Naisten äänioikeus

Anonyymi-ap

Sveitsiläiset harkitsivat pisimpään naisten äänioikeutta. Tähän oli ehkä syynsä, kun huomioi joidenkin vanhojen naisten äänestyskäyttäytymistä. Lutunen olemus ja jännittävä parisuhde tuo äänen. Vanhat naiset olivat johtamassa Suomea ties mihin.

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiskunnan suurin virhe, heikosti koulutettujen äänioikeus, mitään mistään ymmärtämättömät saa äänestää poliittiset vallanpitäjät, jopa minä saan äänestää, vaikka en ymmärrä politiikasta tai valtio-opeista yhtään mitään.

Peruskoulumies

• Anonyymi

Ja sitten se VALITTU ryöstää ja raiskaa
      koko maan

KOSKA SILLE ANNETTIIN VAALEISSA AVAIMET KÄTEEN.

• Anonyymi

Ei tuo ole sukupuoli vain kysymys, mutta siinä olen samaa mieltä että tyhmiltä pitäisi evätä äänioikeus. Todistamalla sen, että ymmärtää mihin äänestys perustuu, mikä on poliitikkojen tehtävä ja mitä asioita eri puolueet ajavat yms sitä varten pitäisi suorittaa äänestyskoe. Kokeen voi suorittaa täytettyään 18 vuotta ja jos suoritus hyväksytään saisi äänioikeuden. Ja ettei asiaa katsottaisi liian epädemokraattiseksi "osaamiskokeeksi" alkaisi virallinen äänestysikä täytettyään 50 vuotta, vaikka koetta ei olisi suorittanut.
      Tuo ikä siksi, koska normaalisti tuohon ikään mennessä ihminen kokeneena ymmärtää perus faktat elämästä eikä esimerkiksi äänestäminen enää perustu siihen minkä näköinen ehdokas on, mitä sukupuolta se on, onko hän homo vai hetero jne jne joka näkyy olevan nykyajan trendi.
      Etenkin vihervasemmisto hallituksen aikaan nähtiin mitä saadaan, kun äänestäminen perustuu vain ulkonäköön tai sukupuoleen riippumatta siitä osaako tai älyääkö ehdokas ylipäätään yhtään mitään siitä tehtävästä mihin hänet valitaan.

• Anonyymi

Infot ja ilmiö pöydät.......minä minä...näytän hyvältä....minä minä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe