Olet niin ainutlaatuinen. Sinussa on se jokin, mikä saa minut hymyilemään vain ajatellessani sinua. Et ole kuin kukaan muu, ja juuri se tekee sinusta niin erityisen minun silmissäni. Kiitos, että olet osa elämääni ja tuot jatkuvasti iloa ja onnea mukanaan.
Rakkaudella, tiedät kyllä kuka 😊
Sinussa on se jokin
32
1624
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä onnea tuonut hän, voititko lotossa?
- Anonyymi
Samanlaisen oisin voinut minäkin kirjoittaa, ja kyllä lotossakin hänen tekemällä lottorivillä😊mies, ei aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisen oisin voinut minäkin kirjoittaa, ja kyllä lotossakin hänen tekemällä lottorivillä😊mies, ei aloittaja.
Kylläpä on äkkimakiaa
- Anonyymi
En tiedä, kun ei ole tullut tietoa tästä asiasta.
- Anonyymi
No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tiedäthän, se olen MINÄ. Vai onko sulla monta muutakin vaihtoehtoa, kun et tunnista? 🥺
Missä näette vai onko palstaonnea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se olet "MINÄ". No helskatti. Olisit heti sanonut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnista ,voisitko vielä kirjoitella lisää.
- Anonyymi
Mistä muka voi tietää. Nimetön nimettömälle. Röyhkeä aloitus.
- Anonyymi
Juuri näin. Kehtaakin kuvitella, että juuri hänet tunnistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Kehtaakin kuvitella, että juuri hänet tunnistetaan.
Aivan hirvittävän pöyristyttävää kyllä, meni puoli viikkoa heti pilalle tämän miestrollin leveilyn takia, kyynel
- Anonyymi
No ihan hyvä. Lähden kotiseudulleni missä minulla on menneisyys myöskin.
Ja tulevaisuus.
Tämä elämä on.minulle täällä riittänytkin jo.- Anonyymi
Minne lähdet,missä kotiseutusi on?
- Anonyymi
En ole lähössä minnekkään.
En jätä häntä.
Tästähän ei nyt edes tiedä että mikä anyymän siellä kirjoittaa tai vaihtoehtoisesti anyywomän.
- Anonyymi
Voi että, ihan samat ajatukset eräästä naisesta, lisään vielä että saisinpa jutella hänen kanssaan joskus enemmänkin. Minusta tuntuu niin luontevalta se, vaikka ujostelenkin vähän.
- Anonyymi
Samaa voisi sanoa sinusta🙂
- Anonyymi
Ehkei hän tiedä.
- Anonyymi
Eihän tosta tunnista juuri mitään. Edes onko naiselle vai miehelle!!??
- Anonyymi
Tiedän kyllä , nyt tuli parempi mieli minulle. Se on juurikin sinun ansiotasi. Kiitos kauniista sanoistasi. Hyvää iltaa sinulle.
- Anonyymi
Kaunis aloitus. Kiitos.
- Anonyymi
Mitä tällaisella kirjoituksella haetaan,mikä tarkoitus,en ymmärrä.
- Anonyymi
Sinussa on se jokin, nimittäin lapamato.
- Anonyymi
Ei hajua ja ohi menee myös.
- Anonyymi
Koko homma täysin laatikossa.
- Anonyymi
Kaikkea kunniaa en voi ottaa itselleni sillä olosuhteetkin ovat poikkeuttaneet keskimääräisestä. Tuota voisi pitää imarteluna jollei tietäisi paremmin mitä taustalla piilee. Eikä ole kahta samanlaista ihmiselämää ja siksi kaikki ovat keskenään erilaisia. Miten saattaisit täysin tietää kuinka eroan muista. Vapaat tekoni eivät ole olleet ainutlaatuisia. Miten tavoittaisit sen mistä et tiedä omakohtaisesti. Etkö halaja yhtään sellaista mikä toisi tuttuuden tuntemuksen. Oletko varma että tiedät mstä minussa on kyse tai mikä edes on oma ytimesi mistä käsin näet sen mitä katsot tietyksi etkä joksikin muuksi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18278558
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309