Sein und Sollen
I closed behind the door, to the room, where we were to be true.
I entered the room where we could be true.
Now I close the door, to the room, where there were no mistakes.
And I open the door to the one where
mistakes were made.
For my love, "there is no ought from is" and vice versa.
Laitetaanpa vähän pähkinää purtavaksi
42
546
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan arvoituksia!
- Anonyymi
I Can’t Live With You
Queen- Anonyymi
Ei ole minkään kappaleen sanoituksia. Omaa tuotantoa tämä.
- Anonyymi
Mulla on kylläkin manteleita nyt.
- Anonyymi
Ratkaistu!
- Anonyymi
Vaikea uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa.
Se oli yksinkertainen ratkaisu: eli AP on heikolla itsetunnolla varustettu henkilö jolla on pakonomainen tarve yrittää olla nokkela ja tuntea itsensä ihailluksi ja ylivertaiseksi ja sen vuoksi käyttää kaiken mahdollisen oppimansa ja kuulemansa saavuttaakseen nämä haluamansa asiat edes tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli yksinkertainen ratkaisu: eli AP on heikolla itsetunnolla varustettu henkilö jolla on pakonomainen tarve yrittää olla nokkela ja tuntea itsensä ihailluksi ja ylivertaiseksi ja sen vuoksi käyttää kaiken mahdollisen oppimansa ja kuulemansa saavuttaakseen nämä haluamansa asiat edes tällä palstalla.
Jaa-a. Tämä varmaan tarkoitti, ettet ratkaissut pähkinää ja turvauduit passiivisaggressiiviseen päänaukomiseen, josta puuttuu välimerkit.
- Anonyymi
Jotain palstakriiseilyy juuh
- Anonyymi
Oikea ihminen kyllä pystyy ratkaisemaan kielitaitonsa ja koulutuksensa perusteella. Sekä irl tapahtumien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea ihminen kyllä pystyy ratkaisemaan kielitaitonsa ja koulutuksensa perusteella. Sekä irl tapahtumien.
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ratkaisin ja tunnistin, mitäs nyt? 😍🥰 anna vähän muitakin tunnisteita, koska tämä sopii esim. Minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ratkaisin ja tunnistin, mitäs nyt? 😍🥰 anna vähän muitakin tunnisteita, koska tämä sopii esim. Minuun.
Oletko ihan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma?
Katsoin silmiisi hetken tänään, mutta muuten yritän vältellä, koska niistä näkee, että olen rakastunut… ja minuun sattuu kun tunnen näin. 😌😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin silmiisi hetken tänään, mutta muuten yritän vältellä, koska niistä näkee, että olen rakastunut… ja minuun sattuu kun tunnen näin. 😌😘
En usko, että olet se, jota katsoin tänään silmiin. Vaikka hän välttelikin. Ymmärrän kyllä miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että olet se, jota katsoin tänään silmiin. Vaikka hän välttelikin. Ymmärrän kyllä miksi.
Miksi niin uskot? Että en olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin uskot? Että en olisi?
Koska hän tuskin täällä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloitus ei ole hänelle, jonka tänään näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän sinäkin. Minäkin, koska olen niin rakastunut. Sukunimeni kolmas kirjain K. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän sinäkin. Minäkin, koska olen niin rakastunut. Sukunimeni kolmas kirjain K. ☺️
*käythän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*käythän
Sen ihmisen sukunimen kolmas kirjain ei ole K, jonka tänään näin. Ja kuten sanoin, aloitus ei ole hänelle. Olen kuitenkin iloinen, että olet rakastunut, se on ihana tunne. Olen pahoillani, että en ole kaivattusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ihmisen sukunimen kolmas kirjain ei ole K, jonka tänään näin. Ja kuten sanoin, aloitus ei ole hänelle. Olen kuitenkin iloinen, että olet rakastunut, se on ihana tunne. Olen pahoillani, että en ole kaivattusi.
En itse ole onnellinen siitä. Maksaisin siitä, että pääsen eroon tästä tunteesta. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse ole onnellinen siitä. Maksaisin siitä, että pääsen eroon tästä tunteesta. 🥹
Tiedän tunteen. Täysin. Mutta onhan siinä jotain koukuttavaa siinä tunteessa. Niissä tyrskyissä ja suvannoissa, kuin Kainuun ja Koillismaan koskissa. Jos tiedät, mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen. Täysin. Mutta onhan siinä jotain koukuttavaa siinä tunteessa. Niissä tyrskyissä ja suvannoissa, kuin Kainuun ja Koillismaan koskissa. Jos tiedät, mitä tarkoitan.
Joo, jos vain uskaltaisi kertoa suoraa …. Tavallaan olenkin, mutt voiko varatulle työkaverille laittaa viestiä ja oikeasti kertoa mitä tuntee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jos vain uskaltaisi kertoa suoraa …. Tavallaan olenkin, mutt voiko varatulle työkaverille laittaa viestiä ja oikeasti kertoa mitä tuntee?
En osaa sanoa. Itse en tekisi niin. Siinä voi käydä pahasti kaikille. Eikä toisten parisuhteiden väliin pidä mennä. Niin ajattelen. Mikä sai sinut ajattelemaan varattua tuossa aloituksessa?
Amy Winehouse sanoo sen parhaiten.
https://youtu.be/0_25S5BgTlg?si=y4eHeOtnW5JhT4Lr
- Anonyymi
Apukoululainen ei jaksa tätä edes suomentaa.
- Anonyymi
Vapaa käännös ole hyvä:
Olla ja pitää
Suljin oven, siihen huoneeseen,
jossa meidän piti olla me.
Astuin huoneeseen, jossa meistä voi tulla me.
Nyt suljen oven, siihen huoneeseen, jossa
emme tehneet virheitä.
Ja avaan oven siihen huoneeseen,
jossa virheet tehtiin.
Sillä rakkauteni, siitä miten asiat ovat ei voi johtaa sitä, miten asioiden pitää olla, eikä päinvastoin.
- Anonyymi
Ei täällä mitään, grillibaarin rappusilla pohdin elämää ja tuumasen mitä käteen jää.
- Anonyymi
Kenelle tämä on? Se on se kysymys.
- Anonyymi
Ikävä juttu, en tiedä, mitä ajatella. Ristiriitaista kaiken kaikkiaan. Tavallaan hienoa, mutta lopulta vain typerää konteksti ja asenne huomioon ottaen 😆
- Anonyymi
Kiva aloittaja, mukavaa iltaa!
- Anonyymi
Täytyy tarkoittaa että olet lesbo! Menikö oikein?
Mukavan erilainen aloitus. Kiitos aloittajalle. 👍
- Anonyymi
Mukavaa, että joku arvostaa.
- Anonyymi
You should really try an open concept layout. Helps tremendously, not having to close or open so many doors.
Would love to design your layout. Modernize.- Anonyymi
I would love to explain the concept I used in the poem. Not first class poetry I must admit. Being that you are almost a native spreaker, you would do better than that. This was about a transformation. A passage from dreamland to real world. Where some doors need to be closed so that others can be opened. There. I gave you the answer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I would love to explain the concept I used in the poem. Not first class poetry I must admit. Being that you are almost a native spreaker, you would do better than that. This was about a transformation. A passage from dreamland to real world. Where some doors need to be closed so that others can be opened. There. I gave you the answer.
What doors you wanna close then, and what open?
Thx for explaining, despite my cocky comment.
- Anonyymi
- Anonyymi
Emme nähneet tänään. Ajatuksissani olen nähnyt häntä tänään paljonkin.
- Anonyymi
Jatkoa: hieno aloitus.
- Anonyymi
Ratkaistu.
Ratkaisu on, että olet ihastunut johonkin kuivaan koppeloon. Naiseen, joka on kuiva, paperinmakuinen. Hajuton, lähes mauton, mutta saksan ja englannin kielen taitoinen nörtti nainen 🙂
Olet itsekin varsin hömelö ja eksyt huoneisiin useahkosti koppelosi kanssa. 🙂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289