Nainen miten tämä kirjamme päättyy

Anonyymi-ap

Kirjoitetaanko se yhdessä loppuun onnellisesti meillä olisi yhteinen taival ja rakkautta / lämpöä❤️

97

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaiselle ihmiselle meni ja keneltä?

      • Anonyymi

        Eräälle ihanalle kauniille eräältä epätoivoisesti rakastuneelta mieheltä t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle ihanalle kauniille eräältä epätoivoisesti rakastuneelta mieheltä t. Aloittaja

        Toivon että epätoivo helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle ihanalle kauniille eräältä epätoivoisesti rakastuneelta mieheltä t. Aloittaja

        Samoin täällä epätoivoisesti rakastunut nainen. Luuletko että nainen tietää tunteistasi? Oletko kertonut?


    • Anonyymi

      tykkäätkö "hakkaamisesta"? miten ois jos saataisiin tuotettua teille ensin Kunnolla tuskaa ja vuosien menetystä ja vainoa ja kiusaa? kunnolla vahinkoa ja helvetti elämään. mites ois? hyvää ensin muille.

      • Anonyymi

        Sinulle on kai tehty jotain vääryyttä porukalla. Mutta se ei hyödytä, että laitat näitä viestejä jokaiseen ketjuun, ihmisille jotka eivät ole tehneet sinulle mitään ja jotka kaipaavat täällä jotakuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on kai tehty jotain vääryyttä porukalla. Mutta se ei hyödytä, että laitat näitä viestejä jokaiseen ketjuun, ihmisille jotka eivät ole tehneet sinulle mitään ja jotka kaipaavat täällä jotakuta.

        tekivät sitä joskus minulle. saavat sitä mitä ovat itse tehneet. eikä kehenkään välit korjaannu ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekivät sitä joskus minulle. saavat sitä mitä ovat itse tehneet. eikä kehenkään välit korjaannu ikinä.

        minähän olin ihan syytön ja sivullinen, täälläkin pientä hyvää kirjoitin, ja joukolla teiyyre minusta syyllisen ja "hskkasitte" ja vainositte joka oaikassa ja nauroitte räköisesti joka paikassa kun yritin saada, apua ja loppumaan. nyt saatte sitä itse 😆🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minähän olin ihan syytön ja sivullinen, täälläkin pientä hyvää kirjoitin, ja joukolla teiyyre minusta syyllisen ja "hskkasitte" ja vainositte joka oaikassa ja nauroitte räköisesti joka paikassa kun yritin saada, apua ja loppumaan. nyt saatte sitä itse 😆🤪

        niin minunkin kimppuun hyökättiin joka paikassa kun jotkut levitteli paskaa, toivottavasti saadaan kaikkea pahaa vaikutusta myös teidän elämiin ja kunnolla "turpaan" myös teille. täysin syyttömälle ja sivulliselle, joka nostettiin joukkohakattavaksi ja uhrattiin ja melkein tapettiin, jotta muut selviää. nyt saatte kaikkea paskaa omaan elämää, ja kokea tuota samaa. yhtä kauan yhtä kovaa ja yhtä julkisesti ja yhtä kovin vaikutuksin. toivottavasti saadaan elämäänne helvetti ja tuhottua mahdollisimman paljon teidän elämää ja kostettua noille "sivullisille naisille", jotka enemmän on syyllisiä. kostetaan siis, joka teko, joka päivä, joka minuutti. 🤪🤪🤪😆🤪🤪🤪😆😆🤪🤪😆🤪🤪🤪😆🤪🤪😆😆💗🤪🤪🤪😆🤪🤪😆🤪🤪😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆monille tietää kuolemaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆en minä tapa vaan teot jotka koette itse 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆toivottavasti kärsitte sitä ennen kovaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆minä en halua tappaa haluan vain pahaa teille samalla mitalla 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tiedättekö sen saan😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin minunkin kimppuun hyökättiin joka paikassa kun jotkut levitteli paskaa, toivottavasti saadaan kaikkea pahaa vaikutusta myös teidän elämiin ja kunnolla "turpaan" myös teille. täysin syyttömälle ja sivulliselle, joka nostettiin joukkohakattavaksi ja uhrattiin ja melkein tapettiin, jotta muut selviää. nyt saatte kaikkea paskaa omaan elämää, ja kokea tuota samaa. yhtä kauan yhtä kovaa ja yhtä julkisesti ja yhtä kovin vaikutuksin. toivottavasti saadaan elämäänne helvetti ja tuhottua mahdollisimman paljon teidän elämää ja kostettua noille "sivullisille naisille", jotka enemmän on syyllisiä. kostetaan siis, joka teko, joka päivä, joka minuutti. 🤪🤪🤪😆🤪🤪🤪😆😆🤪🤪😆🤪🤪🤪😆🤪🤪😆😆💗🤪🤪🤪😆🤪🤪😆🤪🤪😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆monille tietää kuolemaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆en minä tapa vaan teot jotka koette itse 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆toivottavasti kärsitte sitä ennen kovaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆minä en halua tappaa haluan vain pahaa teille samalla mitalla 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tiedättekö sen saan😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

        teille jokaiselle on varattu 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆oma käsittely 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆vähä negaa mutta kasvua henkisesti 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tietää miltä tuntuu ja mitä on tehnyt väärin 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆nyt päivän juttuihin😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆toivottavasti saatte paskaa ja pahuutta päiväänne 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on kai tehty jotain vääryyttä porukalla. Mutta se ei hyödytä, että laitat näitä viestejä jokaiseen ketjuun, ihmisille jotka eivät ole tehneet sinulle mitään ja jotka kaipaavat täällä jotakuta.

        Mistähän ihmeen syystä muodostelet jostain mielikuvitusukon matineasta jotain synteesejä onko pää aivan kunnosa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekivät sitä joskus minulle. saavat sitä mitä ovat itse tehneet. eikä kehenkään välit korjaannu ikinä.

        No mitä sulle on mies tehty- kalsarit varastettu pyykkituvasta vai mikä on se konkretia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän ihmeen syystä muodostelet jostain mielikuvitusukon matineasta jotain synteesejä onko pää aivan kunnosa?

        Ilmeisesti psykon latautunutta päättelyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti psykon latautunutta päättelyä

        Ding dong liikaa telkkää ja telkkua käsi pois verkkareista ochså


    • Anonyymi

      Erään miehen kanssa KYLLÄ!
      Aika tosin jo kummallakin kulunut.. joten tuskin hän enää edes muistaa.
      Jostain syystä minä en ole unohtanut häntä.
      Ehkä ne vielä kohdataan ja.. ei kävellä enää toistemme ohi vaan samaan suuntaan yhdessä ❤️

      • Anonyymi

        Eipä ole ihme jos tuollaisen hullun haluaa unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ihme jos tuollaisen hullun haluaa unohtaa

        Ja sinä olet se terve kun yrität keksiä mitä tahansa sanottavaa naisena esiintyvälle miehelle? Enemmän tulee teini mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet se terve kun yrität keksiä mitä tahansa sanottavaa naisena esiintyvälle miehelle? Enemmän tulee teini mieleen

        Pitkälle hippo kyl pääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkälle hippo kyl pääs

        Traumat jäi aina ku näen kirjavan tunikan ni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet se terve kun yrität keksiä mitä tahansa sanottavaa naisena esiintyvälle miehelle? Enemmän tulee teini mieleen

        Niin tulee muuten sinustakin 🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tulee muuten sinustakin 🤯

        Hän on narsisti, henkisesti 12v, iältään 70v. Ei voi elää kiusaamatta ja tosielämän ihmiset hänet jo jätti.


      • Anonyymi

        Sivusta; kauniisti sanottu, toivottavasti tienne kohtaavat. Jos ei oo esteitä niin laita viestiä sille henkilölle. Ikävä ja kaipaaminen on kamalinta paskaa ikinä. Mielummin sitä ottaa yhteyttä ,kestää vaikka sen kerta kirpasun ja voi sitten jatkaa täysillä eteenpäin kun vastaavasti kantaa jatkuvaa ikävää.


      • Anonyymi

        Minä en ole unohtanut erästä naista, vaikka emme tavanneet tuttuun tapaan viime vuonna.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti hyvin

    • Anonyymi

      Jokin herätti liian aikaisin taas.. Ihanalle mukavalle aamu.. 😘 ja lämmin halaus tähän päivään. Olet rakas vaikka et vierelläni olekaan ❤️

      • Anonyymi

        Sinulle myös hyvää oloa päivään 🥰


    • Anonyymi

      Kaipaan K alkuista, henkilöä, yhä uudestaan ja uudestaan,

      ikuisuuden ajan,

      ja, kaipuu ei koskaan lopu,

      on, hän, niin uskomattoman näköinen, että, ei, voi uskoa, tuuriaan,

      jos, hän joskus, elämääni saapuisi,


      N

      =)

    • Anonyymi

      Pitkä ja vaiherikas, tiiliskiven paksuinen. Hieman jo kellastuneelle paperille, kaunokirjaimin kirjoitettuna. Sivut rakkaudella yhteen sidottuina. Onnellisella lopulla. Rustiikkisiin nahkaisiin kansiin piilotettuna.
      ❤️

    • Anonyymi

      Rakastan sinua, K

      =)

      N

    • Anonyymi

      Voitaiskai myö kirjottookkin.
      Ihan yhdessä tämä.

      Joo, niin tosiaan.

      Melko Opus, jos näin sanoisin.

      T.

      M

      • Anonyymi

        Mitä terskaätmi muuta


      • Anonyymi

        Melko Opus, Tai Ainakin Melkein..

        ( Kenenkäs kans tuon tarinan päättäisit onnellisesti? )
        (( tapahtumarikastäynnäkaikkiatunteita))


    • Anonyymi

      meistä ei tule ikinä mitään jos olet tuohon porukkaan kuulunut, ja ollut osallisena noissa viime vuosien teoissa. etkä pystykään minua lähestymään, mikäli tahdot pahaa, tai huonoa tai tuon ryhmän toimintaa. tai olet ollut suurelta osin sitä toteuttamassa.

      • Anonyymi

        Ei äskeinen ollut, kuin trolli.
        Eikä kyseinen kirjain kuulu paskajoukkoihin./ Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äskeinen ollut, kuin trolli.
        Eikä kyseinen kirjain kuulu paskajoukkoihin./ Sivusta

        Ei kai mikään kirjain kuulu "paskajoukkoihin". Ainoastaan joku(nen) kirjaimen edustaja saattaa kuulua. Ei kannata siten yleistää.


    • Anonyymi

      On liian sumuista täällä,en tiedä, voisit yhtä hyvin olla tuon ”the chase is better than the catch” kommentin takana viereisessä ketjussa. Jos haluat että sanoitetaan tämä lämmöllä niin tartut käteeni ja viet tästä sumusta pois.

      • Anonyymi

        Scooterin on laittanut nainen kuka on ennen saanut heti ja kyllästynyt täten.
        Siitä tuo.Minusta pääsee eroon nopeaan kun jää heti ansaan.Vitkuttamalla kohtaamista saa ikuisen "riesan"Sydän on pakahtua mutta siinä se juju onkin.
        Olen päässyt vaiheeseen ikuinen "riesa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Scooterin on laittanut nainen kuka on ennen saanut heti ja kyllästynyt täten.
        Siitä tuo.Minusta pääsee eroon nopeaan kun jää heti ansaan.Vitkuttamalla kohtaamista saa ikuisen "riesan"Sydän on pakahtua mutta siinä se juju onkin.
        Olen päässyt vaiheeseen ikuinen "riesa".

        Et saanu lahjottua romppeella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saanu lahjottua romppeella?

        Ne onki miehet jotka niitä variksia on heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne onki miehet jotka niitä variksia on heh heh

        Pienen kimaltavan kolikon perässä iha minne vaa alamäkeen kikati kikati


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Scooterin on laittanut nainen kuka on ennen saanut heti ja kyllästynyt täten.
        Siitä tuo.Minusta pääsee eroon nopeaan kun jää heti ansaan.Vitkuttamalla kohtaamista saa ikuisen "riesan"Sydän on pakahtua mutta siinä se juju onkin.
        Olen päässyt vaiheeseen ikuinen "riesa".

        Et varmaan ole ole hän sillä hän viihtyy täällä.
        Voi kun olitkin vaihtanut mielipidettäsi.Mentäis johonkin korpeen 2 sisateen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole ole hän sillä hän viihtyy täällä.
        Voi kun olitkin vaihtanut mielipidettäsi.Mentäis johonkin korpeen 2 sisateen.

        Lisään siellä kuuluu vain linnunlaulu ja kesäisin ukkonenkin pauhaa minulle(minä rakastan sitä),sinulle siinä välissä Aurinko paistaa kuljemme samaa kaistaa ,samaan suuntaan.
        Vai sinun ikuisesti🔥💙❤️🖤💚🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole ole hän sillä hän viihtyy täällä.
        Voi kun olitkin vaihtanut mielipidettäsi.Mentäis johonkin korpeen 2 sisateen.

        Hän ei viihdy täällä.


    • Anonyymi

      THE END

      • Anonyymi

        Kiitos selvennyksestä!


      • Anonyymi

        Teil oli kyl skeida tarina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teil oli kyl skeida tarina

        En tiedä, aika huvittava tavallaan 🌸 mutta on jo korkea aika tehdä jotain järkevämpää. Te ootte täällä kyllä ihan mahtavia tyyppejä, paljon syviä ajatuksia ja tunteita, oli mukavaa seuraa, kiitos siitä!


    • Anonyymi

      Voi kun näin kävisikin. Näin taas unta sinusta, ja on haikeaa herätä.

      Tuskin juuri minua tarkoitat, täällä tuhansien virtuaalihöhlien seassa. Silti sanon, että rakastetaan hellästi ja hiljaa toisiamme, joka tapauksessa. Seuraavan kerran, kun näen sinut, katson silmiisi niin täynnä rakkautta, että tiedät tunteeni sanoittakin.

      • Anonyymi

        👍👍❤️


    • Anonyymi

      Täällä ollaan taas rakas, niin teemme. Täysi luotto huomiseen, meidän yhteiseen tulevaisuuteen. Kuljet vierelläni aina vaikken näe sinua. Rakkaudella ❤

      • Anonyymi

        Kunpa kulkisimme jo vierekkäin
        hänen kanssaan hänen lähellä on hyvä olla ❤️ t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa kulkisimme jo vierekkäin
        hänen kanssaan hänen lähellä on hyvä olla ❤️ t. Aloittaja

        Lähellä mutta nyt kauempana.🔥💙❤️🖤💚🔥,ihan kohta taas lähellä.
        Näen sinut kun katson peiliin sinisillä silmilläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa kulkisimme jo vierekkäin
        hänen kanssaan hänen lähellä on hyvä olla ❤️ t. Aloittaja

        ❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa kulkisimme jo vierekkäin
        hänen kanssaan hänen lähellä on hyvä olla ❤️ t. Aloittaja

        Se päivä tulee kyllä, luota siihen ❤️


    • Anonyymi

      Kyllä ny lämmintä pitää olla, esim päällä ettei tushy palellu penkin kiinni

    • Anonyymi

      Voisi olla apua vastauksen antamisessa jos avaisit hieman, kenen kanssa haluat kirjoittaa tarinaa.

    • Anonyymi

      Riippuu vähän kenelle tarkoitettu

    • Anonyymi

      Yleensä hyvä ja koskettava kirja, päättyy toisen päähenkilön kuolemaan. Tähän uskon myös meidän kirjan suljettavan. Mutta rohkeasti tahdon myös ajatella, että maistaisimme jotain sellaista, joka jäljelle jäävälle jättäisi ilon, onnen ja hymyn huulille, kuten Titanic- elokuvan vanhalle rouvalle, muistellessa. ❤️❤️

      https://youtu.be/9E7i_Zoi5GI

    • Anonyymi

      Puhuimme jostain kirjan/ romaanin kirjoittamisesta....muutes en ollut sen miehen kanssa silleen...

    • Anonyymi

      Oltais varmasti hyvä tiimi 🙏❤️ t. Aloittaja

      • Juuri näinhän se asia on. Varsinkin parisuhteessa tuo erittäin tärkeää, että toimitaan tiiminä. Että elämää eletään rinnakkain kulkien ja otetaan asiat vastaan sellaisena kuin ne eteen tulee. On hyviä aikoja ja on niitä huonoja aikoja. Toinen toistaan tukemalla ja elämää seikkailemalla yhdessä. Lisäksi antaen toiselle toteuttaa myös itseään ja antaen vapautta. Kun on yhteinen perusta rakennettu hyvin, menneistä virheistä oppien ja ymmärryksellä, niin syntyy luottamus joka mahdollistaa oikeastaan kaiken. Kun voi elää harmoniassa ja rauhassa luuottaen, että tiimikaveri on siinä samalla puolella eikä vastaan. Toivon sinulle Aloittaja onnellisen lopun rakkaasi kanssa teidän tarinanne kirjaan 🙏🩷


    • Anonyymi

      💕💕💖😊😊😘

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️😘😘

        ❤️❤️❤️😍😍


    • Anonyymi

      Puhu sille naiselle. Täällä on nyt enemmistönä sekopaat ja kauniit sanat hukkuu pskaan!

      • Anonyymi

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Ei hän ahdistu, Olen siitä varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Näet häntä kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Minusta se ei ole paras vaihtoehto, että yrität unohtaa. Mikäli et ole häntä pystynyt vielä unohtamaan (etkä näköjään ole kun täällä hänestä kirjoitat 😊), niin sitä vahvempana hän sun mielessä pysyy. Tämä on vain fakta. Toki voit etäältä rakastaa häntä, mutta kyllä mäkin suosittelen että otat häneen yhteyttä ja puhutte asiasta. Et voi tietää mitä mieltä hän asiasta on, jollet kysy sitä. Mutta toki uskon myös sen, että tilanne saattaa olla monimutkainen. Usko pois, mä ymmärrän sua hyvin. Mulla on kokemusta juuri samanlaisesta tilanteesta. Mäkin päätin rakastaa mun kaivattua etäältä, mutta mun keho huutaa koko ajan vastaan. Tukahdetut tunteet ja selvittämättömät asiat kun jää kehoon jumiin, koska ihminen on keho-mieli-sielu kokonaisuus, joten keho kertoo kyllä hyvin missä mennään, vaikka järki ja mieli sanoisi asiasta mitä vasn. Itse oon joutunu hakee erilaista apua asiaan, viimeksi Shiatsu hieronnasta, jossa saataisiin jumiin jääneet energiatukokset auki. Olen käsitellyt kyllä tunteita sitä mukaan kun olen ne tiedostanut, mutta ongelma on, että keho tuntee myös ne tiedostamattomat tunteet ja ilmoittaa niistä erilaisilla tuntemuksilla eli esim. kivulla ja säryillä. Mutta joo, suosittelen ehdottomasti asioiden selvittämistä kasvokkain rauhallisesti ja hyvässä hengessä. Tsemppiä ja halauksia Aloittajalle 🤗🥰


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Minusta se ei ole paras vaihtoehto, että yrität unohtaa. Mikäli et ole häntä pystynyt vielä unohtamaan (etkä näköjään ole kun täällä hänestä kirjoitat 😊), niin sitä vahvempana hän sun mielessä pysyy. Tämä on vain fakta. Toki voit etäältä rakastaa häntä, mutta kyllä mäkin suosittelen että otat häneen yhteyttä ja puhutte asiasta. Et voi tietää mitä mieltä hän asiasta on, jollet kysy sitä. Mutta toki uskon myös sen, että tilanne saattaa olla monimutkainen. Usko pois, mä ymmärrän sua hyvin. Mulla on kokemusta juuri samanlaisesta tilanteesta. Mäkin päätin rakastaa mun kaivattua etäältä, mutta mun keho huutaa koko ajan vastaan. Tukahdetut tunteet ja selvittämättömät asiat kun jää kehoon jumiin, koska ihminen on keho-mieli-sielu kokonaisuus, joten keho kertoo kyllä hyvin missä mennään, vaikka järki ja mieli sanoisi asiasta mitä vasn. Itse oon joutunu hakee erilaista apua asiaan, viimeksi Shiatsu hieronnasta, jossa saataisiin jumiin jääneet energiatukokset auki. Olen käsitellyt kyllä tunteita sitä mukaan kun olen ne tiedostanut, mutta ongelma on, että keho tuntee myös ne tiedostamattomat tunteet ja ilmoittaa niistä erilaisilla tuntemuksilla eli esim. kivulla ja säryillä. Mutta joo, suosittelen ehdottomasti asioiden selvittämistä kasvokkain rauhallisesti ja hyvässä hengessä. Tsemppiä ja halauksia Aloittajalle 🤗🥰

        Muista kappalejako. Oletko itse yrittänyt lukea noin tiivistä tekstiä koskaan. Ei sitä pysty lukemaan kukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Mikä asiassa voi olla monimutkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Sanoisin, että varattu voisi ahdistua, jos kuulee jollakin olevan tunteita. Mutta en usko sinkun ahdistuvan, päinvastoin. Siitähän tulee vain onnelliseksi, jos nyt kyseessä ei ole joku sairas stalkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että varattu voisi ahdistua, jos kuulee jollakin olevan tunteita. Mutta en usko sinkun ahdistuvan, päinvastoin. Siitähän tulee vain onnelliseksi, jos nyt kyseessä ei ole joku sairas stalkkeri.

        No ei naisista aina voi tietää. Olen aloittajan kanssa vähän samoilla linjoilla asian suhteen ja itsekin olen muuttanut omaa käytöstäni. Pitää olla varovainen, varsinkin jos joutuu muuten olemaan tekemisissä. Toisellahan ei välttämättä ole mitään sellaisia tunteita. -mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Joo joo ihan varmasti. Aikamoista diipadaapaa. Mikään ei ole monimutkaista jos on aitoja tunteita, tahtoa ja halua. Niitähän sulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua että hän ahdistuu yms. Minun on yritettävä varmaan unohtaa hänet, asia on monimutkainen. Joudun rakastamaan etänä häntä. T. Aloittaja

        Etäpäiviä saa olla vain kaksi 🥰😍😘


    • Anonyymi

      En pettäisi sua vaan tahtoisin omistautua pelkästään sulle 🙏❤️ t. Aloittaja

      • Anonyymi

        Jos olet ❤️❤️❤️ haluan sinut! En ahdistu, kaipaan sinua. T. Nainen


      • Anonyymi

        Täysin samalla tavalla ajattelen. Ei olisi mitään syytä pettää. Enkä tietenkään ahdistuisi mistään, kuka nyt ainoastaan vain positiivisesta asiasta ahdistuu, terveisiä A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samalla tavalla ajattelen. Ei olisi mitään syytä pettää. Enkä tietenkään ahdistuisi mistään, kuka nyt ainoastaan vain positiivisesta asiasta ahdistuu, terveisiä A.

        Oli mieheltä naiselle sitten eikä naiselta naiselle. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Onko vanhemmalle naiselle?

    • Anonyymi

      Päättyi siihen, että rakkausenergia katosi ja vanhenin silmissä. But everything is fine, isn't it? We still like each other? If not love and desire.

      • Anonyymi

        Onko tekstisi nuoremmalle naiselle?


    • Anonyymi

      Minä en kirjoita enää mitään hänen kanssaan. Hän on itseään täynnä oleva pöyhkimys.

    • Anonyymi

      Routa tunteet kohmettaa.

    • Anonyymi

      Ajat sitten jo olet lyönyt kirjan kannet kiinni.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut sen ympyrän sulkeutumiseksi. Se kun ehjä hajoaa ja kokoaa itsensä lähes tunnistamattomaksi tavalla tai toisella niin että maailma näyttäisi uudelta ja vähemmän pelottavalta. Elämän katkelmat eivät useinkaan ole kovin tasaista menoa, niissä piilevät voimat voivat löytää kauan odotetun tilaisuutensa ja menneet virheet vaatia suuria korjausliikkeitä. Mielessäni on illuusio, että jokin tarttuu hetkeksi, siinä on oma syvyytensä ja painoa enemmän kuin keveyttä. Se olisi elämäni. Ja jos mahdollista ojentaisin sen sinulle kuin omenan.

    • Anonyymi

      luulen että realistisesti kirjoitettuna en tulisi koskaan kuulumaan sinulle, sillä se vaatisi mystiikkaa tämä johtopäätös meistä yhtenä sieluna

    • Anonyymi

      Päättyy ehkä toteamukseen että jostain on aloitettava.

      • Anonyymi

        Niinhän se on.... kaikki on vain täyttä hepreaa
        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      niin kuin koraanille kävi paloi tukaksi sulle olisi ihan oikein.

    • Anonyymi

      Oliko se totta että puhuimme kirjasta vai oliko se unta? Mitä sitä ennen puhuimme?

      • Anonyymi

        Se oli totta, puhuimme sohvalla kaikenlaista ja hän ihana nainen halasi ennenkuin lähti :) T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli totta, puhuimme sohvalla kaikenlaista ja hän ihana nainen halasi ennenkuin lähti :) T. Aloittaja

        Miksi kopioit minun tekemän aloituksen jossa kysyin miten rakkaus vihkomme päättyy? Tajuatko että olet vain alhainen matkija. Et ansaitse yhdenkään naisen rakkautta jos et lopeta muiden matkimista ja ole oma itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kopioit minun tekemän aloituksen jossa kysyin miten rakkaus vihkomme päättyy? Tajuatko että olet vain alhainen matkija. Et ansaitse yhdenkään naisen rakkautta jos et lopeta muiden matkimista ja ole oma itsesi.

        En ole kooioinut mitään 😅 Tapahtui aivan oikeasti oikeassa elämässä en tiedä mitä te kuvittelette täällä palstalla. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Jos olet mies P-P K ja kaipaat minua laulavaa naista niin kyllä.

    • Anonyymi

      nyt on vähän "hakattu" takaisin. oikein kunnolla vähän ärsytti ja koska tiedän että voin. kippis hyvälle!

    • Anonyymi

      Kuinka paksu kirja siitä voisi tulla? Onko lähdemateriaalia jo paljon?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe