Sarjatulitus miehellä

Olen kohdannut ettei tämä ilmiö olekaan yleinen. 5-7 minuutin aikana laukeaa2/3
Mieheni on nykyään 2/3 joka aktin aikana mieheni epäillen johtuvan minusta. Aiempien naisten kanssa ei saanut.
Miten teillä sarjatulitusta? 😅

20

521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hä!?


      • Voin suoraan sanoa me emme käytä takaporttia miehellä, vaikka tuossa houkutellaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Voin suoraan sanoa me emme käytä takaporttia miehellä, vaikka tuossa houkutellaan.

        Otahan ne bentsot pipipää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otahan ne bentsot pipipää

        Mikä ihme sinua vaivaa.🤔


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mikä ihme sinua vaivaa.🤔

        Delaa idiootti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Delaa idiootti

        Mikä ihme sinua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan ne bentsot pipipää

        Niin sultahan niitä löytyis. Sullahan niille on tarvettta, ota ihmeessä kun niitä on sulle määrätty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa idiootti

        Hyppää narikkaan hönö.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18278768

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Buaahaa spede Buaahaa

    • Anonyymi

      Meillä mies tulee kerran sen 10-15 minuutin aikana mutta ruiskahduksia tuleekin sitten monta. Eli siinä mielessä sarjatulta. Sitten levätään (eli ladataan paukut/pussit) ja uudestaan.

      N 45

      • Olet onnen tyttö, miehellä palautimen kestää 3-5 pv . Ja joudun odottamaan ja tyydyttämään itseni päivittäin sellainen tuntuu ikävältä kun toinen kieltäytyy. Tiuskimalla ettei enää halua yrittää houkutella tulee epävarma olo itselle.
        Ruiskimisia



        ”Palautumisajasta ei ole tarkkaa tietoa. Arvioidaan, että se vaihtelee 30 minuutin ja vuorokauden välillä. On myös todennäköistä, että aika pitenee iän myötä, selviää Journal of Sexual Medicine -lehdessä julkaistusta tutkimuksesta.

        Tutkijat eivät ole varmoja siitä, mistä odotteluaika johtuu. Tutkimukset viittaavat kuitenkin siihen, että jotain vaikutusta voi olla sillä, että orgasmin jälkeen kiihottumista ja ejakulaatiota hillitsevän prolaktiini-hormonin määrä lisääntyy.”

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-pian-orgasmin-jalkeen-mies-voi-harrastaa-uudelleen-seksia/6059384#gs.5cahlr

        Iän myötä kuulemma miehillä vähenee kestää mitenpää.

        Olen iloinen hänen puolestaa🥰


      • Jäi sanat kesken
        Ruiskimisia meillä ei tapahdu kyllä ne ihan loppuun asti menee. Miehillä on kuulemma harvinaisempia nämä orgasmit monta kertaa peräkkäin😅

        Oletteko herätellyt enemmän miehellä vaikka heppi nousisi pystyy niin ei se vaan kuulemma pysty.🤷🏻‍♀️


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olet onnen tyttö, miehellä palautimen kestää 3-5 pv . Ja joudun odottamaan ja tyydyttämään itseni päivittäin sellainen tuntuu ikävältä kun toinen kieltäytyy. Tiuskimalla ettei enää halua yrittää houkutella tulee epävarma olo itselle.
        Ruiskimisia



        ”Palautumisajasta ei ole tarkkaa tietoa. Arvioidaan, että se vaihtelee 30 minuutin ja vuorokauden välillä. On myös todennäköistä, että aika pitenee iän myötä, selviää Journal of Sexual Medicine -lehdessä julkaistusta tutkimuksesta.

        Tutkijat eivät ole varmoja siitä, mistä odotteluaika johtuu. Tutkimukset viittaavat kuitenkin siihen, että jotain vaikutusta voi olla sillä, että orgasmin jälkeen kiihottumista ja ejakulaatiota hillitsevän prolaktiini-hormonin määrä lisääntyy.”

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-pian-orgasmin-jalkeen-mies-voi-harrastaa-uudelleen-seksia/6059384#gs.5cahlr

        Iän myötä kuulemma miehillä vähenee kestää mitenpää.

        Olen iloinen hänen puolestaa🥰

        Lisää speden sekoiluja buaahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden sekoiluja buaahaa

        Miksi et osaa olla asiallinen?


    • Anonyymi

      Monet tyttöystäni ihmettelivät aikoinaan kun siemensyöksyn jälkeen pidin vielå kovan kullin pillussa ja aloin uudestaan nussimaan ja laukesin samalla seisokilla toisenkin kerran

      Kuulemma harvinaista ,tykkäsivät kovasti

      • Toi kuulostaa erittäin mielenkiintoiselle jääkö se saaminen kesken


    • Anonyymi

      Minulla on ollut muutaman naisen kanssa silleen että kun olen viimein päässyt pukille tosi täpinöissä ekan laukeamisen jälkeen olen jatkanut suoraan siitä ja höylännyt toiset spermat matkaan. Kerran on pienen lepäilyn jälkeen kommaskin tullut. Tosin nainen sanoi jo toisen jälkeen haluavansa pesulle, mutta suostui ottamaan sen kolmannen lastinkin sisäänsä. Uskon että suhteemme kuivui kasaan juuri koska olimme aika eriparisia seksissä. Harmi sillä pidin hänestä todella. Kaunis vaalea nainen.

    • Anonyymi

      Uu­­­s­­i s­eksiteatteri ava­­utuu Su­ome­en! Kutsu­mme kai­­kk­i­­­. Il­­moit­­­tau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­e tä­äl­­­l­ä 👉 http://alikuzu.com/H/D9u4K5

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe