Mitä hittoo mä sille voin
Nainen oot ihoni alla
30
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oot säkin mun.
- Anonyymi
Mutta hyvä että sulla on ne muut jotka pitää sut onnellisena
- Anonyymi
Missä kohtaa tarkalleen?
- Anonyymi
Ota pois, en halua olla minkään alla.
- Anonyymi
Mä voisin kyllä olla sun alla mies😋
- Anonyymi
Ap on narsisti mies. Tietää miten saa naiset sekaisin. Mutta ei vastaa enää mihinkään. Tyhmät menee lankaan. Minä en hänelle enää vastaa.
- Anonyymi
Älä vastaa itsellesi mies niin ehkä palstakin rauhoittuu. Vai rauhoittuu vasta sitten kun maija kaartaa pihaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa itsellesi mies niin ehkä palstakin rauhoittuu. Vai rauhoittuu vasta sitten kun maija kaartaa pihaan
Mullekaan ei ihan auennut mikä oli tämän naisena esiintymisperformanssin funktio joku auervaarafantasia ilmeisesti
- Anonyymi
Sama. Nainen on ihoni alla. Päästin sinne ja sitten katosi. Ikävä suunnaton.
- Anonyymi
Kokeile jotain voidetta.
Kyllä nämä keventävät kommentit ovat aina paikallaan, joskin joissakin tilanteissa kyseenalaisia.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä nämä keventävät kommentit ovat aina paikallaan, joskin joissakin tilanteissa kyseenalaisia.
Mikä sun mielestä naisena esiintyvä mies sitten pääsee sun ja voiteen väliin?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun mielestä naisena esiintyvä mies sitten pääsee sun ja voiteen väliin?
Jaa-a, enpä tiiä. Toivottavasti ei mikään. 😂
- Anonyymi
Poistoleikkaus ja ihosiirre-->
Siinä mun neuvoni.- Anonyymi
Laserhionta paras, niinku tatuoinneille.
- Anonyymi
toivottavasti saatte helvetisti paskaa elämäänne, ja kaikkea samaa mitä ootte tehnyt ja järjestänyt. toivon kaikkea paskaa elämäänne ja helvetisti todella kunnollista paskaa 🤪🙂
- Anonyymi
Kai nyt kustakin edes vähäsen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt kustakin edes vähäsen?
Mitä haet osallistumalla tähä miehen höyryjenpäästöperformanssiin mainetta ja mammonaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haet osallistumalla tähä miehen höyryjenpäästöperformanssiin mainetta ja mammonaako?
Tää on naisen aloitus
- Anonyymi
Teet sen epävarman miehisen teon ja pakenet kuten muutkin.
- Anonyymi
Voi kun nyt pyytäisit vaan lähtemään kanssasi treffeille..
- Anonyymi
Missä pyytäisin, miten?
- Anonyymi
Niinjän minä sanoin sinulle "menit ihoni alle"
Kokeillaamnko uudestaan?
Uusi alku?- Anonyymi
Hänen kanssaan haluisin uuden alun mutten taida kelvata enää 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan haluisin uuden alun mutten taida kelvata enää 😔
OTSalamppu kelpaa tuikun rinnalle
- Anonyymi
Taitaakin työkkäri ja KELA olla ihosi alla.
- Anonyymi
Ai vähän kuin joku ikävä parasiitti viemässä elinvoimaa.
- Anonyymi
En tunne olevani ihosi alla, ainakaan jatkuvalla syötöllä. Joten pidä hyvänäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384