Muistakaa naiset

Anonyymi-ap

Älkää vastatko miehelle nopeasti. Tehkää itsestänne haaste ja tavoittelemisen arvoinen. Itse vastaan joskus 24 tunnin kuluttua ja mies ymmärtää arvoni.

32

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama toisinkin päin. Miettikää miehet asiaa.

• Anonyymi

Juu, palstalla kaikki on toisin kuin irl✌️👵

• Anonyymi

Minä miehenä vastaan naiselle 2 vuoden päästä.

• Anonyymi

😂😂..

• Anonyymi

Mustavalkoinen 🥰⚘

• Anonyymi

Juu, en rupea leikkimään tuollaisia ihmisen kanssa, josta välitän.

• Anonyymi

Jatkan. En kuitenkaan odota mieheltä nopeita vastauksia myöskään, koska itsellä ne saattavat viipyä yksinkertaisesti sen takia, koska en näe viestiä moneen aikaan. Minusta on ihan tervettä, jos kumpikaan ei elä nenä kiinni puhelimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. En kuitenkaan odota mieheltä nopeita vastauksia myöskään, koska itsellä ne saattavat viipyä yksinkertaisesti sen takia, koska en näe viestiä moneen aikaan. Minusta on ihan tervettä, jos kumpikaan ei elä nenä kiinni puhelimessa.

Se nopea ja hidaskin on niin suhteellista. Toiselle nopea tarkoittaa 10 minuutin sisään, toiselle 5 tunnin sisään. Työaika on työntekoon, joten silloin en vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenä ajattelen samoin. Pelit on erikseen, samaa taktiikkaa en käytä ihmissuhteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nopea ja hidaskin on niin suhteellista. Toiselle nopea tarkoittaa 10 minuutin sisään, toiselle 5 tunnin sisään. Työaika on työntekoon, joten silloin en vastaa.

Totta. Itselle ihan OK, jos menee tuntejakin vastaamiseen, sitä sattuu omalta suunnalta myös. Eihän sitä koskaan tiedä mitä toisella on meneillään. Voi olla vaikka muuttoapuna koko päivän jossain, auto hajonnut matkalle ja stressi päällä tai ihan mitä vain. Joskus on mennyt toista vuorokauttakin ennen kuin miehestä kuului mitään enkä siinäkään ehtinyt hermostua. (En esim. oleta, että työpuhelinta kytätään viikonloppuna, joten tuollaisissa tilanteissa osaan jo odottaa, että vastaus viipyy maanantai-iltaankin).

• Kyllä se kielii kiinnostuksen puutteesta, jos ei vastaa ku harvakseltaan.

• Anonyymi

Mielestäni ei kieli siitä vaan puutteesta😜

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Minä olen rakkaastani huolissani. Aina. 24h ja 🚔 +🚑on perässä😅

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni ei kieli siitä vaan puutteesta😜

Ei voi olla. 😵‍💫

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Minä olen rakkaastani huolissani. Aina. 24h ja 🚔 🚑on perässä😅

Sellaista se voi olla. 😊

• Anonyymi

Mä en leiki pelejä. Mies jonka takia pitäisi pelleillä, ei ole huomioni arvoinen.

• Anonyymi

Juuri näin. Rakkaus ei satuta. Se rakastaa

• Anonyymi

Joo eipä kiinnosta tuollaiset naiset jotka leikkii vielä aikuisenakin.Laita vaipat jalkaan ja tutti suuhun

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Hän ei ole vastannut 8 vuoteen, ehkä hän vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa? 🤔

• Anonyymi

totta, vasta seuraavalla viikolla kannattaa vastata, ettei anna itsestään liian innokasta kuvaa :D mutta totta tosiaan, ei saa antaa liian innokasta kuvaa,että pukkaa heti viestiä koko ajan ja kyselee paljon...pelottaa miehen varmasti

• Minä en ole koskaan ymmärtänyt tällaista laskelmointia ja pelaamista rakkaudella. Asiat sanotaan niin kuin ne on ja silloin, kun on ajankohtaista. Ei tulevaisuudessa, kun se voi olla liian myöhäistä.

• Anonyymi

Tuosta on helppo olla samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuosta on helppo olla samaa mieltä.

Niin ja tarkoitan tässä nimenomaan sitä, että jokaiselle meille on luettu määrätty määrä päiviä tällä pallolla. Koskaan ei tiedä milloin on liian myöhäistä rakastaa. Älkää ihmiset tuhlatko aikaanne laskelmointiin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin ja tarkoitan tässä nimenomaan sitä, että jokaiselle meille on luettu määrätty määrä päiviä tällä pallolla. Koskaan ei tiedä milloin on liian myöhäistä rakastaa. Älkää ihmiset tuhlatko aikaanne laskelmointiin.

En tiedä ymmärtääkö joku viisaampi tuon jo nuorena,joku ei kai koskaan. Keski-iässä se kirkastui että vähän aikansa haluaa käyttää niiden parhaiden ihmisten kanssa😊

• Anonyymi

Jeps. Ja nyt kaikki kuvitelleet joku pitkällä että naiset jotka yrittävät torjua. Niin ovat varmasti kiinnostuneita kuitenkin.

• Anonyymi

Ei viestiin vastaamattomuus tee minusta tavoittelemisen arvoista, ainakaan toivottavasti. Toivon, että muut ominaisuuteni kiinnostavat enemmän.

• Anonyymi

Ei vaan vastaamattomuus kyllä laittaa ymmärtämään ettei kiinnosta.

• Anonyymi

Se on ihan hyvä taktiikka. Itsekin tiedän hitaista vastauksista, että on aika jatkaa tinderin selaamista. Toki joillakin voi mennä vastatessa useampikin päivä, eikä se ole mikään ongelma, mutta kiinnostuneemmat naiset ajavat kyllä silloin edelle.

• Anonyymi

Toisaalta juuri näin! Mutta toisaalta toinen voi ajatella olevansa niin huono ettei toista kiinnota.
      Näissäkin kohtuus on hyvä muistaa! Liika arvon hakeminen voi myös menettää toisen mielenkiinnon kokonaan.

• Ensimmäinen virhe, jos leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Mies ei pidä tavoittelemisen arvoisena. Onni lipuu ohi. Miehekäs mies ei jää pyöriteltäväksi, mutta nössö jää.

• Anonyymi

Itse asiassa eräs mies antoi saman neuvon. Olen kyllä toiminut ihan päinvastoin. Vastaan yleensä aika nopeasti, jos asia on hyvin selvä. Aikalisää vaativat jutut hoidan mieluiten kasvokkain. Sitten on ne tilanteet, kun en vastaa ollenkaan. Se on eri tarina. Kyllä tähän ikään mennessä ne ihmiset, joiden olen toivonut ymmärtävän arvoni, ovat niin tehneet. Mistäpä sen tietää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3046
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2461
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2141
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      242
      1731
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1688
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      449
      1644
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1532
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1349
    Aihe