Mnot on taas vängännyt koko päivän

Anonyymi-ap

Malttoi sentään pitää pissataukoja. 😺

38

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kakkaamisesta ei pitänyt taukoa vaan päästeli palstalle.

      • Anonyymi

        Se on ottanut tämän palstan paskomisen kohteekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ottanut tämän palstan paskomisen kohteekseen.

        Sillä on niin kova mania ettei se edes välitä kirjoitusvirheistään. Mikä sinänsä on pieni juttu mutta se ei anna älykästä vaikutelmaa johon hän pyrkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on niin kova mania ettei se edes välitä kirjoitusvirheistään. Mikä sinänsä on pieni juttu mutta se ei anna älykästä vaikutelmaa johon hän pyrkii.

        Kertooko pilkkusääntöjen osaamattomuutesi omasta maniastasi?


      • Anonyymi

        Koska hänellä on pissaa päässään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänellä on pissaa päässään

        Ilmeisesti onkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18275769

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Entä uudet kuvat !? 🦆😹

      • Anonyymi

        Kerro lisää.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät. Olet ilmeisesti läheinen hänelle.

      • Anonyymi

        En yhtä läheinen kuin sinä. Ettekös te ole läpituttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtä läheinen kuin sinä. Ettekös te ole läpituttuja?

        Onko tuollainen yliaktiivisuus sairautta, vai vaan osoitus keskenkasvuisuudesta ja pätemishalusta?
        Yleensähän ihminen rauhoittuu, kun pääsee ohi murrosiästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollainen yliaktiivisuus sairautta, vai vaan osoitus keskenkasvuisuudesta ja pätemishalusta?
        Yleensähän ihminen rauhoittuu, kun pääsee ohi murrosiästä.

        Minä luulen, että hänellä on ADHD joka ilmenee tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella.
        Hänen täytyy keksiä asiaa vaikka tyhjästä, jotta voisi purkaa paineitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että hänellä on ADHD joka ilmenee tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella.
        Hänen täytyy keksiä asiaa vaikka tyhjästä, jotta voisi purkaa paineitaan.

        On käynyt täysin selväksi, että on vaan niin jälkeenjäänyt ja näyttäisi myös siltä, ettei ole toipunut Haaviston tappiosta, voi olla myös adhd, mutta jälkeenjäänyt jokatapauksessa.
        Kaikki aloittamansa jutut, ovat hyvin lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että hänellä on ADHD joka ilmenee tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella.
        Hänen täytyy keksiä asiaa vaikka tyhjästä, jotta voisi purkaa paineitaan.

        Voi olla sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käynyt täysin selväksi, että on vaan niin jälkeenjäänyt ja näyttäisi myös siltä, ettei ole toipunut Haaviston tappiosta, voi olla myös adhd, mutta jälkeenjäänyt jokatapauksessa.
        Kaikki aloittamansa jutut, ovat hyvin lapsellisia.

        On tehnyt vuosien mittaan monia aloituksia siitä, kun eteen on sattunut joku tavanomainen viihdeuutisjuttu, jossa on homopari ja postannut Ylellä näytetyistä ohjelmista, joissa homopareja. Aivan kuin nämä yleisesti ottaen kiinnostaisivat tai järkyttäisivät jotenkin. Erikoista käytöstä etenkin ikäiseltään vanhemmalta mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sekin.

        Voi olla olemattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käynyt täysin selväksi, että on vaan niin jälkeenjäänyt ja näyttäisi myös siltä, ettei ole toipunut Haaviston tappiosta, voi olla myös adhd, mutta jälkeenjäänyt jokatapauksessa.
        Kaikki aloittamansa jutut, ovat hyvin lapsellisia.

        Ei kykene muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että hänellä on ADHD joka ilmenee tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella.
        Hänen täytyy keksiä asiaa vaikka tyhjästä, jotta voisi purkaa paineitaan.

        Jos jollain palstalaisella on ADHD, niin se henkilö joka päivästä toiseen roikkuu torren perässä. Ei kykyne keskittymään paria lausetta pidempää ja siten täyttää palstan lyhyillä töksäytyksillään, jotka usein vielä ovat saman jankkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollain palstalaisella on ADHD, niin se henkilö joka päivästä toiseen roikkuu torren perässä. Ei kykyne keskittymään paria lausetta pidempää ja siten täyttää palstan lyhyillä töksäytyksillään, jotka usein vielä ovat saman jankkausta.

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Sama jatkuu tänään..

    • Anonyymi

      Se on eläkkeellä.

    • Anonyymi

      Kuinkas muutenkaan?

    • Anonyymi

      Tolkku tuli nyt tilalle.

    • Anonyymi

      Mulla on kyllä pissasanko vieressä.

    • Anonyymi

      Aah, Olet kohdannut voittajasi.

      • Anonyymi

        kuka on voittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka on voittaja?

        se joka ei häviä


    • Anonyymi

      Mummo kaiket aamut.

      • Anonyymi

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Joka päivä.

    • Anonyymi

      Ja peku myös.

    • Anonyymi

      Joo-joo!

    • Anonyymi

      Sillä on taas maaninen vaihe.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe