kyllä tästäkin päivästä aika riitaisa tulee
kyllä tästäkin päivästä aika riitaisa tulee
53
461
Vastaukset
- Anonyymi
Otin kuvankaappauksen j postaamastani normi viestist jonka te stalkkerien tukijajoukot poistitte.
- Anonyymi
Ei sua Hyrylän pedo-sep-po kuvakaappaukset auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua Hyrylän pedo-sep-po kuvakaappaukset auta.
Et pysty manipuloimaan enään.
- Anonyymi
Ihan eri osoitteesta tussulasta meille tuli yhteyden ottoja.. Ihan näin sivusta wink..
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18276120
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tällä viikolla laitetaan lyyti kirjottamaan
- Anonyymi
Iskikö mustis taas!!Oi ihana mies mulla lähelläni on.👌
- Anonyymi
Rakkaus on maailmaa järkyttävää ,hommaisit sinäkin katkeruutesi sijaan sellaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on maailmaa järkyttävää ,hommaisit sinäkin katkeruutesi sijaan sellaisen.
Ei se pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä katkeruus? Ei o näkyny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään oot, hyvä peitteleen ,et ois muuten hoitoalalle päässyt ja hierarkiassa korkealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranoia hönkää läpi? Sivusta
- Anonyymi
Rupee ryyppäämään se helpottaa 🙏 tulee reeento fiiiilis😴
- Anonyymi
Velttovirtaseksikko pitäs alkaa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velttovirtaseksikko pitäs alkaa.?
Juo vain vähän enemmän et jännitä niin paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoko joku yks ihminen sun mielestäsi jatkuvasti.
Jos jättäisit lääkkesi välillä ottamatta.
Manipuloinnista voisi jollakintavalla päästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipuloinnista voisi jollakintavalla päästä?Päin vastoin mielestäni et juo ja se on ongelmasi! Yritänkin vain tuoda rentoutta ja rauhaa sinunkin elämääsi. Vaikutat niin kovin kireältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin mielestäni et juo ja se on ongelmasi! Yritänkin vain tuoda rentoutta ja rauhaa sinunkin elämääsi. Vaikutat niin kovin kireältä.
Parempi olla hiljaa välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla hiljaa välillä.
Älä nyt mykäksi vetäydy! Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja korkki auki heti aamusta! Takaan että tunnelma paranee ja tuot iloa ja riemua muillekin ympärilläsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt mykäksi vetäydy! Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja korkki auki heti aamusta! Takaan että tunnelma paranee ja tuot iloa ja riemua muillekin ympärilläsi!
Iloa tuodaan ilman korkkeja ja pulloja. Vai, etkö itse kestä elämää ilman viina, lääkkeitä tai omanaitsenäsi oloa. Siinä tapauksessa, ehkä kannattaa pysyä vain koneen edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloa tuodaan ilman korkkeja ja pulloja. Vai, etkö itse kestä elämää ilman viina, lääkkeitä tai omanaitsenäsi oloa. Siinä tapauksessa, ehkä kannattaa pysyä vain koneen edessä.
Mutta rakas ystävä etkö huomaa? Olet kireä kuin viulun kieli olet selvä väsynyt ahdistunut... Aivan kuten minä olin joskus, kunnes tajusin etten sellaisena tuo kenellekään muuta kuin pahaa mieltä! Ja tällä hetkellä ympärilläni olevat saavat ottaa rennosti aivan kuten minäkin ja elämä hymyilee jos ei satunnaisia kapuloita lasketa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rakas ystävä etkö huomaa? Olet kireä kuin viulun kieli olet selvä väsynyt ahdistunut... Aivan kuten minä olin joskus, kunnes tajusin etten sellaisena tuo kenellekään muuta kuin pahaa mieltä! Ja tällä hetkellä ympärilläni olevat saavat ottaa rennosti aivan kuten minäkin ja elämä hymyilee jos ei satunnaisia kapuloita lasketa!
Jokainen on kireä jos töidentekoa häiritään tai jossaintapauksissa muutakin elämää.
On muuten rikollista toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on kireä jos töidentekoa häiritään tai jossaintapauksissa muutakin elämää.
On muuten rikollista toimintaa.ON eikä sitä kestä selvinpäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON eikä sitä kestä selvinpäin!
Et varmaan, mutta minä kestän. Väsyn jos en pääse töihin.
Onko jokin epäselvää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan, mutta minä kestän. Väsyn jos en pääse töihin.
Onko jokin epäselvää?Minä olen epäselvää ja sinunkin kannattaisi olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen epäselvää ja sinunkin kannattaisi olla!
Ehkä näillä trollipalstoilla kaikki on epäselvää.
Tervetuloa entisaikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipuloinnista voisi jollakintavalla päästä?Erittäin hyviä pointteja sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin mielestäni et juo ja se on ongelmasi! Yritänkin vain tuoda rentoutta ja rauhaa sinunkin elämääsi. Vaikutat niin kovin kireältä.
Ennen kukonlaulua olet täällä sieluja hoitamassa? Jatka samaan malliin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten rikollista toimintaa.Niinpä. Ja tuollaisia joku sitten viä
hyysää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näillä trollipalstoilla kaikki on epäselvää.
Tervetuloa entisaikaan.Kerro lisää tästä pimeästä keskiajasta - millainen pillipiipari myi ja kuinka absurdin tarinan? Ei ihme jos ahistaa ku ei ookkaan totta
- Anonyymi
näinhän se menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näinhän se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvin sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON eikä sitä kestä selvinpäin!
näin on näreet
- Anonyymi
Ihanaa,vaikkei Joulu olekkaan.
- Anonyymi
Onneks tulee kohta toi pääsiäinen niin voivat halukkaat leikkiä marttyyrileikkejä
- Anonyymi
kyllä mites ois jos vähän "hakattaisiin teitä" ja tuotettaisiin vähän paskaa ja tuskaa ja vainotaan. jokaisesta jotain hyvää lähtee. jos vähän kostettaisiin, noh vuosia ja loppuun asti 😘😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kai te nyt voitte vähän auttaa ja kärsiä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😍😍😍😆😍😆😆😆😆laitetaan vähän paskaa ja "hakkaamista" toivottavasti toimii ja saatte kaikkea paskaa ja, muille hyvää.
- Anonyymi
jos mitään yrittävät "hakkaa" ja jos saavat elämää, tulen häiriköimään ja pilaan sitä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆joka paikkaan koko porukalle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tekeekö mieli että joku lopettaisi jo 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤪ei pysty 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆liian kiva laittaa paskaa😆😆😆🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Niinkö meinaat ja onko erimielisyyksiä itse syyttäjän kanssa vai mikä denial on kyseessä?
- Anonyymi
Tää sumuttajapenikka eli sinä tallentaja et taida hyväksyä että homma meni miten meni ja puhtaat tietoa että on vain yksi linja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sumuttajapenikka eli sinä tallentaja et taida hyväksyä että homma meni miten meni ja puhtaat tietoa että on vain yksi linja
Pihtaat* eli manipuloit niitä keitä vielä pystyt vaikka asia on jo loppuunkäsitelty 21 syytekohdan vaan ei 11 @kelloportti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihtaat* eli manipuloit niitä keitä vielä pystyt vaikka asia on jo loppuunkäsitelty 21 syytekohdan vaan ei 11 @kelloportti
Ei mitenkään yllätä, ettei tietyt osa lukea edes uutisia itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään yllätä, ettei tietyt osa lukea edes uutisia itse
Siellä timpat saunoo viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä timpat saunoo viä
Massi tai maine hivelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massi tai maine hivelee
Tulee se rebel tunne kun saa kuuskymppiä ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee se rebel tunne kun saa kuuskymppiä ym
Naapurin voi sit rekrytä kolmel kybäl st pistetään potti puoliksi
No onpa surullinen asia, jos haluaa olla riitaisalla asenteella liikenteessä. Ei se kovin pitkälle kanna ihmissuhteissa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kulkekoot jokainen polkujansa.
- Anonyymi
Kerroin eräästä uutisesta tänne, niin joku sai kohtauksen ja hakkasi vihaviestiä niin että hesoihin asti näkyi heh heh hee
- Anonyymi
Ns ymmärettävää jos oma tarinointi on sen varassa, minkä mielikuvitustarinan joku trollaava äijä kirjoittaa lehtiuutisesta suolistoon
- Anonyymi
kukaan terve ei halua teidän yhteistoimintaan😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆halutaan teille turpaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆eikä tehdä hyvää ihanille hehkuille 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆miten ikinä pystyn teitä hakkaamaan ja tuhoamaan sen teen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Riita, ikuinen riita. Nälkäisenä ja väsyneenä.
https://youtu.be/gBIMmMo6JuA?si=Mv6chYjK2oneD53b
Hyvä katkaista ennenkuin lumipallot alkaa lentämään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359