...kanssani loppuelämämme ajaksi?
Haluaisitko lähteä samaa matkaa
43
854
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen? Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
En riitä sulle
Tiedät sen
- Anonyymi
Luultavimmin en.
- Anonyymi
Vain yhden ja ainoan. Kyllä.
Tästäkö pitäisi sitten tietää, että kuka kysyy ja keneltä. Jep jep.
- Anonyymi
Juu ei paljo näiden feikkien jutut enää iske taitaa tulla tauko. Moro🫡
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei paljo näiden feikkien jutut enää iske taitaa tulla tauko. Moro🫡
No ei ne mullekaan iske. Moi. 😞
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No ei ne mullekaan iske. Moi. 😞
Älkää kiusatko aloittajaa. Voittehan katsoa vaikka telkkaa, jos on paha olla. sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kiusatko aloittajaa. Voittehan katsoa vaikka telkkaa, jos on paha olla. sivusta
Anteeksi. En halua kiusata ketään. 🙏😥
- Anonyymi
En jaksa enää näitä palsta-arvoituksia.
- Anonyymi
Yhden kanssa haluan, mutta en usko että sinä olet hän.
- Anonyymi
Jos saan nuolla varpaitasi joka päivä.
- Anonyymi
Vain yhden kanssa🙏❤️
- Anonyymi
Vain jos olet nainen ja saat aikaan kipinöintiä munissani.
- Anonyymi
Kumpi tekee toimistohommia?
- Anonyymi
Okei, otan sähkölamauttimen mukaan. Siitähän sä tykkäät vai...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, otan sähkölamauttimen mukaan. Siitähän sä tykkäät vai...
REPS!!!
- Anonyymi
Voisin ratsastaa auringonnoususta auringonlaskuun...🌄🌅😊
- Anonyymi
Juu nii varmaan kaikki täällä miehet jotain neitejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu nii varmaan kaikki täällä miehet jotain neitejä
Joo, mulla on pissihätä. 🌄🌅😊
- Anonyymi
paljon voi päätellä jo esiintymisasusta, saati matkan kestosta.
https://youtu.be/ii8oTbM_IlY- Anonyymi
2 minuuttia.
- Anonyymi
Mielelläni, elämäni rakkaus.
- Anonyymi
Haluan, että lähdet aamulla TÖIHIN.
- Anonyymi
Joo, joo mennään mennään. Mut nukutaan ensin😴😴
- Anonyymi
En mene kun työnteko ei kiinnosta enää.
- Anonyymi
Tämä kirjoittelija on täysin sairas. Menee toisen kotiin tekemään kolttosiaan kun toinen menee töihin siksi toivoo tuollaista 😠 Ja tämä ihminen olen minä, enkä ole vielä keksinyt miten saan tämän loppumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoittelija on täysin sairas. Menee toisen kotiin tekemään kolttosiaan kun toinen menee töihin siksi toivoo tuollaista 😠 Ja tämä ihminen olen minä, enkä ole vielä keksinyt miten saan tämän loppumaan
On vissiin päässyt joksikin ns. talonmieheksi ja saanut yleisavaimen ja käyttää tätä ihan väärään tarkoitukseen!!
- Anonyymi
Minusta ei ole kuin harmia, tai ei sitäkään, jos ei välitä. Mieheltä.
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
En. Harvoin rakkaus kestää kuitenkaan ikuisuuksiin.
- Anonyymi
Sitten sun varmaan kanssaihmisenä kannattaisi oikeasti tehdä jotain
- Anonyymi
Auttaa
- Anonyymi
Vai eikö äly riitä
- Anonyymi
Äiti varoitti kun olin pieni ettei tuntemattomien matkaan saa lähteä eikä ottaa heiltä rahaa tai karkkia. Tämän neuvon olen pitänyt ja pidän jatkossakin mukana ja jotain muutakin turvakseni.
- Anonyymi
Mun äiti ei neuvonut. Mut en lähtenyt, kun kysyttiin. Tiedän, monia on huijattu. Pedarit on alinta paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äiti ei neuvonut. Mut en lähtenyt, kun kysyttiin. Tiedän, monia on huijattu. Pedarit on alinta paskaa.
Eräs pedari, ( näytti yli 40v ) yritti houkutella mua jollakin pikkupennosilla luokseen sivupolulla päätien varrella; Tule tyttö saat rahaa. Käännyin kannoillani ja paljain jaloin jatkoin matkaa vähän ripeämmin. Lähti perään ja minä kovensin vauhtia, saavutti pikkuhiljaa ja olin juuri pinkaisemassa juoksuun kun näin poliisiauton takana ja korjaavan pedarin talteen. Kotiin oli matkaa enää pari sataa metriä ja poliisiasemalle oli matkaa toiset parisataa metriä. Minä olin tuolloin 12v. Olin illalla menossa kotiin kaverin luota ja kello oli 20, oli pimeää ja kolea ilta, matkalla paleli.
- Anonyymi
Minne?
- Anonyymi
Kyllä kai moni kaivattunsa kanssa haluaisi noin tehdä.
- Anonyymi
Jos olet ap kuolema niin enpä taida kanssasi kulkea.
- Anonyymi
Haluaisin P-P K miehen kanssa. T: Mn
- Anonyymi
No gyl
- Anonyymi
aina, kun käy viittaa tai hommat ei mee kuyren haluan, tai haluan asiat toisin ja päättää muista, otan saman käytännön. tule kahville jos uskallat maistaa 🧁💗🍿 eihän sitä tiedä käynkö pian teilläkin tai joku muu 😘
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414