Laitetaanpa vähän pähkinää purtavaksi

Anonyymi-ap

Sein und Sollen

I closed behind the door, to the room, where we were to be true.

I entered the room where we could be true.

Now I close the door, to the room, where there were no mistakes.

And I open the door to the one where
mistakes were made.

For my love, "there is no ought from is" and vice versa.

42

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan arvoituksia!

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18276995

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      I Can’t Live With You
      Queen

      • Anonyymi

        Ei ole minkään kappaleen sanoituksia. Omaa tuotantoa tämä.


    • Anonyymi

      Mulla on kylläkin manteleita nyt.

    • Anonyymi

      Ratkaistu!

      • Anonyymi

        Vaikea uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa.

        Se oli yksinkertainen ratkaisu: eli AP on heikolla itsetunnolla varustettu henkilö jolla on pakonomainen tarve yrittää olla nokkela ja tuntea itsensä ihailluksi ja ylivertaiseksi ja sen vuoksi käyttää kaiken mahdollisen oppimansa ja kuulemansa saavuttaakseen nämä haluamansa asiat edes tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli yksinkertainen ratkaisu: eli AP on heikolla itsetunnolla varustettu henkilö jolla on pakonomainen tarve yrittää olla nokkela ja tuntea itsensä ihailluksi ja ylivertaiseksi ja sen vuoksi käyttää kaiken mahdollisen oppimansa ja kuulemansa saavuttaakseen nämä haluamansa asiat edes tällä palstalla.

        Jaa-a. Tämä varmaan tarkoitti, ettet ratkaissut pähkinää ja turvauduit passiivisaggressiiviseen päänaukomiseen, josta puuttuu välimerkit.


    • Anonyymi

      Jotain palstakriiseilyy juuh

      • Anonyymi

        Oikea ihminen kyllä pystyy ratkaisemaan kielitaitonsa ja koulutuksensa perusteella. Sekä irl tapahtumien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ihminen kyllä pystyy ratkaisemaan kielitaitonsa ja koulutuksensa perusteella. Sekä irl tapahtumien.

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ihminen kyllä pystyy ratkaisemaan kielitaitonsa ja koulutuksensa perusteella. Sekä irl tapahtumien.

        Minä ratkaisin ja tunnistin, mitäs nyt? 😍🥰 anna vähän muitakin tunnisteita, koska tämä sopii esim. Minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ratkaisin ja tunnistin, mitäs nyt? 😍🥰 anna vähän muitakin tunnisteita, koska tämä sopii esim. Minuun.

        Oletko ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma?

        Katsoin silmiisi hetken tänään, mutta muuten yritän vältellä, koska niistä näkee, että olen rakastunut… ja minuun sattuu kun tunnen näin. 😌😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin silmiisi hetken tänään, mutta muuten yritän vältellä, koska niistä näkee, että olen rakastunut… ja minuun sattuu kun tunnen näin. 😌😘

        En usko, että olet se, jota katsoin tänään silmiin. Vaikka hän välttelikin. Ymmärrän kyllä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että olet se, jota katsoin tänään silmiin. Vaikka hän välttelikin. Ymmärrän kyllä miksi.

        Miksi niin uskot? Että en olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin uskot? Että en olisi?

        Koska hän tuskin täällä käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän tuskin täällä käy.

        Ja aloitus ei ole hänelle, jonka tänään näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän tuskin täällä käy.

        Käytän sinäkin. Minäkin, koska olen niin rakastunut. Sukunimeni kolmas kirjain K. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän sinäkin. Minäkin, koska olen niin rakastunut. Sukunimeni kolmas kirjain K. ☺️

        *käythän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *käythän

        Sen ihmisen sukunimen kolmas kirjain ei ole K, jonka tänään näin. Ja kuten sanoin, aloitus ei ole hänelle. Olen kuitenkin iloinen, että olet rakastunut, se on ihana tunne. Olen pahoillani, että en ole kaivattusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ihmisen sukunimen kolmas kirjain ei ole K, jonka tänään näin. Ja kuten sanoin, aloitus ei ole hänelle. Olen kuitenkin iloinen, että olet rakastunut, se on ihana tunne. Olen pahoillani, että en ole kaivattusi.

        En itse ole onnellinen siitä. Maksaisin siitä, että pääsen eroon tästä tunteesta. 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse ole onnellinen siitä. Maksaisin siitä, että pääsen eroon tästä tunteesta. 🥹

        Tiedän tunteen. Täysin. Mutta onhan siinä jotain koukuttavaa siinä tunteessa. Niissä tyrskyissä ja suvannoissa, kuin Kainuun ja Koillismaan koskissa. Jos tiedät, mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Täysin. Mutta onhan siinä jotain koukuttavaa siinä tunteessa. Niissä tyrskyissä ja suvannoissa, kuin Kainuun ja Koillismaan koskissa. Jos tiedät, mitä tarkoitan.

        Joo, jos vain uskaltaisi kertoa suoraa …. Tavallaan olenkin, mutt voiko varatulle työkaverille laittaa viestiä ja oikeasti kertoa mitä tuntee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos vain uskaltaisi kertoa suoraa …. Tavallaan olenkin, mutt voiko varatulle työkaverille laittaa viestiä ja oikeasti kertoa mitä tuntee?

        En osaa sanoa. Itse en tekisi niin. Siinä voi käydä pahasti kaikille. Eikä toisten parisuhteiden väliin pidä mennä. Niin ajattelen. Mikä sai sinut ajattelemaan varattua tuossa aloituksessa?

        Amy Winehouse sanoo sen parhaiten.
        https://youtu.be/0_25S5BgTlg?si=y4eHeOtnW5JhT4Lr


    • Anonyymi

      Apukoululainen ei jaksa tätä edes suomentaa.

      • Anonyymi

        Vapaa käännös ole hyvä:
        Olla ja pitää

        Suljin oven, siihen huoneeseen,
        jossa meidän piti olla me.

        Astuin huoneeseen, jossa meistä voi tulla me.

        Nyt suljen oven, siihen huoneeseen, jossa
        emme tehneet virheitä.

        Ja avaan oven siihen huoneeseen,
        jossa virheet tehtiin.

        Sillä rakkauteni, siitä miten asiat ovat ei voi johtaa sitä, miten asioiden pitää olla, eikä päinvastoin.


    • Anonyymi

      Ei täällä mitään, grillibaarin rappusilla pohdin elämää ja tuumasen mitä käteen jää.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä on? Se on se kysymys.

    • Anonyymi

      Ikävä juttu, en tiedä, mitä ajatella. Ristiriitaista kaiken kaikkiaan. Tavallaan hienoa, mutta lopulta vain typerää konteksti ja asenne huomioon ottaen 😆

    • Anonyymi

      Kiva aloittaja, mukavaa iltaa!

    • Anonyymi

      Täytyy tarkoittaa että olet lesbo! Menikö oikein?

    • Mukavan erilainen aloitus. Kiitos aloittajalle. 👍

      • Anonyymi

        Mukavaa, että joku arvostaa.


    • Anonyymi

      You should really try an open concept layout. Helps tremendously, not having to close or open so many doors.

      Would love to design your layout. Modernize.

      • Anonyymi

        I would love to explain the concept I used in the poem. Not first class poetry I must admit. Being that you are almost a native spreaker, you would do better than that. This was about a transformation. A passage from dreamland to real world. Where some doors need to be closed so that others can be opened. There. I gave you the answer.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I would love to explain the concept I used in the poem. Not first class poetry I must admit. Being that you are almost a native spreaker, you would do better than that. This was about a transformation. A passage from dreamland to real world. Where some doors need to be closed so that others can be opened. There. I gave you the answer.

        What doors you wanna close then, and what open?

        Thx for explaining, despite my cocky comment.


    • Anonyymi

      Emme nähneet tänään. Ajatuksissani olen nähnyt häntä tänään paljonkin.

      • Anonyymi

        Jatkoa: hieno aloitus.


    • Anonyymi

      Ratkaistu.
      Ratkaisu on, että olet ihastunut johonkin kuivaan koppeloon. Naiseen, joka on kuiva, paperinmakuinen. Hajuton, lähes mauton, mutta saksan ja englannin kielen taitoinen nörtti nainen 🙂
      Olet itsekin varsin hömelö ja eksyt huoneisiin useahkosti koppelosi kanssa. 🙂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe