Sinussa on se jokin

Anonyymi-ap

Olet niin ainutlaatuinen. Sinussa on se jokin, mikä saa minut hymyilemään vain ajatellessani sinua. Et ole kuin kukaan muu, ja juuri se tekee sinusta niin erityisen minun silmissäni. Kiitos, että olet osa elämääni ja tuot jatkuvasti iloa ja onnea mukanaan.

Rakkaudella, tiedät kyllä kuka 😊

32

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä onnea tuonut hän, voititko lotossa?

      • Anonyymi

        Samanlaisen oisin voinut minäkin kirjoittaa, ja kyllä lotossakin hänen tekemällä lottorivillä😊mies, ei aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisen oisin voinut minäkin kirjoittaa, ja kyllä lotossakin hänen tekemällä lottorivillä😊mies, ei aloittaja.

        Kylläpä on äkkimakiaa


    • Anonyymi

      En tiedä, kun ei ole tullut tietoa tästä asiasta.

      • Anonyymi

        No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺

        Missä näette vai onko palstaonnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺

        Ai se olet "MINÄ". No helskatti. Olisit heti sanonut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺

        En tunnista ,voisitko vielä kirjoitella lisää.


    • Anonyymi

      Mistä muka voi tietää. Nimetön nimettömälle. Röyhkeä aloitus.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kehtaakin kuvitella, että juuri hänet tunnistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kehtaakin kuvitella, että juuri hänet tunnistetaan.

        Aivan hirvittävän pöyristyttävää kyllä, meni puoli viikkoa heti pilalle tämän miestrollin leveilyn takia, kyynel


    • Anonyymi

      No ihan hyvä. Lähden kotiseudulleni missä minulla on menneisyys myöskin.

      Ja tulevaisuus.

      Tämä elämä on.minulle täällä riittänytkin jo.

      • Anonyymi

        Minne lähdet,missä kotiseutusi on?


      • Anonyymi

        En ole lähössä minnekkään.
        En jätä häntä.


    • Tästähän ei nyt edes tiedä että mikä anyymän siellä kirjoittaa tai vaihtoehtoisesti anyywomän.

    • Anonyymi

      Voi että, ihan samat ajatukset eräästä naisesta, lisään vielä että saisinpa jutella hänen kanssaan joskus enemmänkin. Minusta tuntuu niin luontevalta se, vaikka ujostelenkin vähän.

    • Anonyymi

      Samaa voisi sanoa sinusta🙂

    • Anonyymi

      Ehkei hän tiedä.

    • Anonyymi

      Eihän tosta tunnista juuri mitään. Edes onko naiselle vai miehelle!!??

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä , nyt tuli parempi mieli minulle. Se on juurikin sinun ansiotasi. Kiitos kauniista sanoistasi. Hyvää iltaa sinulle.

    • Anonyymi

      Kaunis aloitus. Kiitos.

    • Anonyymi

      Mitä tällaisella kirjoituksella haetaan,mikä tarkoitus,en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Sinussa on se jokin, nimittäin lapamato.

    • Anonyymi

      Ei hajua ja ohi menee myös.

    • Anonyymi

      Koko homma täysin laatikossa.

    • Anonyymi

      Kaikkea kunniaa en voi ottaa itselleni sillä olosuhteetkin ovat poikkeuttaneet keskimääräisestä. Tuota voisi pitää imarteluna jollei tietäisi paremmin mitä taustalla piilee. Eikä ole kahta samanlaista ihmiselämää ja siksi kaikki ovat keskenään erilaisia. Miten saattaisit täysin tietää kuinka eroan muista. Vapaat tekoni eivät ole olleet ainutlaatuisia. Miten tavoittaisit sen mistä et tiedä omakohtaisesti. Etkö halaja yhtään sellaista mikä toisi tuttuuden tuntemuksen. Oletko varma että tiedät mstä minussa on kyse tai mikä edes on oma ytimesi mistä käsin näet sen mitä katsot tietyksi etkä joksikin muuksi.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😍 K­u­­­u­­m­­a­­­t­­ ­­t­­­y­­­t­ö­­t­ ­­­o­­d­­­o­­­t­­­t­­­a­­v­­­­a­t­­­ ­s­­­i­­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18278558

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 ­­­V­­­i­t­­t­­u­­ ­­t­­­ä­m­ä­ ­­­k­­­u­­­u­­m­a­­ ­­­n­­a­­­r­­­t­­­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe