Temun asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Pitäisi saada yhteys Temun asiakaspalveluun. En ole onnistunut löytämään sähköpostiosoitetta/puhelinnumeroa sinne. Robotti kyllä vastailee chatissä, mutta sieltä en saanut vastausta kysymykseeni.
Osaisikohan joku auttaa?

24

3239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs läksit.
      Temu on kiinalaisen verkkokauppayrityksen PDD Holdingsin ylläpitämä verkkokauppapaikka. Se tarjoaa erittäin alennettuja kulutustavaroita, jotka toimitetaan enimmäkseen kuluttajille suoraan Kiinasta.

• Anonyymi

Tuli ilmoitus että pitäisi lähettää osoitetiedot pakettia varten Miksi? Osoitteeni on tilauksessa ihan oikein. Osoitteeni on Kehäniitty 16, 02420 Jorvas. Finland. Tilaus on maksettu . Nouto paikaksi olin laittanut "Prisma" 92400, Kirkkonummi. Mikä teidän ongelma on kun aikaisemmat paketit ovat tulleet perille. Sain viestin että pitää maksaa 0,3 euroa ja antaa kortin numero. Olen maksanut koko tilauksen. En antanut korttini numeroa enkä maksa tullia. Sanoivat että eivät voi toimittaa pakettia ilman uusia tietoja

• Anonyymi

Korjaan edellistä viestiä. "Prisma"02400 Kirkkonummi

• Anonyymi

Kuka ihme käyttää tuota Temua? Sehän on ihan kusetusta alusta loppuun, ei siellä mitään asiakaspalvelua ole. Ehkä saat konekäännettyjä outoja sähköposteja ja siinäpä se.

Älkää hyvät ihmiset tukeko noita kiinalaisia huijareita ja ympäristön paskaajia.

• Anonyymi

Olin pari kk enkä jaksanut enempää ehkä oli kokeilua

• Anonyymi

Tilasin heiltä viikko sitten suojakuoren puhelimeeni.
      Kuori tuli, mutta oli ei ollut sopiva Galaxy A50 puhelimeeni.

Nyt tuntuu ettei kenenkään saa luotua yhteyttä.

T. Jouko

• Anonyymi

Turun Sanomat jmkertoo, että testatut tuotteet ovat terveydelle vaarallisia

• Anonyymi

Temu stop

• Anonyymi

TILAISIN TAVARAA MUTTA EI ONNISTU TILAAMINEN HUONO YRITYS ON TEMU

• Anonyymi

Miksi pakettini lähetettiin Tikkurilan K-Markrttiin. Vikka se piti lähettää Nummelaan Työväintie 8 A 11 03100 Eer0 Eronen en voi sitä sieltä noutaa kun minulla ei ole autoa

• Anonyymi

Minä olen palauttanut tuotteet ja on tullut viestikin, että rahat palautetaan. Ei ole kuulunut Klarnan kautta maksoin. Summa n.27 €. Terv Mandelin Marjatta

• Anonyymi

Neuvoisin olemaan yhteydessä
        Klarnaan, saat varmasti rahasi sieltä. Itselläni on onnistunut monta kertaa.

• Anonyymi

Temuun saa yhteyden tutustu tilaukset sivulla sieltä löytyy neuvoa myös suomeksi.
      kaikki asiat hoituu.

• Anonyymi

Onko pakettiin saapunut budbiihin en saanut lokero numeroa millä saisin pakettiin ulos mitä teen.

• Anonyymi

Miksi kun katsoo Temun luettelua niin sitten kun menee kassalle niin hinnat onkin erilaiset. Todella pahaa huijausta.👹😡

• Anonyymi

Ei kannata pientä palauttaa. Ei tilaa samalta kauppiaalta jos oli huono. Joskus raha vain meni. Sama kirjoissa jotka tilaa jostain, joskus kirja on mainostettu ja sisältö ei hyödytä. Otsikko voi olla kuin klikkiotsikko.

• Anonyymi

Ilmoittelet minulle muka lahjatuotteista kun sitten merkitsen mitkä haluan niin ilmoitatte osta niin ja niin paljon niin saat merkatut tuotteet alennettuun hintaan mitkä ne sellaiset lahjat on jotka saa vain ostamalla muita tuotteita selvää pluffia

• Anonyymi

tilaukseni on veloitettu kahteen kertaan .Mitenkä minun tulisi toimia.

• Anonyymi

Ei Temulla ole asiakaspalvelua eikä takuuta. Nykyhetken voi ottaa oppirahana ja tulevaisuudessa ei enää tilaa.

• Anonyymi

Temu on paras kauppa mutta pitää tajuta ei ole suomi kauppa eli Englanniski saa hoidettua kyllä kaikki asiat ihan kuten esim eBay josta paljon ostanut eri paikoista. Jos ei osaa Englantia niin on se google kääntäjäkin olemassa sillä vaikka kirjoitat sinne suomeksi niin todennäköisesti et sa avastausta ollenkaan mihinkään asiaan, mutta kun kirjoitat englanniksi tule evastaus äkkiä ainakin minulle.
      Ja ainoa oikea maksutapa on mielestäni kaikille verkkokaupoille jotka ei suomessa ja suomalaisia on PayPal sillä en osta mistään ulkomailt aellei tämä maksutapa ole käytössä. Rahat saa aina takaisin kun reklamoi PayPalia ja usein saa myyjään liikettä kun tuota kautta reklamoi sillä jos samasta paikasta tulee useampia ilmoituksia varsinkin ei toimita tuotetta kyseinen liike entää ulos PayPal systeemistä hyvinkin äkkiä.

• Anonyymi

"Rahat saa aina takaisin kun reklamoi PayPalia"

Tämä ei pidä paikkaansa. Itse erosin PayPalistä, koska se ei suostunut palauttamaan hongkongilaisen huijarikauppiaan Casuntekin minulta ryöväämiä rahoja. En saanut tilaamaani tavaraa, enkä rahojani takaisin.

Onneksi summa oli pieni, muistaakseni alle 10 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rahat saa aina takaisin kun reklamoi PayPalia"

Tämä ei pidä paikkaansa. Itse erosin PayPalistä, koska se ei suostunut palauttamaan hongkongilaisen huijarikauppiaan Casuntekin minulta ryöväämiä rahoja. En saanut tilaamaani tavaraa, enkä rahojani takaisin.

Onneksi summa oli pieni, muistaakseni alle 10 euroa.

Jos teit maksun PayPalissa kortilla, niin korttifirma on velvollinen palauttamaan maksun.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5223
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2714
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2234
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      587
      2006
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1729
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1299
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1078
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe