Me molemmat ansaitsemme parempaa kuin tämä

Anonyymi-ap

Ei tee mieli kirjoitella juurikaan tänne enää.

Ei se sitä tarkoita etteikö olisi ikävä. Tarkoittaa vain sitä, että kaikki aito kaipuu ja kauniit tunteet hukkuvat tänne turhan kuonan, trollausten ja provoilun sekaan ja se tuntuu äärimmäisen turhauttavalta. Miksi tuhlata potentiaaliaan tällaiseen, miksi hukata energiaansa ja elämäänsä tällä palstalla?

Mieluiten täyttäisin vaatimattoman elämäni kaikella kauniilla ja arvokkaalla. Pienillä ja suurilla merkityksellisillä ja hyvillä asioilla, jotka rakentavat minua minuna, sinua sinuna, ja meitä ihmisinä.

Jos tulet elämääni kun kutsun sinua, tämä palsta saa vihdoin jäädä taakse, lopullisesti.

57

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on erittäin hyvä ja fiksu aloitus.

      • Anonyymi

        Sä siis pidät tätä miehen ylitsepursuavaa fantasiaa jotenkin relevanttina? Taidat itse mennä jokseenkin yhtä syvissä vesissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis pidät tätä miehen ylitsepursuavaa fantasiaa jotenkin relevanttina? Taidat itse mennä jokseenkin yhtä syvissä vesissä

        Ei kaikki ole kuraa, mikä kirjoitetaan. Joku täällä näköjään pystyy fiksuihinkin aloituksiin.


      • Anonyymi

        Varmaan tosi rikas nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tosi rikas nainen

        Ap sanoi olevansa nainen


    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitit. Olisi mukava tietää kenelle viesti osoitettu.

      • Anonyymi

        Hän saa minulta pian kutsun oikeassa elämässä. Jos hän haluaa tulla luokseni, ovi on auki. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa minulta pian kutsun oikeassa elämässä. Jos hän haluaa tulla luokseni, ovi on auki. -ap

        Miltä mies tuntuu huijata sekä itseään että mahdollisesti muita jatkuvasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa minulta pian kutsun oikeassa elämässä. Jos hän haluaa tulla luokseni, ovi on auki. -ap

        Tulen varmasti, jos kutsut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen varmasti, jos kutsut minua.

        Toivottavasti saat kutsun kaivatultasi.
        Hänestä en osaa sanoa. En tiedä miten tässä lopulta käy... -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat kutsun kaivatultasi.
        Hänestä en osaa sanoa. En tiedä miten tässä lopulta käy... -ap

        Hyvin siinä käy👍


    • Anonyymi

      Voi kun täältä palstalta pääsisi pois🙁

      • Anonyymi

        Rakkaus vie täältä pois. Tai sitten torjunta. Minä olen täällä vain niin kauan kun vielä on toivoa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus vie täältä pois. Tai sitten torjunta. Minä olen täällä vain niin kauan kun vielä on toivoa. -ap

        Toivoasi et saa menettää... 🎶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus vie täältä pois. Tai sitten torjunta. Minä olen täällä vain niin kauan kun vielä on toivoa. -ap

        Sä aiis esität itsesi ikuista rakastajaa aikuinen mies😂


    • Anonyymi

      Hienoa, onnea matkaan teille.
      Löytäköön kutsu kutsutun.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 huomenna nähdään taas ja kaipaallaan lisää

      • Anonyymi

        Niin nähdään huomenna pitkästä aikaa🤭 huom note to self muista käyttäytyä.💋 kauan meiän pitää kaivata vielä?


    • Anonyymi

      Sitä kutsua odotellessa

    • Anonyymi

      Voi jos olisit hän jota kaipaan, olen niin samaa mieltä kanssasi. En tulisi palstalle enään jos vain sinun kanssasi olla saisin. Ja saisin jakaa kaiken kauniin. Rakkaudella.

    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. 👍

    • Anonyymi

      Onko aloittaja nainen?

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen. -ap

        Ja järkevän kuuloinen onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen. -ap

        Hyvä :-)

        Kerropa sitten tänne miten kävi ....


    • Anonyymi

      toivottavasti saatte kaikki helvetisti paskaa ja samaa kiusaa ja vainoa mitä ootte tehnyt. yhtä hirveitä juttuja kaikkea pahaa ja mitä ootte tehnyt ja järjestänyt. kaikkea pirullidta ja kiusaa, joka päivään, paskoja vuosia toivottavasti saatte.

    • Anonyymi

      Onnea matkaan ❣️

      • Anonyymi

        Kiitos toivotuksesta. :)


    • Anonyymi

      aina kun olet omsiysrsi ja elät normaalia elämää, ne luulee että ovat antaneet jotain ja alkavat "syömään" takaisin. ei vittu mitä urpoja 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Anonyymi

      Minkälaisen kutsun meinaat laittaa? 👀

      • Anonyymi

        Ihan kirjaimellisesti kutsun hänet luokseni. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kirjaimellisesti kutsun hänet luokseni. -ap

        Asiaa, tee se jos tahdot edetä.


    • Anonyymi

      Ap, en tiedä kuka olet. Kirjoittelen vain kuin hänelle tänne. Tuskin olet hän.

      • Anonyymi

        Niinhän me kaikki tehdään, mutta vasta oikeassa elämässä ne asiat loksahtavat kohdalleen, jos ovat loksahtaakseen. -ap


    • Anonyymi

      En usko että teet mitään irl. Haihattelet täällä. Meitä on monta samanlaista täällä.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. Minunlaistani ei ole täällä kuin yksi. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Minunlaistani ei ole täällä kuin yksi. -ap

        Montako vuotta olet tuota uskotellut itsellesi? Et ole ainoa joka kuvittelee kaivattunsa tänne etkä yhtään niin ainutlaatuinen kuin kuvittelet. Olet yksi palstan sekoittamista reppanoista. Meitä todellakin on täällä monta. Itse jo sen verran herännyt että tajuan kuvion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vuotta olet tuota uskotellut itsellesi? Et ole ainoa joka kuvittelee kaivattunsa tänne etkä yhtään niin ainutlaatuinen kuin kuvittelet. Olet yksi palstan sekoittamista reppanoista. Meitä todellakin on täällä monta. Itse jo sen verran herännyt että tajuan kuvion.

        Se, että sinä et tee oikeassa elämässä mitään saadaksesi elämääsi ihmisen, josta välität, ei tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei tee. Me olemme kaikki yksilöitä, jotka tekevät elämässään omat valintansa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vuotta olet tuota uskotellut itsellesi? Et ole ainoa joka kuvittelee kaivattunsa tänne etkä yhtään niin ainutlaatuinen kuin kuvittelet. Olet yksi palstan sekoittamista reppanoista. Meitä todellakin on täällä monta. Itse jo sen verran herännyt että tajuan kuvion.

        Sivusta huikkaan, että täällä on toinen, joka ei ole lamaantineena palstalla vaan toimii IRL asioiden eteenpäin viemiseksi. Enkä vaan lepää laakereillaan sinun tapaasi. Juuri sen takia, koska eihän tätä palstaa loputtomiin todellakaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta huikkaan, että täällä on toinen, joka ei ole lamaantineena palstalla vaan toimii IRL asioiden eteenpäin viemiseksi. Enkä vaan lepää laakereillaan sinun tapaasi. Juuri sen takia, koska eihän tätä palstaa loputtomiin todellakaan jaksa.

        Sivun sivusta, noin tekee pari muutakin tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Miten niin molemmat?
      Meitä on täällä paljon enemmän kuin kaksi.

    • Anonyymi

      Hyvin suunniteltu. Toivon parasta! :)

      • Anonyymi

        Kiitos. Niin toivon minäkin. -ap


    • Anonyymi

      Aloittaja kertoisitko tuosta toisesta jotakin? Olisitkohan sinä juuri hän, joka muuttaa elämääni.

      • Anonyymi

        Hän on keski-ikäinen mies, jolla on kauniit, ruskeat silmät. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on keski-ikäinen mies, jolla on kauniit, ruskeat silmät. -ap

        Mikähän mahtaa olla sinulle tuo keski-ikäinen, hieman tarkemmin jos saisin kysyä? Entä mistähän päin maatamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla sinulle tuo keski-ikäinen, hieman tarkemmin jos saisin kysyä? Entä mistähän päin maatamme?

        Tässä tapauksessa alle viisikymppinen. Rannikon asukki. -ap


    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelu tuskin muutenkaan "Ikävän" sen enempää kuin muidenkaan elämään tuo muutosta.
      Toki on kiinnostavaa lukea ja kirjoittaakin täällä, joskus saa ideoita, joskus naurattaa. Ja joskus itkettää.
      Sitähän se elämä on, niin täällä palstoilla, kuin elävässä elämässäkin. Ja niin pitää ollakin.

    • Anonyymi

      Niin täällä kun on joitain mieleltään sairaita jotka ei tee muuta kuin saastuttaa palstan.

    • Anonyymi

      eikö teillä oo mitään elämässä? tyhjää kirjoittaa kun ei sillä kirjoituksella ole osoitetta, postissa kun laittaa kirjeen tai kortin tai puhelimella viestin se on henkilökohtainen. Ja menee juuri sille henkilölle mille piti. Tänne kun kirjottaa puoli suomea vastaa mitä vastaa.

      • Anonyymi

        Älä viitsi olettaa, että oikeassa elämässä ei ole tehty mitään.


    • Anonyymi

      Ihastukseni... Jos tulet hiukan vastaan pääsemme täältä molemmat pois. Yhteys on olemassa kylläkin jos käytämme sitä Nainen m>n

      • Anonyymi

        ❤❤❤


    • Tämä on niin kaunis.

    • Anonyymi

      Unessa nähdään kauniita unia moi

    • Anonyymi

      ... vaikka itse sanotkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe