Okt myyntiin, kuka paras myyjä

Anonyymi-ap

Karhunmäestä myyntiin tulossa okt ja pitäisi valita kiinteistönvälittäjä

Kuka paras?

-Luotettava (salassapito)
-Myyntihenkinen

Onko Huoneistoketjun Miro Turunen paras vai löytyykö parempia?

26

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luotettava (salassapito) - älä valihe hyväveliverkostoon kuuluvaa harmaapäistä ukkoa.

      • Anonyymi

        Aloittaja on nyt keksinyt tommosen jutun. Mukamas ok-talo hällä. HEHHEH!


    • Anonyymi

      Kyllä mie Rakelia ehdottaisin.

    • Anonyymi

      Olen kuullut että etenkin salassa myytävät hoituvat sisäpiirikauppoina. Myyjät ja niiden läheiset tekevät pari huonoa tarjousta ja valitset siitä. Sitten myyvät hetken päästä uudestaan hurjalla voitolla.
      Siksi hyvä pitää avoimena. Kakikenlainen salailu on huono.
      Mitä näitä nyt on halpojakin välitysfirmoja. Itse tutkisin niitä.

    • Anonyymi

      salassapidolla tarkoitettaneen, ettei asiakastietoja huudella ulkopuolisille. Ei mitään muuta salamyhkäistä. Salassapito on eri asia kuin sisäpiiri.

      • Anonyymi

        Sitä se on. Seuraavana päivänä koko hyvävelihimmeli tietää taloassiis.


      • Anonyymi

        Elä päde. Oot väärässä kuiteskin.


    • Anonyymi

      Miksi? Kukaan ei halua Joensuuhun ja jos jää tänne niin pitää heittää päässä jo aika pahasti.

      Markkinahinta on alle 100 000 e ja jos vuokratontilla niin siitä voi ottaa 33 % pois, tämä ikävä tosiasia Joensuun asuntomarkkinoilla, putoavia puukkoja ja kauppa ei tule käymään. Tällä hetkellä on tilanne että jos rahalla edes eroon pääset olet voittaja, hinnat on tippunut 50-70 % parissa vuodessa.

      • Anonyymi

        Sekaisin olet itse. Tällä talolla saaneen ainakin 50 k euron voiton, todennäköisesti enemmän. Uutta kehiin kun 2 vuotta on tullu täyteen ja verovapaasti voi myydä.

        Tämä toki ei lähde millään 100 k vaan 400 k pitää pistää tiskiin. Sitä sulta tuskin löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekaisin olet itse. Tällä talolla saaneen ainakin 50 k euron voiton, todennäköisesti enemmän. Uutta kehiin kun 2 vuotta on tullu täyteen ja verovapaasti voi myydä.

        Tämä toki ei lähde millään 100 k vaan 400 k pitää pistää tiskiin. Sitä sulta tuskin löytyy

        vain 400 000 e ja Karhumäestä, nyt alkaa muuten kauppa käymään ja Reijolasta asti ollaan jo jonottamassa asuntonäytölle, mukavan isot tontit joissa ei naapuritkaan häiritse, eikä koiran haukku kuulu ja vielä ihan vesistön ääressä, uimaan pääsee suoraan terassilta ja palvelut löytyvät ihan vierestä Kuopion Matkuksesta.


    • Anonyymi

      Ostajaa saat odottaa huonomarkkina tilanne. Seisoo varmaan vuosia ennen myyntiä ja joudut hintaa alentamaan 150k alaspäin.

      • Anonyymi

        Taidat olla typerä persu


    • Anonyymi

      Karhunmäessä ei tod. ole 400 000 € taloja.

      • Anonyymi

        150 000 euron bulkki omakotitaloilla täytetty koko alue. Ikävä todeta että kyseisillä halppistaloilla ei ole arvoa sen enempää, eikä sen vähempää ja tinkimisen varaa on tässäkin hinta-arviossa.

        T:Kiinteistövälittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 000 euron bulkki omakotitaloilla täytetty koko alue. Ikävä todeta että kyseisillä halppistaloilla ei ole arvoa sen enempää, eikä sen vähempää ja tinkimisen varaa on tässäkin hinta-arviossa.

        T:Kiinteistövälittäjä

        Tuskinpa kiinteistövälittäjät näin kommentoivat. Ja jos joku heistä on erehtynyt näin tekemään, on väärällä alalla.


    • Anonyymi

      Ok-taloa ei pidä hankkia nukkumalähiöistä, joissa talon joka kulmalla on joku tiirailemassa.

    • Anonyymi

      BAAAAAAAAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOOO ELÄ MYY VÄLITTÄJÄLLÄ MYY ITE SAAT HIRMU VOITOT BAAAAAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOOOOO BOOOOO

      • Anonyymi

        MYY JOS MYYTÄTTÄÄ MUUTEN STETOSKOOPPI SEINÄÄ VASTEN JUORUT KUULUU PAREMMIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MYY JOS MYYTÄTTÄÄ MUUTEN STETOSKOOPPI SEINÄÄ VASTEN JUORUT KUULUU PAREMMIN

        Muna


    • Anonyymi

      Nyt on huono aika myydä yhtään mitään

      • Anonyymi

        TÄLLÄ HETKELLÄ ON OSTAJAN MARKKINAT


    • Anonyymi

      Arvioita talo ja tee sen jälkeen oma myyntisivu, säästät ison tukun rahaa, minkä välittäjä vetäisi välistä. Välittäjälle jos jättää myytäväksi kannattaa myyntiehtoihin lisätä, että jos ei tule kauppaa, niin ei kuluja.

    • Anonyymi

      Vuoden takaisesta pudotusta hinnoissa Joensuun seudulla -15 % ja tämän kertoo päivän lehti ja Joensuun syrjäkaupungissa vain vauhti kiihtyy.

    • Anonyymi

      Arvioita talosi ja tee itse myynti-ilmoitus, säästät rahaa. Välittäjän kanssa sovitusta myynnista tee paperi, että ilman kauppaa ei kuluja.

    • Anonyymi

      Kannattaa myydä itse, säästää rahaa. Joensuussa välittäjät ottavat palkkion vaikka myyntiä olisi.

      • Anonyymi

        höpö höpö


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe