 vuotta ja jos suoritus hyväksytään saisi äänioikeuden. Ja ettei asiaa katsottaisi liian epädemokraattiseksi "osaamiskokeeksi" alkaisi virallinen äänestysikä täytettyään 50 vuotta, vaikka koetta ei olisi suorittanut.
Tuo ikä siksi, koska normaalisti tuohon ikään mennessä ihminen kokeneena ymmärtää perus faktat elämästä eikä esimerkiksi äänestäminen enää perustu siihen minkä näköinen ehdokas on, mitä sukupuolta se on, onko hän homo vai hetero jne jne joka näkyy olevan nykyajan trendi.
Etenkin vihervasemmisto hallituksen aikaan nähtiin mitä saadaan, kun äänestäminen perustuu vain ulkonäköön tai sukupuoleen riippumatta siitä osaako tai älyääkö ehdokas ylipäätään yhtään mitään siitä tehtävästä mihin hänet valitaan. - Anonyymi
Infot ja ilmiö pöydät.......minä minä...näytän hyvältä....minä minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859