Ketä täällä harmittaa joku?
No, harmittaako joku?
38
526
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhlattu aika harmittaa ei muu.
- Anonyymi
No mihin sinä olet tuhlannut aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin sinä olet tuhlannut aikaa?
Varmaan palstailuun, mutta ei tämä nyt niin tuhlattua aikaa ole.
- Anonyymi
Ei oikeastaan tällä hetkellä. Liian väsynyt harmituksiin. Hyvin menee, kun ymmärtää, että ilolle ja surulle on aikansa. Jalat tukevasti maassa ja kiinni elämän reunassa.
- Anonyymi
Aijaa. Minä taas sain jonku leijumispuuskan häntä kohtaan, mutta eiköhän se illan mittaan tasoitu, jos joku pskoo fiiliksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Minä taas sain jonku leijumispuuskan häntä kohtaan, mutta eiköhän se illan mittaan tasoitu, jos joku pskoo fiiliksen.
Ei ole aikomusta puuttua mihinkään. Kirjaimeen katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aikomusta puuttua mihinkään. Kirjaimeen katsomatta.
En tiedä kuka olet, mutta aina vain yhtä ihmistä ajattelen kun kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta aina vain yhtä ihmistä ajattelen kun kirjoitan.
Jep. Yhtä kerrallaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yhtä kerrallaan.
Nyt ihan oikeasti. Lähden kohta palstalta, kun aina tämä sama pska osuu tuulettimeen. Ei ole minun valintani yhteydenpitoon joku suoli24. Minä vain kuvittelen, että hän on täällä. Varmaan sitten kuvittelen väärin. Niinhän ne sanovat aina, että kuvittelen, joten lähden nyt ainakin rauhoittumaan. Heippa! 👋
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti. Lähden kohta palstalta, kun aina tämä sama pska osuu tuulettimeen. Ei ole minun valintani yhteydenpitoon joku suoli24. Minä vain kuvittelen, että hän on täällä. Varmaan sitten kuvittelen väärin. Niinhän ne sanovat aina, että kuvittelen, joten lähden nyt ainakin rauhoittumaan. Heippa! 👋
Kyllähän kunnon kilahdus helpottaa. Kun saa puhdistaa sen, mikä on katkeroittanut, kun on kokenut tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. Ensin voimaantuu, sitten tulee väsymys ja tyhjyys.
Tsemppiä sinne, nyt taisi kolarit kuitenkin mennä väärään osoitteeseen. Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän kunnon kilahdus helpottaa. Kun saa puhdistaa sen, mikä on katkeroittanut, kun on kokenut tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. Ensin voimaantuu, sitten tulee väsymys ja tyhjyys.
Tsemppiä sinne, nyt taisi kolarit kuitenkin mennä väärään osoitteeseen.Anteeksi, jos meni väärään osoitteeseen. Puuskahdin muuten avausta, kun olen niin turhautunut tilanteeseen.
Mu5tasydän kirjoitti:
Anteeksi, jos meni väärään osoitteeseen. Puuskahdin muuten avausta, kun olen niin turhautunut tilanteeseen.
Avausta = avauksen ja sitten niitä täytesanoja.
Ei nyt harmita mikään, jos en ala ajattelemaan jotain, ja sitten taas harmittaa ne ajatukset. Tässä taas tämmöistä kun ei tiedä mitä tekis. Kello käy...
- Anonyymi
Iisisti susi kyllä tämä tästä ☕️
originalpieninainen kirjoitti:
Kello käy tiktaktiktak.. Ilta saapui taas. Vtuiks tais mennä...
Noh... Onpas nyt harmillista. Minä lähden kohta puoliin harrastuksen pariin. Loppuilta meneekin siellä. Tuli käytyä pojun kanssa kaupalla, niin siinä oli sellaista isäpoika-aikaa tälle päivälle. Terapeuttista molemminpuolin. 🙂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Noh... Onpas nyt harmillista. Minä lähden kohta puoliin harrastuksen pariin. Loppuilta meneekin siellä. Tuli käytyä pojun kanssa kaupalla, niin siinä oli sellaista isäpoika-aikaa tälle päivälle. Terapeuttista molemminpuolin. 🙂
Olikos sulla poikakin👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On mulla parikin. Onhan ne jo isoja.
Ok tänään välipäivä, huomenna ehkä salille ite👩
mustasusi kirjoitti:
On kyllä terapeuttista kun viettää aikaa yhdessä.
Mulla ollut kaikki ipanat kotona tänään. Vanhin tosin lähti jo aiemmin. Tytön kans ollaan kokkailu ties kuin monta tuntia ja pölisty kaikkea. Sit on noi teinitkin vielä täällä ollut. Kohta kaupoille vielä.
Vtutuksen vuoks aattelin Alkoon viel hilpasta.
- Anonyymi
Sano nyt mikä vaivaa ap?
- Anonyymi
Voisiko sinun ajatusten ja erikoisten mielleyhtymien syy olla sinussa? Sivusta
- Anonyymi
Miksi olen niin hel*etin ujo joissain jutuissa?
- Anonyymi
Olen rakastunut!
Hmm.. tällä hetkellä on kova halu, sevähän harmittaa🤔
- Anonyymi
Just avasin palstan ja harmittaa, että tämä porukka on näin sekaisin. Ono joku päässyt vankiIasta tai mieIisairaalasta ja tullut palstalle?
- Anonyymi
Harmittaa niin moni asia, ettei tiedä mistä aloittais.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Puhu sen ihmisen kanssa, jonka käytös sinua harmittaa.
Kiitos neuvosta, mut ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Nainen on ikuisesti hylännyt minut koska olen liian arka.
- Anonyymi
Mua ei harmita nyt mikään. Ilahduttavaa oli tänään kun harrastuksessa eräs tuli juttelemaan ja sanoi, että kiva nähdä sinua pitkästä aikaa. :) Kyseessä oli henkilö jonka olen nähnyt tasan yhden kerran ja siitäkin on varmaan jo puoli vuotta. Ilmeisesti silloinen keskusteluhetkemme oli jäänyt mieleen vai mistäköhän muistaa? :)
- Anonyymi
En tunne ketään jokua.
- Anonyymi
Aika monikin asia, sekin jotta ei hankkiudu hoitoon vaikka olisi vakavasti sairas. Silloin vastuu on toisella, mikäli antaa olla.
- Anonyymi
Sinullako on nyt vastuu toisesta vai oletko itse se hoidon tarpeessa oleva? Itse tarvitsin vierihoitoa ja fysikaalista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329